uf komplicirana zadeva.
tist prvi servis, ki je trajal 50dni ti vbistvu nič ne pomeni, če nimaš potrdila. (Morda bi šlo s kakimi organi, kjer bi zahtevali, da servis pokaže "delovni nalog" ali nekaj, če so seveda sploh pri sebi zavedli, da so to popravljali)
Drugi servis (43dni) tukaj so bili še vedno v roku, spet nimaš kaj.
To, da je že bil na servisu in si sedaj uveljavljal stvarno napako, to pa je mal bolj komplicirana zadeva. Počakaš drugo smeno, da bo drugi prodajalec, zadevo odnese punca/prijatelj... in se napravo preda, kot da je sedaj prvič pri njih. Razen, če imajo kake obrazce in vpisujejo tudi kake serijske številke v BB in potem na servisu. Pol bo pa žal težka oz. vrjetno res ne izvedljiva glede stvarne napake.
Če pa malo po svoje po kmečko razmišljam, pa če je stvar prišla iz servisa bi potem mogla delovat kot nova. Ampak, ker ne deluej kot nova ima napako. Če razmišljam dalje, napaka je na drugem delu in na na že servisiranem, torej naprava ne deluje kot nova. Torej bi potem lahko sklepal, da bi vseeno moglo it skozi kot stvarna napaka.
Mal imaš smolo, ker so pokvarli drugo stvar. Ker če je na servisu mislim, da 3x zaradi iste napake, potem lahko dobiš novo.
Sedaj se bockat, da so na servisu pokvarli je spet mal težko, ker kako to dokazat?
Ko se boš kaj zares šel "menit" se meni samo z nadrejenimi! Pusti trgovca in serviserja, ona dva sta samo lutki in za take odobritve tudi ona dva potrebujeta dovoljenje od nadrejenga. Tko, da ko boš resno zagovarjal svoja nečala in kaj zahteval se pogovarjaj z nadrejenimi! Jst sem isto naredil in samo tako dosegel. Serviser se mi je smejal in rekel da no-go. Enako je bilo pri prodajalcu. Sem reku, da hočem šefa (od servisa), ta pa je potem imel bolj resen pristop in smo se zmenli.
Pa ne pozabi, da ti more servis odobrit, da ti trgovina zamenja izdelek ali vrne denar! Da se ne boš v BB smešu. V BB samo reči, da uveljalvjaš stvarno napako (če se boš odločil za njo) in to je to.
Aja še neki sem se spomnil
Sam za to me ne za besedo držat, ker nisem 100%. V trgovini so mi rekli, da če je že seštevek 45dni od teh dni, ko je bil aparat na servisu, ti morjo dat novo napravo. Ne v enem kosu 45 dni, ampak večkrat po malem in ko se nabare za 45 dni, da bi mogu dobit novo napravo. Zdej, če je res al ne vem. Če tko pogledaš bi potem kr veik stvari lahko tko menjal za nove