Simpl vprašanje glede avtomatika..

Gonzo

Guru
1. sep 2007
9.332
9.563
113
EU
Za jadranje je položaj ročice na "J"
evil.gif
 

B81

22. jul 2007
36.933
10.503
113
Citat:
Uporabnik luka51 pravi:
ne pozabit na N pri jadranju.

Jadranje pomeni to ko pripelješ malo prehitro in imaš 500 metrov do križišča in daš nogo iz plina in pač gre sam? Zakaj bi dajal v N?
 

dufus

Fizikalc
13. okt 2007
1.927
60
48
volvo ma coasting v eco modu. samo ni pa toliko pameten, da bi pogruntal, da vozi navzdol, ko imas vkljucen acc.
 

Ytbnd

Guru
2. mar 2010
16.819
5.929
113
Citat:
Uporabnik Mr_Wolf pravi:
Če je dual clutch (ne vem, kako je pri klasiki) se navadi, da vsakič, ko parkiraš in daš v P, "potegneš" še (električno) ročno zavoro.
Če je na parkirišču, in običajno je, kaj naklona, da cela teža avta ne "visi" na enem "štiftu".
Enako, ko ustavljaš se mora avto POVSEM USTAVITI predno daš v P - spet zaradi "štifta", ki ni namenjen ustavljanju avta. Ker, če se ta "štift" odlomi/izrabi, ja to je pa jajc.
Sicer pa samo v D in vozi. Če ti je nadležno na semaforjih ves čas stati na zavori pa uporabi "avto hold".

Disclaimer:
165 kkm v DSG Passatu brez problema - seveda servisiram po planu - zamenjava olja v menjalniku na vsakih 60 kkm.
Si ne predstavljam, da bi šel kdaj spet nazaj na ročnega.
Zamenjavo olja v menjalniku delaš na lastno pest ? Kje menjaš ?
 

Mr_Wolf

Guru
8. jan 2008
3.215
3.622
113
Citat:
Uporabnik Ytbnd pravi:
Zamenjavo olja v menjalniku delaš na lastno pest ? Kje menjaš ?

Službeno vozilo - po planu vzdrževanja vsakih 15.000 km na uradnem servisu (Kranj).
Cena servisov na 60 kkm in 120 kkm (ko je zraven tudi menjava olja v DSG) je bila ca. 480 € (z DDV).
 

Ytbnd

Guru
2. mar 2010
16.819
5.929
113
Aha, potem bodo počasi Eu avto proizvajalci počasi le nehali s "sealed for life" mantro pri avtomatikih.
 

stankozaspanko

Fizikalc
27. jul 2012
4.930
8
38
DSG je itak predvidena menjava na 60k km, na ostalih avtomatih pa je priporočena na 100 do 120k km, čeprav naj bi bili "life time", samo to je dvoumno, saj je življenjska doba avtomobila za tovarno nekje 100 do 150 k km, kot naj bi jih prvi lastnik prevozil v cca. treh letih in nato šel v nakup novega, "odsluženega" , ko ni več v garanciji nato kupijo "balkanci", kateri se morajo ukvarjati s težavami, kot so razne verige, menjalnki itd.
 

Corvette

Majstr
6. nov 2008
421
283
63
Citat:
Uporabnik luka51 pravi:
ne pozabit na N pri jadranju.
evil.gif


Ampak šparovci pozor - pri DSG-ju obvezno imet avto prižgan pri jadranju oz. coastingu zaradi mazanja menjalnika, da ne bi kdo ugašal avta ... to se sme početi samo na ročnih menjalnikih, kjer se ga potem s kuplungo prižge nazaj za max efekt šparanja. No, tapravi šparovc itak nima DSG-ja, ker že v osnovi porabi vsaj 2-3 % več zaradi izgub in krajših prestavnih razmerij.

