Citat:
Uporabnik panoramic pravi:
Citat:
Uporabnik johan_blond pravi:
Ne vem kaj je bilo v Sinji gorici, v Grosupljem so ga postavili po tem, ko je nekdo zbil otroka na prehodu za pešce (pred šolo).
Ampak takšen sistem je qrac. Sem že večkrat doživel, da je bil nekdo pred mano prehiter, a je šel čez čez rumeno, jaz, ki sem peljal po omejitvi, pa sem moral žlajfat.
Citat:
Uporabnik neo32 pravi:
Zdaj pa recimo po prazni dunajski (ja tudi dunajska je včasih prazna) gledaš semafor na križišču pri stadionu, ki sveti zeleno in nagonsko pospešuješ, da te ne bo zajebala rumena (semaforja za kolesarje ne vidiš od daleč). Če bi bila utripajoča zelena pa bi vedel ali se ti splača pospešvat al je vseeno če daš nogo dol z gasa. No se zadnje čase je v lj tako ali tako vsesplošni šport vožnje čez rumeno, ker če se slučajno pri rumeni ustaviš, ti zna kdo v rit priletet (recimo križišče dunajske in linhartove od 15h do 17h med delavniki)
Citat:
Uporabnik KillaKHAN pravi:
Na Celovški so celo tako super naredili, da se zna zgodit da stojiš na 3 ali 4 zaporednih semaforjih.
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik panoramic pravi:
Citat:
Uporabnik johan_blond pravi:
Ne vem kaj je bilo v Sinji gorici, v Grosupljem so ga postavili po tem, ko je nekdo zbil otroka na prehodu za pešce (pred šolo).
Ampak takšen sistem je qrac. Sem že večkrat doživel, da je bil nekdo pred mano prehiter, a je šel čez čez rumeno, jaz, ki sem peljal po omejitvi, pa sem moral žlajfat.
Ta sitem je ta hip najboljši način umirjanja prometa po vaseh - seveda v kombinaciji s kamero, ki slika tiste, ki letijo v rumeno/rdečo. Na protugalskem in v španiji so hitrosti s tem spravili na normalo po kupu drugih poskusov (menda s ej tudi dogajalo, da so lokalci enemu od svojih, ki je stalno bil prehiter in povzročal, da so vsi čakali, zagrozili, da naj neha, ali ga bodo pa sami "po domače" porihtali). Pa še podvozja ta sistem ne zjebe ipd.
Je pa res, da mora biti razdalja med senzorjem in semaforjem prav odmerjena, pa pozicija vsega skupaj tudi ...
Vse kar je treba vedeti o "ležečih policajih", je napisano in predpisano v TSC 03.800:2009.Citat:
Uporabnik panoramic pravi:BTW, ležeči policaji. Zakaj za vraga delajo pri nas ležeče, ki skoraj odtrgajo podvozje, če pelješ čeznje po omejitvi? Na primer Rjava cesta v Polju. Omejitev 30, ampak če greš čez ležeče več kot 20 km/h, skoraj pustiš podvozje tam. Naj se gredo malo učit na Nizozemsko, kako se delajo ležeči policaji, ki so hkrati učinkoviti in ne uničujejo podvozja, če pelješ čeznje po omejitvi.
Citat:
Uporabnik panoramic pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik panoramic pravi:
Citat:
Uporabnik johan_blond pravi:
Ne vem kaj je bilo v Sinji gorici, v Grosupljem so ga postavili po tem, ko je nekdo zbil otroka na prehodu za pešce (pred šolo).
Ampak takšen sistem je qrac. Sem že večkrat doživel, da je bil nekdo pred mano prehiter, a je šel čez čez rumeno, jaz, ki sem peljal po omejitvi, pa sem moral žlajfat.
Ta sitem je ta hip najboljši način umirjanja prometa po vaseh - seveda v kombinaciji s kamero, ki slika tiste, ki letijo v rumeno/rdečo. Na protugalskem in v španiji so hitrosti s tem spravili na normalo po kupu drugih poskusov (menda s ej tudi dogajalo, da so lokalci enemu od svojih, ki je stalno bil prehiter in povzročal, da so vsi čakali, zagrozili, da naj neha, ali ga bodo pa sami "po domače" porihtali). Pa še podvozja ta sistem ne zjebe ipd.
Je pa res, da mora biti razdalja med senzorjem in semaforjem prav odmerjena, pa pozicija vsega skupaj tudi ...
Sorry, ampak za moje pojme je ta sistem navadno yebanje v glavo. Naj postavijo stacionarca in pošiljajo položnice, ne pa da mora zaradi nekoga, ki za 5 km/h prekorači omejitev, ustavljati cela kolona.
