Samomor z avtom

msenjur

Guru
11. sep 2007
25.941
54
113
Citat:
Uporabnik Spirit pravi:
to je nesmiselno, bolj bi bilo smiselno sodišče, ki ti dovoli nek miren neboleč odhod če si to res tako zelo želiš.... nekateri se pač res ne najdejo na tem svetu in je nesmiselno, da hodijo po svetu kot zombiji nafilani s tableti samo zato, ker dohtarji mislijo, da jih lahko ozdravijo, pa čeprav jih v večini primerov ne.
Isto velja za bolnike z neozdravljivimi boleznimi...tisti, ki so izmučeni in nočejo več naprej naj jim dovolijo oditi.

edit:
@patriot, za sekundo si me prehitel...

ja, in vsi ti bolniki imajo čas čakat v čakalni vrsti pred sodiščem po več tednov...

še vedno je samomor najbolj elegantna rešitev za tiste, k se jim to zdi potrebno... in dohtrji jih ne držijo na tabletih zato, ker mislijo da jih lahko ozdravijo, pač pa zaradi staršev, otrok in drugih...

sam, a niso po teh tunelih postavili ograj?? cestninske ne pridejo v poštev, ker imajo dost "fedra" spredaj... sej se je ne dolgo nazaj na logu en zaletel, se na streho se je prekucnil... pa ni bilo tok hudo...

je pa res, da ne vemo vsega ozadja pri teh samomorilcih, zato si država prizadeva, da bi jim nekako preventivno pomagala... nekaterim že končanje zveze dvigne pokrovko... čeprav bi lahko recimo zadevo prebolel čist normalno in čez dva meseca bi bil lahko že na novo zaljubljen... zato ne bo nikoli takih sodišč in evtanazje za zdrave...
 
Nazadnje urejeno:

mosseero

fizik´alc
3. sep 2007
19.573
10.178
113
kod Džej-Zija
... razen v tistem, zakaj zdravniki pomagajo neozdravljivim bolnikom. Ker jih veže zaveza, da bojo življenja reševali, ne končevali. Poleg tega pomagajo lajšati tegobe in bolečine bolnikov, ne zato, da bi lepše zgledali pred svojci.
 

msenjur

Guru
11. sep 2007
25.941
54
113
no ja... sej to spet pelje v tisto temo o evtanaziji.

Zakaj nekaj reševati, če je želja nehati? a ima zdravnik več pravic pri odločanju o življenju kot "lastnik" življenja?

pa nisem mislil, da bi zdravniki lepše izgledali pred svojci, pač pa da so svojci srečni, da je njihov član živ. Zdravniku je pomoje bolj vseeno. on ve, kaj se bo zgodilo...
 

synthman

Fizikalc
22. avg 2007
7.226
0
36
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik Dolfe pravi:
Citat:
Uporabnik panoramic pravi:
Ampak v jodl-jodl landu so zadeve uredili in so v niše montirali zmečkljive cone ali new-jersey ograje pod kotom 45°.

Tudi pri njih je dilema. Poštimali so kakor kje in kakor jim trenutno paše. Tole so 2 meseca stari posnetki na AC, med Grazom in Dunajem.


1.

lp,
Dolfe

In obe varianti (z ograjo in zmečkljivo cono) je očitno zdizajniral oz,. postavljal bebec. Ograja ima polmetrsko luknjo do stene, zmečkjiiva cona pa je tako tanka, da je skoraj vseeno, če je ne bi bilo. ...
Če bi vedel, kolko je tisti bebec pokasiral za tole idejo in izvedbo, bi bil drugačnega mnenja.

Ampak sem prepričan, da sta ti rešitvi učinkoviti, v to samomorilec ne bo zapeljal. ima drugje bolj zanesljive možnosti.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.048
1.126
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik keber pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
A tej kurci ki projektirajo ceste (in rešitve na njih) nikoli ne sprobajo, ali stvar dela? Naj v tisto luknjo ali pa v to zmečkljivo poženejo avto s 100 km/h, pa bodo videli, zakaj vsak, ki ima IQ višji od sobne temperature razume, da to ni OK ...
Ne vem, o kakšnem projektiranju ti govoriš.
Jaz vidim dve ad-hoc rešitve, ki sta taki, kot pač sta. In v drugem primeru (tretja slika) ni nobene zmečkljive cone, ampak navadna rdeče bela tabla.

Nekdo si je moral izmislit, kakšno ograjo, pod kakšnim ktom, kako jo v tla pritrdit ipd. Temu rečem projektiranje (da ne opisujem na dolgo in široko).
Tretja slika: očitnos em slabo videl, se zgodi. AMpak samo tabla? Še huje
bonk.gif
To so verjetno tisti naši vodeli, ki so v enem od obeh tunelo postavili tiste tri pokončne usmerjevlne late na konec niše ...
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.048
1.126
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:

Za vsako tako žrtev bi morala iti odgovorna oseba upoirvaljalca ceste za par let sedet, pa bi se hitro uredilo.
Pocakajmo da nekdo pogrunta sistem kako enostavno je narediti samomor s papirjem ali bolje receno revijo.

