Se Mobitelov odnos do strank popravlja?

mat

Fizikalc
31. avg 2007
1.036
21
38
No ja ni čisto tako. Imam dve številki pri mobitelu, ker mi je pri prvi že potekla vezava, pri drugi mislim da drugi mesec, sem si rekel kupim novi telefon se vežem kot ponavadi. Spregledal sem pa, da imajo sedaj v bistvu brez subvencije oziroma cena, ki naj bi bila z subvencijo je ista kot če dotični telefon kupim v trgovini. Uredu, bom pač zamenjal operaterja po ca.10-15 letih, Izračunam, da razlika privarčevana v dveh letih ravno pokrije telefon. Da ne bi kaj zakompliciral, pokličem na Mobitel, kako in kdaj prenesti številke mi prijazen glas vse razloži, plus me sprašuje zakaj menjava. Mu razložim, prijazni glasek me "prosi" če lahko počakam dva dneva da mi bo njihova služba dala dobro ponudbo. Ves navdušen pristanem, še ženi razlagam, kako jim na Mobitelu ni vseeno za stranke, pa še ego mi je zrasel.
wink-1.gif

Po enem tednu, se mi je ego spustil, nihče me ni kontaktiral.
Če bi bil star 14 let bi si rekel na tak način so podaljšali mojo naročnino za en teden, ker sem močno starejši sem pa pač sprevidel, da se jim v osnovi fučka.
 

jernejd

Majstr
2. sep 2007
1.328
153
63
Citat:
Uporabnik mat pravi:
No ja ni čisto tako. Imam dve številki pri mobitelu, ker mi je pri prvi že potekla vezava, pri drugi mislim da drugi mesec, sem si rekel kupim novi telefon se vežem kot ponavadi. Spregledal sem pa, da imajo sedaj v bistvu brez subvencije oziroma cena, ki naj bi bila z subvencijo je ista kot če dotični telefon kupim v trgovini. Uredu, bom pač zamenjal operaterja po ca.10-15 letih, Izračunam, da razlika privarčevana v dveh letih ravno pokrije telefon. Da ne bi kaj zakompliciral, pokličem na Mobitel, kako in kdaj prenesti številke mi prijazen glas vse razloži, plus me sprašuje zakaj menjava. Mu razložim, prijazni glasek me "prosi" če lahko počakam dva dneva da mi bo njihova služba dala dobro ponudbo. Ves navdušen pristanem, še ženi razlagam, kako jim na Mobitelu ni vseeno za stranke, pa še ego mi je zrasel.
wink-1.gif

Po enem tednu, se mi je ego spustil, nihče me ni kontaktiral.
Če bi bil star 14 let bi si rekel na tak način so podaljšali mojo naročnino za en teden, ker sem močno starejši sem pa pač sprevidel, da se jim v osnovi fučka.

Problem je v tem, da so to sedaj Telekom in so del (še) večjega sistema, kjer so samo dobili dodatne šefe, imajo vse po "reglcih" in zato je tako kot je. Mi se kot manjša firma zmenimo marsikaj (ugodnega), ampak moram skoraj obvezno kontaktirati točno določenega svetovalca na 041 700 707 (recimo najboljše izkušnje imam z Andrejem) in potem našo "zastopnico". Če pa naletim na druge, pa žal nimam dobrih izkušenj. Sicer je res, da imam včasih kakšno čudno vprašanje, ampak vedno me na drugi strani zašijejo z "žal gospod", "kdo je naročnik te številke, ime, datum rojstva (to me skoraj obvezno ohladi, ker od vseh naših strank tega ne vem na pamet)" in "bo treba podpisati obrazec". Odvisno od dneva in volje jim potem povem, kar jim gre. Na žalost, ampak to so moje izkušnje...

Na primer, zadnjič je stranka prinesla novo sim kartico za mobilno napravo. Kupil jo je prejšnji dan v BTCju, ampak je prosil, da jo takoj aktivirajo. In drugi dan ob 10h še vedno ni delala. Pa sem klical na mobitel in ne vejo NIČ o tej kartici. To mora iti vse čez dotično osebo v (njihovi) trgovini, ampak možakar je podpisal pogodbo na elektronski tablici in so šli vsi dokumenti (verjetno) takoj naprej. Edini odgovor je bil "žal gospod, to lahko naredi le tisti prodajalec". Pa ima sedaj še IZI kartico
wink-1.gif
.

