Zato je pa eco program v dcc-ju, vendar je meni to mimo!Citat:
Uporabnik luka51 pravi:
ne pozabit na N pri jadranju.
Citat:
Uporabnik luka51 pravi:
ne pozabit na N pri jadranju.
Jadranje. Kje si pa to pr avtih najduCitat:
Uporabnik luka51 pravi:
ne pozabit na N pri jadranju.
Citat:
Uporabnik masevc pravi:
Prestavi v ler
Na alterju sem prebral. Je ene par strokovnjakov na forumu če bi se rad naučil.Citat:
Uporabnik brane_new pravi:
Jadranje. Kje si pa to pr avtih najduCitat:
Uporabnik luka51 pravi:
ne pozabit na N pri jadranju.
Zamenjavo olja v menjalniku delaš na lastno pest ? Kje menjaš ?Citat:
Uporabnik Mr_Wolf pravi:
Če je dual clutch (ne vem, kako je pri klasiki) se navadi, da vsakič, ko parkiraš in daš v P, "potegneš" še (električno) ročno zavoro.
Če je na parkirišču, in običajno je, kaj naklona, da cela teža avta ne "visi" na enem "štiftu".
Enako, ko ustavljaš se mora avto POVSEM USTAVITI predno daš v P - spet zaradi "štifta", ki ni namenjen ustavljanju avta. Ker, če se ta "štift" odlomi/izrabi, ja to je pa jajc.
Sicer pa samo v D in vozi. Če ti je nadležno na semaforjih ves čas stati na zavori pa uporabi "avto hold".
Disclaimer:
165 kkm v DSG Passatu brez problema - seveda servisiram po planu - zamenjava olja v menjalniku na vsakih 60 kkm.
Si ne predstavljam, da bi šel kdaj spet nazaj na ročnega.
Citat:
Uporabnik Ytbnd pravi:
Zamenjavo olja v menjalniku delaš na lastno pest ? Kje menjaš ?
Citat:
Uporabnik luka51 pravi:
ne pozabit na N pri jadranju.
Citat:
Uporabnik luka51 pravi:
ne pozabit na N pri jadranju.