Nehajte že samomore noter vlečt v temo. Tole zadnje itak ni zgledalo kot smamor (je pa to najbolj fino napisat, da se DARSovcem hrbet pokrije). Pa kakšen od primerov prej je bila lahko tudi le nesreča (morda bedaka, ki je skozi tunel letel na polno, ampak vseeno). Pa ugibam, a tisti otroci na busu v švici niso delali samomora.
V vsakem primeru, samomor gor ali dol, namerno postavit betonski zid pravkotno in 10 cm od vozišča, na katerem je hitrost omejena na 100 km/h, je več kot slaboumno.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.048
1.126
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik keber pravi:
Citat:
Uporabnik Spirit pravi:
se bo pa pač zaletel v betonski zid nadvoza/podvoza, tega je pa kolikor češ
Glede na to, da so zavarovani z ograjami, novejši z betonskimi, je 100% učinek precej vprašljiv (se zgodi, seveda). Lahko pa se proba zaletavat v hrvaške tunele. Oni imajo direkten zid že pred portalom, "zaščiten" samo s plastičnimi ograjicami. In tam se zaletavajo redno, pa nihče nič ne ukrepa.

In ker so oni bebci, moramo bebave rešitve tudi pri nas trpet?
 

synthman

Fizikalc
22. avg 2007
7.226
0
36
Citat:
Uporabnik keber pravi:
Lahko pa se proba zaletavat v hrvaške tunele. Oni imajo direkten zid že pred portalom, "zaščiten" samo s plastičnimi ograjicami. In tam se zaletavajo redno, pa nihče nič ne ukrepa.
Hrvaška je turistična država in podpira samomorilski turizem.
 

franci

Fizikalc
19. jul 2007
1.797
1
38
49
LJ
Aaaah, SJTV. Še vedno ne morem verjet. Namreč v neskončno človeško neumnost.

Vedno je kriv tunel, ne pa projektant in investitor. Vedno je kriv izvajalec del, čeprav mu projektant in investitor določata kaj in kako.

Pred vsemi temi je pa seveda politika. Žlendra vpraš'. ;
 

redTDI

Pripravnik
25. apr 2008
126
0
16
danes sem slišal zanimivo teorijo, v katero ne verjamem čisto nič, ampak jo bom vseeno predstavil tukaj, morda pa se kdo spozna na te stvari in bo vedel kaj več povedat.
naši predori naj bi bili napačno projektirani in narejeni.
baje da po nekih zakonih naj bi bile odstavne niše izključno v desnih zavojih predora, iz tega razloga naj bi tudi imeli vsi cestni predori namenoma narejene zavoje (oziroma S zavoje) da se lahko izdela odstavno nišo v desnem zavoju. Torej če sem prav razumel, noben cestni predor daljši od recimo 500m naj nebi bil popolnoma raven (v premo), ampak v njem namenoma narejeni zavoji (z veliikimiii radiji)...
poanta zgodbe...
naši predori baje da imajo odstavne niše narejene tudi v levih zavojih, to naj bi bil največji problem....

ne vem no....
je sploh kaj resnice v tem, da so zavoji "namenoma" narejeni, al so pač v predoru zato ker tako poteka "trasa"...???
 

redTDI

Pripravnik
25. apr 2008
126
0
16
ne vem, zato pa sprašujem....
veš morda ti??

pa razloži mi zakaj železniški predori niso zakrivljeni, in je lahko tudi 3km v premo???
 

franci

Fizikalc
19. jul 2007
1.797
1
38
49
LJ
Cestni tuneli so običajno zakrivljeni zgolj zaradi pravila bele pike. Če na koncu tunela sveti izhod, se folk običajno pogosteje skanta v tunelu.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.048
1.126
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik franci pravi:
Aaaah, SJTV. Še vedno ne morem verjet. Namreč v neskončno človeško neumnost.

Vedno je kriv tunel, ne pa projektant in investitor. Vedno je kriv izvajalec del, čeprav mu projektant in investitor določata kaj in kako.

Pred vsemi temi je pa seveda politika. Žlendra vpraš'. ;

Daj si že enkrat dopovedat: pišem o bedakih, ki so krivi, da so tuneli nevarni. Nehaj se obešat na besede. Projektant, investitor, tisti ki stvar prevzame, izvajelec ... Kdorkoli od njih je pač zaj... In "nevaren tunel" je pač sinonim za kupček bebcev (katerikoli to pač so, zame pa je na 1. mestu tisti, ki je stvar spustil v promet, čeprav je nevarna, na 2. pa projektant).

OK? Da se ne boš tudi v prihodnosti živciral.
 

alkoholik

RudolF
23. jul 2007
16.301
2.575
113
v lokalni ostariji
franci, kolikor sem jaz nekje prebiral so predori cikcak skonstruirani tudi zaradi vpliva vetra ker v priemru da bi bil raven bi se lahko pojavil močan sunek skozi predor (tako kot pri slamci, probaj pihnit skozi ravno in skozi zakrivljeno:))) ki bi lahko "kapultiral" vozila.

poleg tega pa vpliv varnosti (ne samo bela točka ampak tudi večja pozornost ker je treba vsaj mal spremljat...)

sedaj če sem brcnil v temo potem tudi knjige lažejo:)