Rover 75 nakup

stop

Majstr
5. sep 2007
3.203
397
83
Las Vegas
Kaj menite o teh avtih , vzdrževanje dizel, bencin? Všeč mi je oblika in baje je kr kvalitetno naret in ni neka vsakdanja zadeva vsaj malo posebneža je.

Kaj menite?
 

shift

Guru
20. jul 2007
9.928
2.341
113
za šankom
1.8 motorju rada gre dihtunga glave.
2.0 v6 naj bi bil tisto pravo poraba-performansi
avto je res nekaj posebnega.udoben.oblikovno meni še vedno aktualen.vzdrževanje ni drago.večina delov se dobi na ebay.co.uk za smešno ceno.
cena samega avta je pa smešna.po 3k€ se prodajajo
 

vaginko

Fizikalc
2. sep 2007
10.870
36
48
Evo iz prve roke info. Imam 1.8 club opremo avto je iz prve serije se pravi konec leta 1999. Edini strošek je bilo tesnilo glave do sedaj (tok tok po lesu) Poraba je ob normalni vožnji na dolgo relacijo (večinoma proti LJ cca 7,5) . Na cesti ni divjak spada nekje v sredino po moje niti ne rabiš kaj več. Oprema je že v osnovi odlična. ČE te zanima še kaj samo vprašaj. Drugače pa je lega na cesti odlična (se čuti vpliv BMW-ja
evil.gif
nič ne škripa al pa kakih podobnih čričkov v notranjosti ni. Če te še kaj zanima samo vprašaj!
Avto je še vedno pri hiši pa ima že kar lepo starost
zmaga.gif
 

Katunga

Fizikalc
1. sep 2007
1.068
0
36
Koper
V rover 45 sem samo tankal benzin in menjal olje vsakega septebra - nič dolivanja.
Avto mi v devetih letih ni niti enkrat crknu, sem pa imel skupno 350€ popravil: kljuka vrat in cilinder sklopke, ker sem šel na original servis.
Res avto 1A, pa na koncu ni nič vreden. Ko bo pa golf 9 let vozu s 350€ stroškov se pa prijavim za direktorja Volkswagena.
evil.gif
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.373
1.240
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik vaginko pravi: Drugače pa je lega na cesti odlična (se čuti vpliv BMW-ja
evil.gif
)

hysterical-1.gif


Ne se hecat no, kakšna odlična lega na cesti
bonk.gif


Je pa udoben (če nisi visok, pri mojih 190 sem bil z glavo v stropu), to pa drži.
 
Nazadnje urejeno:

stop

Majstr
5. sep 2007
3.203
397
83
Las Vegas
7,5 za avtocesto... jaz bom vozil dnevno hribe in ovinke.... torej lahko računam kr na 8,5 l/100 km?
 

stop

Majstr
5. sep 2007
3.203
397
83
Las Vegas
U Mejduš uf na to pa nisem niti pomislil na višino kabine... to je kr prioriteta ( 192 cm) jao jao se spomnem cliota
pa tako dobra izbira se mi je zdel tale roverček
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.373
1.240
113
www.adriamedia.si
Se pa res ne spomnim, a je imel kak šibedah (ko hitro par cm pobere, poleg tega je seveda tudi vprašanje, kako sediš - jaz imam naslonjalo rad pokonci. Probat boš moral, ni druge. Tudi to, ali ti paše oddaljenost stopalk/prestavne/volana. Meni je bil volan predaleč, stopalke pa preblizu neglede na to, akko sem se štimal.
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Rover 75....ah ja...bila moja želja, potem je pa nekako prišlo, tako kot je in ga nisem vzel, ampak pustimo to.
SeventyFive je najboljši Rover, kar so jih kdaj naredili in boljši od večine nemcev v njegovem razredu. Pika!
Je nadpovprečno dobro narejen, tiha notranjost(!), odlični materijali, lega na cest zanesljiva ( pusti ti SJTV-ja (avtomagazinovca, ki ne ve, kakšne so prioritete tega avta in kdo so (bili) potencijale stranke)), res pa je, da položaj za volanom ni desetka, to je treba priznati.
Motorji so bili na začetku 3je, ( 1.8, 2.0 V6 in 2.5 V6 K serija) in BMWjev turbo dizel. Kasneje je še prišel 1.8 T s 110 kW, vendar ti se v sloveniji bojda niso prodajali.
1.8 je dovolj za normalno lagodno vožnjo, vendar temu avtu paše Šestak. Ne zaradi moči, ampak zato, ker je V6 motor bistveno mirnejši pri delovanju, poraba je normalna (8-9 litrov), le malo anemičnosti pod 2k obratov mu ne smeš zamerit.
Najboljši motor za ta avto je 2.5 V6. Pije praktično enako kot 2.0., je pa bistveno bolj prožen.
Kaj naj ti še rečem....Ob predpostavki, da ti je avto , kot tak všeč, lep, ti garantiram , da ko ga boš peljal, ga boš vzel !
 

