Zdaj ko tole berem glede Roka, sem že malo v dvomih, če sem se prav odločil, da sem se (pred kratkim) vozil na drug konec Slovenije in tam pustil 450€ za preventivno menjavo olja v ZF 8HP. Ko sem zbiral info, sem na njegov račun našel uglavnem pohvale.
Glede na to, da je pri ZF 8HP filter integriran v korito, bi se moglo vrjetno videt, če je (vsaj) korito novo ali ni? Ampak bi tudi za to, vrjetno moral avto dvignit in pošraufat dol plastike. Po občutku je težko rečt (razen to, da so bile resetirane adaptacije), ker ima avto realnih 100k km in neki težav s prestavljanjem že prej ni bilo, pa tudi vrjetno bi se tudi brez menjave še nekaj časa vozil BP (BMW pravi sealed for life, ZF kolikor vem priporoča menjavo na 80-120k km). Vseeno raje vidit, da je to porihtano, tako kot je treba, pa da sem miren za naprej.
Zato, ker naj bi bil Rok (Avtomatski menjalniki Rok Pogačnik S.P.) po vsem, kar sem uspel do takrat prebrat in raziskat na spletu (in nasploh v zadnjih letih ko sem spremljal to sceno), the guy za menjavo olja in servis avtomatskih menjalnikov (k njemu naj bi vozili tudi avtomobile iz tujine oz. ima sedaj firmo tudi v AT), tako da se mi je zdelo no brainer peljat k njemu, pa čeprav na drug konec Slovenije. To je bila tudi prva stvar, ki sem jo na avtu sploh naredil, še pred rednim servisom (ki je bil itak opravljen dobre pol leta pred tem na uradnem, še pred mojim lastništvom) in ostalmi zadevami. Ta avto imam slabe 4 mesece, tako "svojega" serviserja (še) nimam oziroma nisem imel (pred tem je bil služben in servisiran na uradnem). Zadnjih 7 let sem vozil drugo znamko in servisiral večinoma na uradnem.... Ko sem kupil avto, sem tako še iskal nek pameten servis. Pa tudi sicer, kolikor vem, ravno vsak servis tega ne počne na teh menjalnikih, vsaj ne po Tim Eckart metodi. Olje v zadnjem diffu (nimam 4x4) mi je pa sedaj menjal Podlesnik v domžalah skupaj z rednim servisom (in preventivno menjavo nekaterih drugih stvari ter montažo KW Street Comfort podvozja).Sicer ne vem točno kdo je Rok (previdevam da šravfa avt. menjalnike)..samo zakaj pa se nisi zmenil za menjavo olj (avt menj in 4x4 pogon) s svojim serviserjem (predvidevam da ga ne voziš več na uradnega)?
ja ta izraz Tim Eckart se učeno sliši - gre pa za "spuelung" oz "izpiranje" menjalnikaZato, ker naj bi bil Rok (Avtomatski menjalniki Rok Pogačnik S.P.) po vsem, kar sem uspel do takrat prebrat in raziskat na spletu (in nasploh v zadnjih letih ko sem spremljal to sceno), the guy za menjavo olja in servis avtomatskih menjalnikov (k njemu naj bi vozili tudi avtomobile iz tujine oz. ima sedaj firmo tudi v AT), tako da se mi je zdelo no brainer peljat k njemu, pa čeprav na drug konec Slovenije. To je bila tudi prva stvar, ki sem jo na avtu sploh naredil, še pred rednim servisom (ki je bil itak opravljen dobre pol leta pred tem na uradnem, še pred mojim lastništvom) in ostalmi zadevami. Ta avto imam slabe 4 mesece, tako "svojega" serviserja (še) nimam oziroma nisem imel (pred tem je bil služben in servisiran na uradnem). Zadnjih 7 let sem vozil drugo znamko in servisiral večinoma na uradnem.... Ko sem kupil avto, sem tako še iskal nek pameten servis. Pa tudi sicer, kolikor vem, ravno vsak servis tega ne počne na teh menjalnikih, vsaj ne po Tim Eckart metodi. Olje v zadnjem diffu (nimam 4x4) mi je pa sedaj menjal Podlesnik v domžalah skupaj z rednim servisom (in preventivno menjavo nekaterih drugih stvari ter montažo KW Street Comfort podvozja).
Razpredanje? Pač človek rata skeptičen glede izvedbe, ko bere to temo:kar se tebe tiče: ne vem, zakaj vse to razpredanje: peljal si avto tja, opravili so storitev, dobil si račun in to je to. Česa te je strah?
samo ne hodi potetoviranemu "specialistu" v Lesce
Slučajno sem nekaj podobnega pred parimi tedni prebral tudi na bmwslo. To je vse. Še vedno upam in vrjamem, da je bilo narejeno tako, kot je treba. Če je pa kak easy način, da preverim, se pa seveda ne bi branil.tipu je očitno "slava" mal preveč stopila v glavo
men je zaračunu in kao menjal olje in filter, potem so drugi ugotovili da filtra sploh ni menjal
+že od dosti preverjenih ljudi slišal da so menjalniki pocrkali po njegovi dragi obnovi menjalnika po 1-2 leti, pri njemu stane obnova vsaj 1500eur+
TIT Trebnje in nek starejši možakar iz Mengša so za njim potem popravljali in od takrat nima noben več težav že več let
tudi garancijske hiše nočejo več peljati avtov k njemu
je pa zraven njega v Lescah boljši mehanik... nevem imena
Bizilj je včasih računu komplet cca. 250 eur za menjavo olja v PS
Ravno to….Predvsem ne paničari. Dvomim da bi si šel možakar delat blamažo s parimi litri olja (dobrih 9 in filtrom).
Ker imaš bmw.ja si je dobro omislit mehanika čim prej, bosta kmalu družinska prijatelja
Raje napiši iz katerega konca si, da dobiš kak predlog.
V MB v eni delavnici so pa meli na vratih: Samo nekaj bi vprašal = 5€Pa še kot zanimivost: na steni pisarne ima zapis: PREPOVEDAN VSTOP YOUTUBE MEHANIKI
Njihovi mehaniki pa imajo 2 dni dodatnega dopusta da si ogledujejo yt posnetke servisiranja menjalnikovYT mehanik si olje sam zamenja. Tako da slab napis.