Citat:
Uporabnik MUC pravi:
Imam prvega avtomatika in me zanima, če je bolje pri rdeči luči pustiti menjalnik v D in držati bremzo ali za ta čas prestaviti v N? In po potrebi zraven še (elektronsko) ročno.
Na Start/Stop se bom tudi težko navadil oz. ga vedno, ko prižgem avto takoj ugasnem. Če je to stalno prižiganje/ugašanje motorja pametna stvar naj me pa tudi koklja brcne.. Obremenjuje motor, akumulator in po moje prej porabi več goriva, kot pa manj.
Hvala
Citat:
Uporabnik CLIO15 pravi:
Preden se vstaviš lagano sportski zabremzaš , da se diski segrejejo in posušijo.
Sem preprican da naredi kolo manj kot pol obrata da rocna popolnoma spusti. Torej v enem letu tako spuscanje rocne povzroci taksno obrabo zavor kot voznja z nekega hriba v okolici Ljubljane v dolino, kjer klasicno zaviras nekaj(deset) tisoc obratov kolesa. Sploh pri avtomatiku, ce ne prestavis rocno v nizjo prestavo da motor bolj zavira.Citat:
Uporabnik Denis pravi:
Zato pa si vzel avtomat da mas manj dela
Elektronska rocna pa je tako, bolje izklopit, preden speljes. Pri vklopljeni ploscice drzijo disk in ko dodas plin, se obrablja oboje z diskom brez potrebe.
Saj ne zmrznejo klesce, ampak zajle do njih, v katerih se nabere voda ki zmrzne.Citat:
Uporabnik Denis pravi:
Ne vem, kaj se naredi v tem primeru.
Mogoce od spodaj z necim udaris po klescah