Hvala za link. Si bom sprintal dokument, potem pa grem z metrom na Pečinsko ulico. Tam so šli res v ekstrem.Citat:
Uporabnik tesfalar pravi:
Vse kar je treba vedeti o "ležečih policajih", je napisano in predpisano v TSC 03.800:2009.Citat:
Uporabnik panoramic pravi:BTW, ležeči policaji. Zakaj za vraga delajo pri nas ležeče, ki skoraj odtrgajo podvozje, če pelješ čeznje po omejitvi? Na primer Rjava cesta v Polju. Omejitev 30, ampak če greš čez ležeče več kot 20 km/h, skoraj pustiš podvozje tam. Naj se gredo malo učit na Nizozemsko, kako se delajo ležeči policaji, ki so hkrati učinkoviti in ne uničujejo podvozja, če pelješ čeznje po omejitvi.
Če misliš, da dotični Rjavi ležeči policaj ni skladen s tehnično specifikacijo za ležečega policaja, pokliči prometnega inšpektorja.
Če misliš, da tehnična specifikacija ni ustrezna, podaj predlog za spremembo le-te na DRSC.
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik neo32 pravi:
Zdaj pa recimo po prazni dunajski (ja tudi dunajska je včasih prazna) gledaš semafor na križišču pri stadionu, ki sveti zeleno in nagonsko pospešuješ, da te ne bo zajebala rumena (semaforja za kolesarje ne vidiš od daleč). Če bi bila utripajoča zelena pa bi vedel ali se ti splača pospešvat al je vseeno če daš nogo dol z gasa. No se zadnje čase je v lj tako ali tako vsesplošni šport vožnje čez rumeno, ker če se slučajno pri rumeni ustaviš, ti zna kdo v rit priletet (recimo križišče dunajske in linhartove od 15h do 17h med delavniki)
Zdaj pa ne vem: a se sicer recimo po dunajski voziš kar tako podf omejitvijo, da potem pospešujejš proti semaforju, ali se eden tistih, ki potegnejo čez omejitev, samo zato, da bi še prileteli skozi križišče (pa tudi, če v rumeno ali redčo)?
Ker normalen scenarij je, da se pelješ po omejitvi, če ostane zelena do križišča, greš skozi, če se prižge rumena, ustaviš (z upravičenimi izjemami pri slednjem) ... Brez pospeševanja ipd ...
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Na Dunajski (znotraj obvoznice) je omejitev 60 (na Celovški, Tržaški ipd tudi). In tudi skozi križišče je omejitev 60. Rumena škatla ni od redarstva (in od policije tudi ne).
Jaz striktno ustavljam na rumeno (znam kar močno bremzat), pa se po Lj veliko vozim, pa se mi zgodi morad 1x na mesec, da gre kdo živčno mimo. Trobil mi še nikoli nihče ni.
Tudi skozi križišče je pri AMZS 60 omejitev, kakšne imaš? Omejitev se konča s koncem križišča, ne z njegovim začetkom. In v tem primeru je na koncu križišča tabla 60.Citat:
Uporabnik neo32 pravi:
Ja, se opravičujem 60 je omejitev, ampak ne skozi križišče, če križišče razveljavi znak 60, potem takem bi morala skozi križišče veljati splošna omejitev, ki velja v naselju in je 50km/h.
Citat:
Uporabnik keber pravi:
Tudi skozi križišče je pri AMZS 60 omejitev, kakšne imaš? Omejitev se konča s koncem križišča, ne z njegovim začetkom. In v tem primeru je na koncu križišča tabla 60.Citat:
Uporabnik neo32 pravi:
Ja, se opravičujem 60 je omejitev, ampak ne skozi križišče, če križišče razveljavi znak 60, potem takem bi morala skozi križišče veljati splošna omejitev, ki velja v naselju in je 50km/h.
Sam dobro poznam zelene "vale" na vseh ljubljanskih vpadnicah v obe smeri, razen Zaloški. In poznam tudi razliko med dopoldanskim (20-~12 ter celotni vikendi) in popoldanskim (~12-20). Tako imam neko vožnjo, ki je prilagojena na intervale in vidim, da se jih je naučilo kar precej voznikov (vendar izključno tisti, ki hodijo vsak dan v službo). Enkrat je po pravilih, drugič nekoliko čez (tja do 15 km/h), je pa treba vedno opazovati na kake Roomsterje. Kajti tistih 20 sekund prekoračitve za recimo 10 km/h lahko pomeni, da boš prišel čez v enem zamahu ali pa stal na 4 rdečih lučeh.