Najbolje, da še enkrat pokličeš na Mobitel in vprašaš, če res kaj dajo. Ampak afaik je maksimum 10% od subvencionirane cene.

Jernej
 

Tommy17

Fizikalc
8. jan 2009
820
47
28
Pozdravljeni,

jaz sem dosedaj delal v privat firmi in nato v večjih podjetjih. Vse do sedaj sem bil na Simobilu, kjer sem bil zelo zadovoljen. Lansko leto sem zamenjal podjetje in tukaj imamo Mobitel (cca. 200 GSM številk + par tisoč EUR za fisno telefonijo) in takšne arogance, nefleksibilnosti kot sem ga doživel pri Mobitelu oz. Telekomu nisem bil vajen. Imajo cele oddelke šefov in direktorjev in verjetno sami ne vedno, kaj so njihove kompetnece, razen izgovarjanje drug na drugega. Katastrofa. Sedaj se sicer nimam časa s tem ukvarjat, bomo pa v bodoče gotovo zamenjali operaterja pa tudi, če bi bodo ladi 50% popust ker vem, da nas sedaj bogato "lupijo". Da ne govorim o kvaliteti omrežja. Kar se tiče glasovne komunikacije je tam-tam, kar se pa tiče prenosa podatkov je pa Simobil svetlobna leta pred Mobitelov. Z ostalimi operaterji pa nimam izkušenj.
 

mat

Fizikalc
31. avg 2007
1.036
21
38
Klical jih sigurno ne bom več(malce užaljen
wink-1.gif
), v osnovi sem izvedel kar sem hotel zvedeti, tako da bom mirno naredil prenos številk.
Da bi pa sedaj govoril, kako so slabi, to ravno ne, v glavnem je vedno vse špilalo, Malce sem bil verjetno naiven in zaradi tega verjetno grenak priokus.
Res pa je da se večja firma težje prilagaja, mogoče je to tudi poleg cenovne politike vzrok prebegu strank, kakor so že pisale Finance.
 

Davidoff

Bumbar
22. jul 2007
10.027
1.477
113
Ko sem se jaz zanimal, so mi ponudili 30% na subvencionirane cene, prav tako imam 2 številki pri njih plus stranka že več kot 10 let. No, nisem se odločil, ker so Blackberry aparati še vedno predragi pri Mobitelu.
 

tomi

Guru
1. sep 2007
18.690
9.904
113
40
MB
ksz

sej dobijo ljudi samo še na finto, da je pač težko dat par 100 € za telefon v enem kosu, sam že zadnjih 5 let nisem vzel telefona pri operaterju ker preprosto ni računice (pri mojih porabljenih količinah)
 

mat

Fizikalc
31. avg 2007
1.036
21
38
Lepo da Mobitel tudi bere te strani, tako da so me danes kontaktirali, vse korektno iz njihove strani, samo finančno nismo prišli skupaj. Konec koncov je to samo posel, če imajo tako računico jo pač imajo, sam vem koliko bom prišparal pri prenosu dveh telefonskih številk, oni pa tudi verjetno vejo kje jim je računica. Očitno bodo zgubili svojega naročnika, res pa da se bomo sedaj razšli brez jeze.
Se pa res pozna, da je to velika družba, ki se očitno teško(ne more) prilagaja. Sam imam manjše podjetje in vem do kam bi šel da bi stranko zadržal, precej dalj kot Mobitel.
wink-1.gif
 

tomi

Guru
1. sep 2007
18.690
9.904
113
40
MB
pri manjšem obsegu dela v tvojem podjetju se to pač da, pri masi pa so tu standardizirani procesi dela in standardne ponudbe
grin1.gif
 

Davidoff

Bumbar
22. jul 2007
10.027
1.477
113
Sem pa pozabil napisati. Preden so mi ponudili ugodnost, mi je gospodična na drugi strani aparata poskusila najprej prodati njihovo Petko. O kakšni ugodnosti ni bilo ne duha ne sluha. Sem jo lepo vprašal, če lahko kaj naredijo za dolgoletnega naročnika in je šele takrat prišla s ponudbo 30%. Ni kaj, že v začetku te poskusijo malo v glavo jeb... Tudi jaz se pripravljam na odhod.
 