stop

Majstr
5. sep 2007
3.203
397
83
Las Vegas
a si se za lybro odločil? no to je pa prva alternativa...očitno imama podobno lestvico prioritet in okus
smile-1.gif
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Ja za lybro sem se odločil...je prišla na avto.net neko popoldne, drugi dan je bila že moja. Pač, stvar je bila taka, da sem imel točno definirano, kaj si želim, predvsem kar se tiče opreme in v tistem času, ni bilo nobene 75tke s tako opremo....
In tako sem pristal na italijanki, žal mi ni, pelje se dobro, vendar občutno slabše kot 75 !
grin1.gif
 

KAALman

Pripravnik
10. jan 2008
751
2
18
Prekmurje RepubliQ
Obišči stran
KSZ...

sem vozil 1.8, in je za normalno vožnjo čisto dovolj, mi je bil pa avto precej utestnjen (189cm in 92kg) ter pedali preveč nekje v
nekem ozkem prostoru

vožnja je udobna ter zadovoljivo tiha, edino pri višjih hitrostih je 1.8 malce neuglajen po glasnosti
smile-1.gif


kupi tole:
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3427249&show=1

2500 je plinska naprava, 2500 so vredni računi, za jurja prodaš avto, pa si jurja zaslužil :D
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.373
1.240
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Simon_Vi pravi: lega na cest zanesljiva ( pusti ti SJTV-ja (avtomagazinovca, ki ne ve, kakšne so prioritete tega avta in kdo so (bili) potencijale stranke)),

Pri legi na cesti je pa čisto vseeno, kdo je stranka. Ali je ali pa ne. In pri tem avtu je čisto povprečna za ta razred. Je pa, in to sem napsial, res udoben in to je pri tem avtu precej bolj pomembno od lege na cesti. Ampak tako lega kot udobje podvozja sta absolutna pojma, od totalno zanič do superšportne in od neuporabno trdega do leteče preproge. Vprašanje je samo, kakšna kombinacija obiojega je avto. In Rover 75 je na račun povprečne lege (ki je za jjegove kupce ita nepomembna) odličen pri udobju (ki je za njegove kupce zelo pomembno). Preprosto.

PS: šetak je boljši tudi zato, ker je tišji od 1.8. In ja, 2,5V6 je najboljša izbira.
PS2: o kvaliteti izdelave pa tule raje ne. Se še spomnim plastičnih delov, ki so se majali in odpadali (uporabljena množina ni napaka). Take stvari pokvarijo sicer dober avto.
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
V prvem odstavku nisi napisal nič novega, kar je bilo že rečeno z moje strani. In ja 75 je zelo udoben avto, poleg tega je pa tudi stabilen za svojo mehkobo
grin1.gif
Æe ga pa dobiš z ESPjem je pa itak zmaga.
Kar se tiče tvojega odstavka Playstation2* : Slabo se spomniš, ker pri 75ki ne padajo plastični deli ! Ne vem od kje ti to, sem jih že preveč videl in peljal , da nasedem(jo) takim neumnostim .
*post post scriptum se označi s PPS in ne s PS2 .
grin1.gif
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
48.081
6.929
113
pri taščici
Samo tale lancia je pa res smešno poceni. Me prav zares zanima kje je past?
Koliko lučk je že prelepljenih z izolir trakom?
 

trigga

Fizikalc
24. jul 2007
1.787
0
36
Ni nekih pasti. Avti so pač večinoma uvoženi iz Italije in imajo prevrtene kilometre, tako da je dobro čim prej narediti veliki servis (jermeni, napenjalci, mogoče vodna pumpa, olje, filtri). Itak je z večino uvoženih avtomobilov tako.
Sam motor (1.9 jtd, ki je najbolj pogost) ima eno "klasično" napako, in sicer senzor vrtljajev. Mrzel vžge, topel pa crkne in ne vžge. Strošek ranga nekaj 10 eur. EGR ventil se da blindirat (ob nepravilnem delovanju se pri močnem pospeševanju malo pred 3000 obrati čuti padec moči - to velja tako za 1.9 kot 2.4 jtd - ne multijet različice).
Še ena zadeva ki jo velja omeniti je mogoče to, da se zna zgoditi, da ti stranska šipa "pade" v vrata. To se zgodi, ko se zlomi držalo šipe. Strošek je razdiranje vrat in nov košček plastike (sicer poskušajo na servisu poturiti kompleten mehanizem za dvig/spust šipe).

Razen tega kakšnih bistvenih zadev nisem zasledil. Kot pri vseh avtih iz FLAR znajo biti problemi s slabšimi kabli (z malo spretnosti jih lahko zamenjaš sam). Zgodi se, da s kabla odpade izolacija ali pa se precvika in posledično izgubi stik. Čeprav se to zgodi izredno poredko (jaz sem na 7 let stari kappi pomenjal samo kable na prehodu iz karoserije v vrata prtljažnika, pa še to niso bili prekinjeni vsi, mogoče dva ali trije).