Citat:
Uporabnik vincent pravi:
Jaz bi bil pa fula vesel če bi naš crknil, pa neja hoče. Babnca mi pa ne pusti drugega kupit dokler ta ne crkne
Majko mu
Nad TV-jem poličko, na polički roža in.....
Citat:
Uporabnik vincent pravi:
Jaz bi bil pa fula vesel če bi naš crknil, pa neja hoče. Babnca mi pa ne pusti drugega kupit dokler ta ne crkne
Majko mu
Citat:
Uporabnik CLIO15 pravi:
Malo ga z vodo našpricaj
Citat:
Uporabnik vincent pravi:
Jaz bi bil pa fula vesel če bi naš crknil, pa neja hoče. Babnca mi pa ne pusti drugega kupit dokler ta ne crkne
Majko mu
Citat:
Uporabnik LeQuack pravi:
Saj del pride v par dneh (najbrž še prej, preko bližnjih dobaviteljev), samo ker gre za garancijo bodo zavlačevali kolikor lahko. Toliko je vredna garancija v Sloveniji. To je zato, ker imajo 45 dni ali nekaj po zakonu in s tem ko dlje raja te odvrnejo, da bi prevečkrat uveljavljal garancijo. To ni teorija ampak dejstvo, vsak se lahko sam prepriča. Zadovoljstvo strank ni njihova prioriteta.
Citat:
Uporabnik matofill pravi:
Citat:
Uporabnik LeQuack pravi:
Saj del pride v par dneh (najbrž še prej, preko bližnjih dobaviteljev), samo ker gre za garancijo bodo zavlačevali kolikor lahko. Toliko je vredna garancija v Sloveniji. To je zato, ker imajo 45 dni ali nekaj po zakonu in s tem ko dlje raja te odvrnejo, da bi prevečkrat uveljavljal garancijo. To ni teorija ampak dejstvo, vsak se lahko sam prepriča. Zadovoljstvo strank ni njihova prioriteta.
Pišeš, kar v 3 dni vsepovprek.... servis je, kot želi proizvajalec in po njegovih principih lahko ti in za Eltus in Dast povem, da so principi med znamkami povsod enaki, eni pošljejo plato takoj, drugi hočejo najprej okvarjeno dobiti.... serviserji se tukaj trudijo maksimalno, če fante podmažeš s kako malico gre morda kak dan hitreje ali da se zmeniš da tv, ki je uporaben pa ne dela, kot bi moral prineseš oni sčekirajo odprejo nalog ti ga po 1 dnevu vrnejo potem te pa pokličejo ko deli pridejo, samo pljuvati po servisih na počez, ja kupljeno je bilo v tujini pa jebejo 45 dni ....... to ne drži oziroma morda le, kot sem slišal bi morda pri Sonyu ... za Philips, Samsung, Panasonic pa milion % NE DRŽI. Pa sem z fanti reševal že zelo butaste napake, npr tako, da na CI kartico TV ni hotel vnesti nikakor nove kode novega datuma, ki se vsak mesec obnavlja, pa smo probali prav vse, ja na koncu so MB zamenjali pa je delalo, stara plata pa z opisom napake nazaj v fabriko naj tam študirajo.... Torej fantje se trudijo, ne nekaj na počez brez vedenja in poznavanja čez njih pisati.
Citat:
Uporabnik INKVIZITOR pravi:
S fanti se napiše, ne z fanti....
Me prav zanima kaj je treba "znat" ko prineses tv na servis.Citat:
Uporabnik matofill pravi:
Mogoče pa NE znaš, nimaš pravega odnosa ali pa nekaj ....... tretjega....
Citat:
Uporabnik vincent pravi:
Jaz bi bil pa fula vesel če bi naš crknil, pa neja hoče. Babnca mi pa ne pusti drugega kupit dokler ta ne crkne
Majko mu