In še čisto resno vprašanje - lahko kdo s tehničnega vidika odgovori, če so razlike med DSG menjalniki v avtih, ki imajo oz. nimajo coasting funkcijo? Oz. povedano drugače, če bo nekdo pri DSG-ju z mokro sklopko ročno pretikal v N in nazaj v D med samo vožnjo brez dodajanja gasa, a s tem tvega poškodbe menjalnika? Je "navadni" DSG6 z mokro sklopko po sestavi bistveno drugačen od tisega, ki omogoča coasting?
 

Mr_Wolf

Guru
8. jan 2008
3.215
3.622
113
Iskreno mi sploh ni jasen smisel coastinga in ga tudi seveda nikoli ne uporabljam.
.
Moja kmečka logika namreč pravi takole:
- med coastingom se avto s svojo inercijo, oz. po klancu navzdol, sicer dlje pripelje, ampak motor vseeno porablja gorivo za vzdrževanje prostega teka in napajanje vseh (servo) porabnikov, zavore, volan itd... ...v avtu.
- brez coastinga se avto sicer ne pripelje tako daleč, ker "motor zavira", ampak poraba goriva med tem zaviranjem je 0 (nič) in energija zaviranja motorja delno se porablja tudi za tisto, za kar mora med coastingom motor porabljati gorivo.
.
OK, bi znal verjeti, da pod določenimi pogoji (dolgi, rahli klanci?) se s coastingom da kaj prihraniti ampak kdo bi se s tem ukvarjal?
Ker občutek v vožnji je pa, za moje pojme, "čuden".
 

Corvette

Majstr
6. nov 2008
421
283
63
Čisto na kratko - kjer moraš vzdrževati hitrost in zato ne rabiš bremzati, je coasting uporaben. Čim moraš upočasnjevati, nima več smisla in takrat voziš v prestavi. Točno tako, kot si dejal v zadnjem odstavku.

Primer je klanec z Ljubelja na našo stran. Prve par ovinkov pustiš v prestavi in voziš z 0 porabe. Ko greš mimo tunelov proti Tržiču, se cesta precej položi in takrat s coastingom prideš vse do zadnjega tunela (za potrebe argumenta zanemarimo vmesno omejitev hitrosti na 60-70). Medtem ko bi z menjalnikom v prestavi moral dodajati gas, saj avto preveč zavira z motorjem.
 

B81

22. jul 2007
36.933
10.503
113
Sam imam dsg s 7 prestavami (za male motorcke, 6 st. je za vecje z vec navora in tam se menja na 60k km po planu), suha sklopka in menjava ni predvidena, pa sem vseeno dal menjat olje v mehatroniki zraven velikega servisa. Zdaj grem samo se na update (stari voz(icek)).
Nimam pa coasting zadeve, vsaj ne da bi vedel, verjetno imajo novejsi.
Zgleda je to samo bolj fin izraz za (bom dal z gasa da malo prisparam).
Tudi EDC v renaultu je skor enak dsgju, suha sklopka in brez menjave. Ne vem, ce na ostalih, mokrih pise "sealed for life".
 

zino

Guru
3. sep 2007
6.682
2.480
113
Citat:
Uporabnik luka51 pravi:
ne pozabit na N pri jadranju.

To jaz redno počnem, tam pri 150-160 jadram v N do 100 , tako prihranim nekaj goriva, nato si pa dam duška in vržem v rally R, malo divjam in nato v P- piči.
cheer.gif
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.260
1.894
113
DSG 6 stopenjski...v Eko načinu vožnje itak sam prestavlja v 'ler' ko spustiš gas, tako da močno dvomim, da bi bilo to problematično če bi počenjal tudi sam med vožnjo (vem pa ne
grims-1.gif
).

Da še jaz postavim eno 'simpl' vprašnej glede avtomatika
wink-1.gif


Uporabniki...kako prakso imate z avtomati v zimskih razmerah (sneg na cestišču, da se ne bo kdo zgražal
wink-1.gif
) pri vožnji v klanec..gor in dol. Pustite da avtomatika dela kot vsak drug dan ali ročno pretikate oz. držite v prestavi?

Govorim za razmere kjer je triki triki ali boš zvozil klanec ali ne...