Kako ni preprosto? Na plačniku are je, da se odloči za eno od treh možnosti. Prodajalec ga pa nateguje s četrto, ki ga postavlja v slabši položaj. Jaz bi se osebno pogovoril s prodajalcem, mu dal čas par dni, da se odloči kaj bo, ta dogovor v mailu pisno poslal in če se nič ne zgodi vse skupaj poslal na tržni inšpektorat. Mu zna ta razložit pomen are, sicer bo malce drago, ampak to je njegov problem.Ni tako preprosto, če se ne zmenijo:
Ara ima 3 pomene:
- služi kot potrditev pogodbene obveznosti: Stranke se za aro dogovorijo predvsem v primerih, ko želijo še dodatno utrditi dogovor in izkazati višjo stopnjo resnosti. Slednje je najočitnejše v primeru neizpolnitve pogodbe ene stranke. V tem primeru lahko druga stranka uveljavlja na primer izpolnitev pogodbe (če je to še mogoče) in odškodnino oz. zamudne obresti ali razvezo pogodbe in odškodnino. Lahko pa tudi obdrži prejeto aro oziroma zahteva vrnitev dvojne are.
- sklenitev pogodbe: Če je dogovorjena ara, se pogodba šteje za sklenjeno šele, ko je ara dejansko dana.
- pomeni delno izpolnitev obveznosti: dogovorjena ara se mora všteti v izpolnitev ali vrniti, ob izpolnitvi pogodbe
Neizpolnitev pogodbe
Če je za neizpolnitev pogodbe odgovorna stranka, ki je aro dala, ima nasprotna stranka dve možnosti:
Če pa je za neizpolnitev pogodbe odgovorna stranka, ki je aro prejela, ima druga stranka naslednje možnosti:
- lahko zahteva izpolnitev pogodbe in povrnitev škode, aro pa všteje v odškodnino ali jo vrne ali
- se zadovolji s prejeto aro.
- zahteva izpolnitev pogodbe, če je to še mogoče ali
- zahteva povrnitev škode in vrnitev are ali
- zahteva vrnitev dvojne are.
Razlika med aro in avansom
Avans pomeni vnaprejšnjo delno izpolnitev obveznosti. Pri sklepanju pogodbe mora biti razvidno, da gre za aro. Če ni tako, je izročeni predmet zgolj avans, nikakor pa ne ara.
Za avans ne veljajo določila o vračanju in vračunavanju. Posledično ima v primeru neizpolnitve obveznosti pogodbi zvesta stranka pravico vztrajati pri izpolnitvi pogodbe ali pa pogodbo razdreti. V primeru razdora pogodbe morata obe stranka vrniti druga drugi vse, kar sta od sklenitve pa do razdora prejeli ena od druge. Pogodbi zvesta stranka lahko od nasprotne stranke zahteva povrnitev morebitne škode. Pomembno je poudariti, da se avans vrača skupaj z zakonitimi zamudnimi obrestmi.
?????Če se pa pogodbe ne da izpolniti, dobiš pa aro nazaj enkratno, ne 2x
V besedilu jasno pise ARA. In če je pravočasno nakazal jurčka, je s tem izpolnil svoj del pogodbe. Sedaj je na prodajalcu, da izpolni svoj.Sedaj je bistveno vprašanje, če je nakazal aro ali avans ...
Dobil je predračun, laično bi sklepal, da je plačal avans. Ara bi bila v primeru neke pogodbe, ki jo imaš v rokah, mar ne? Sodeč po besedilu na prejšnji strani ...
Spregledal. Res je, piše ARA.V besedilu jasno pise ARA.
ma čist preveč se s temi kilovati obremenjujete... vsak jih ma več kot kolo ali peš honda... pa v sloveniji živimo, kjer itak ne moreš več k 50 vozit... glede na to, da je še vedno preveč foušije vozniku avtu, k te hoče pač zrint iz ceste... ker si pač hitrejši... in če more on stat v koloni, pol more tud un na motorju... če pa že treba 100kw... je pa to pač drugi motor za vikend... sploh če maš se za preseravat 4k za sesalc, bo tud 10k za normaln motor... najhuje pa je, da 90% vozniku ne more izkoristit 7kw k jih premore motor, kaj šele kaj več...
Ne obstaja pa možnost, da je nekomu enostavno sesalec z 125 kubiki to kaj rabi? Zakaj bi mogo a delat in kupovat motor? Če bo pa majn praktičn. Si mogoče pomislil, da nekdo ne misli met motorja za vozit na izlete ampak zgolj za prevozno sredstvo na šiht in po opravkih. Si pomislil, da se mogoče nekdo 10km v eno smer pelje? je še nekaj takih zadev, ki jih nisi pomislil. Pa ne prodajajo se 125-ke zastojn v takih količinah kot se če pa lahko vse isto delaš z 50-ko al pa kupiš velik motor za pol cene.Ja, ce hoces bi medkrajevno, gres narest izpit za a in kupis 3 leta star motor za polovico sesalca in se ne treses al ima 7 al 7,8 kw... In gre 87 al 91 na uro...
Pac, mi nimamo taksnih mest kot druge drzave... Da se mores skoz mesto v guzvi z ne vem kakim motorjam pelat... Pri nas v dveh urah prides iz ene strani drzave na drugo...
Za po mestu pa ce bi slo za zmansevanje prometa pa ne vem kaj, je pa 45 na uro cist dost... Sploh zdej k niso vec dvotaktni sesalci... In ne smrdi za tabo... Pac, spet kr ena fora se mi zdi to 125cc... Tist k bi imel neomejeno zeljo z motorjam se vozit se lahko ze zdej... Pa tud fora zdej bo cenovno dostopno sam 6 ur... Se vedno bo 300 euru... Cel izpit pa 1k... Sesalc 125 je ocitno ze pri 4k... Normaln motor pa ok, pred casom bil 2,5k... Zdej je ja ze vec... Ampak se vedno pred tem zakonam je blo cenejs narest izpit pa se furat z motorjam k pa zdej pocen 6 ur in kupit 125 sesalc... Modna muha... Kot 50% ljudi ki ima motor, ga ima zato da ga ma ne pa zato k se mu je fajn vozit... Na leto pa max 2k km... Sicer pa vsakemu svoje...