mat

Fizikalc
31. avg 2007
1.036
21
38
Meni so ponudili manj kot tebi, pa tudi če bi isto bi mi bilo premalo. Več pridobim(finančno) pri drugem operaterju. Pa me to sploh ne moti oziroma nimam zamere do Mobitela, tako so se odločili.
 

mat

Fizikalc
31. avg 2007
1.036
21
38
Na koncu smo se dogovorili. Sicer ni ravno toliko kot sem hotel, je pa še zmerom ugodno. Tako da vsaj z eno številko ostajam na Mobitelu vsaj še dve leti. Glede na omrežje mi je čisto všeč. Malo eppja,
wink-1.gif
 

boskosi

Fizikalc
4. sep 2007
1.423
1
38
jaz bom samo rekel da v velikih firmah, kjer si tako lahko prvoščijo se vedno najdejo kaki pametnjakoviči ki znajo bit "freh", torej tu jaz nebi izločal ne mobitela in ne simobila.......je pač tako da ko se pridobiva oziroma zadržuje stranke so vedno vsi sladki in obljubljajo vse, ko pa imaš težave pa še slišat nočejo o tem.........
 

Steve

Guru
13. avg 2007
10.011
1.904
113
pri nas na firmi so nas tudi dolgo lupili in nategovali in kot receno izigravali frajere. to mora bit neka telekom mentaliteta podedovana. no zdaj je slo cca. 150 stevilk na simobil.
sam pa ne grem tja pa ce oni meni placajo. sem pa se jim takrat 2009/10 lepo vsedel na itak paket. sem ze spyzdil k tusu, je prisel itak ven in jaz bedak nazaj. ko so si zmislili tisti vrhunski manever ko so zadevo podrazili in zbili na 100mb prenosa, sem se dokoncno poslovil. s takimi nocem imet posla in mi ni treba ob ostri konkurenci
 

rawr

PDA maher
19. jan 2012
6.188
1
38
ksz

Kar nekaj opravka sem imel z mobitelovimi uslužbenci v Mariboru v zadnjih 10 letih in lahko samo pohvalim. Kaj pa mobitel, kot firma ponuja pa tukaj nima nobene veze.
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Pri nas pa vseh 100 ali koliko nas je v službi na S! ***** čez njihovo kvaliteto omrežja in storitev. Žal. Tudi aparati niso več (poslovni uporabniki) pocenbi oz. če hočeš da gre dober aparat v limit za 250€ potem ti nabijejo ceno z opcijami prenosa podatkov in podobno.
Aparati, ki so dosegljivi z START1-3 in SMART1 ter doplačili do skupnega zneska 30€z DDV so pa igračke.
 

tomi

Guru
1. sep 2007
18.690
9.904
113
40
MB
Citat:
Uporabnik boskosi pravi:
jaz bom samo rekel da v velikih firmah, kjer si tako lahko prvoščijo se vedno najdejo kaki pametnjakoviči ki znajo bit "freh", torej tu jaz nebi izločal ne mobitela in ne simobila.......je pač tako da ko se pridobiva oziroma zadržuje stranke so vedno vsi sladki in obljubljajo vse, ko pa imaš težave pa še slišat nočejo o tem.........

niti niso pametnjakoviči ... pač padeš v določen razred, in ti pripada popusta tolko ko ti, saj ti komercialisti tudi nimajo neomejenih pooblastil
wink-1.gif
 

natko45

Fizikalc
1. nov 2010
1.017
3
38
Se z nekaterimi komentarji kar strinjam. Mi imamo službeno tudi mobitel in sem jaz osebno zelo razočaran, odnos se mi ne zdi takšen kot bi lahko bil. Če ti na podpisu maila ne piše vsaj direktor s teboj ravnajo kot s ta zadnjim kmetom, odziv zelo pačasen, včasih je celo tako da jih moraš sam opozarjat, da ti nekaj naredijo. Imam pa privat Tušmobil in je slika povsem drugačna. Do sedaj karkoli sem potreboval so mi takoj uredili in tudi komunikacija je bila do sedaj na nivoju. Razlika je vsaj meni očitna. Pač tistim ki delajo v državnih firmah dol visi in tudi zaposlenim je mar a bo še kdo njihov naročnik ali ne, verjetno je zato pri Tušmobilu drugače. V končni fazi pa svoje potem naredijo tudi storitve. Jaz vem, da če bi odpru svojo firmo, nebi nikoli izbral operaterja mobitel.