Romuni, Bolgari & co okupirali Ravbarkomando

Radirko

Fizikalc
18. avg 2007
6.242
0
36
Citat:
Uporabnik gr69 pravi:
Drugače povedano - potrojitev cestnine, bi potegnila za sabo podražitev VSEGA blaga za najmanj 4-5% - tega pa ne bo dovolila nobena vlada (inflacija), kakor tudi ne potrošniki.

Ojej, ce bi sam imel na voljo te podatke, katere si nastel ti, ne bi mogel najti boljsega argumenta za mojo trditev, kot si ga ti predstavil
smile-1.gif


Se pravi "cena" zvisanja je (ce je trikrat visja kot stevilka, do katere si sam prisel, torej ne 1-1.5%) priblizno enaka vsakoletni inflaciji pri nas. Kaj dobimo za to ceno ? Bistveno manj guzve, nekaj manj nesrec, hrupa, zivcarjenja, unicenih cest itd, kar seveda tudi nekaj stane. Imas morda kaksne stevilke tudi za to ? Ker zdaj izgleda tako, da bi placal cca. 150 EUR na leto, prihranil bi pa tudi nekaj, torej vprasanje ce bi bil neto znesek sploh bistveno vecji od par deset EUR.
 

gr69

Guru
15. dec 2009
11.611
2.649
113
še v SLO - ampak komaj
Zdaj pa res ne vem ali ne berete mojih postov ali jih nočete razumeti?
sprasujem se.gif


Ja - na naših cestah je ogromno tujih registracij in to predvsem, ker ni pametnejše alternative.
Konec koncev se je SLO strinjala, da bo šel V in X koridor čez Slovenijo. Iz tega naslova potegnila kar nekaj sredstev iz EU za gradnjo AC (IMHO tudi za ajzenpan smo nekaj dobili) - kaj in kako smo iz tega naredili pa vidimo vsi. In ker je EU dala denar, bo tudi EU bedela, da tranzit čez SLO ne bo postal predrag.

Pa še nekaj glede AC in gužve
Imamo v Prekmurju AC, ki to ni. Imamo na severnem primorskem AC, ki jo vsaka najmanjša sapica spremeni v sprehajališče za ptiče (pri vetru itak ne morejo letet). Manjka lep kos na Gorenjskem. Za 3. in 4. razvojno os pa v celoti zmanjkalo.
Po drugi strani pa imamo najvišji strošek izgradnje km AC v Evropi - kako?
sprasujem se.gif

In tudi višina cestnine za tovorna vozila je med najvišjimi v EU (sedaj čisto na pamet - višjo imajo le Avstrija in Švica (ki pa itak ni EU)).

Pa še za konec. Upajte vsi, da bo HR po vstopu v EU ponovila vsaj nekaj SLO napak - sicer bodo vsi (no - veliko njih) prometni tokovi obšli SLO - to pa za sabo potegne stagniranje luke v Kopru in tudi selitev indurstrije in gospodarstva v temu prijaznejša področja.
 

asko

Fizikalc
22. jul 2007
2.565
3
38
Saj zato pa je potrebno nekaj začeti delati v tej smeri, da se število tranzitnih vzhodnjakov drastično zmanjša, ker to ni več normalno. Danes zjutraj Vrhnika-Lj, na voznem pasu sami vzhodnjaški tovornjaki v tranzitu. Ni več to normalno.
13.gif
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Ukrep je enostaven. Dvigneš cestnine za tovornjake.
Problem je le, da moraš dvignit za vse in imaš potem punt slovenskih tovornjakarjev.
 

AndrejD

Guru
20. jul 2007
7.229
1.392
113
ksz

Na srečo imamo zdaj to "avtocesto" prej se je vse to in še dosti več peljalo po navadnih cestah.
 

gr69

Guru
15. dec 2009
11.611
2.649
113
še v SLO - ampak komaj
Citat:
Uporabnik Radirko pravi:
Citat:
Uporabnik gr69 pravi:
Drugače povedano - potrojitev cestnine, bi potegnila za sabo podražitev VSEGA blaga za najmanj 4-5% - tega pa ne bo dovolila nobena vlada (inflacija), kakor tudi ne potrošniki.

Ojej, ce bi sam imel na voljo te podatke, katere si nastel ti, ne bi mogel najti boljsega argumenta za mojo trditev, kot si ga ti predstavil
smile-1.gif


Se pravi "cena" zvisanja je (ce je trikrat visja kot stevilka, do katere si sam prisel, torej ne 1-1.5%) priblizno enaka vsakoletni inflaciji pri nas. Kaj dobimo za to ceno ? Bistveno manj guzve, nekaj manj nesrec, hrupa, zivcarjenja, unicenih cest itd, kar seveda tudi nekaj stane. Imas morda kaksne stevilke tudi za to ? Ker zdaj izgleda tako, da bi placal cca. 150 EUR na leto, prihranil bi pa tudi nekaj, torej vprasanje ce bi bil neto znesek sploh bistveno vecji od par deset EUR.

Ne muljaj - sam veš, da sem napisal povečanje cen za 4-5% - to bi pa posledično vodilo v inflacijo.

Pa še glede "nekaj 10 EUR" - daj potegni si mesečene življenske stroške skupaj (zaradi mene odbij elektriko, vodo in najemnino) - pomnoži z 12 in pomnoži s 0,05 - pa potem povej ali je nekaj 10,- EUR.
grims-1.gif


Še enkrat - tudi mene ***** gužva na AC - samo dokler ne bom sam imeli predloga, ki bi deloval, bom rajši tiho oz. vsaj ne bom udrihal čez kamione.
wink-1.gif
 

gr69

Guru
15. dec 2009
11.611
2.649
113
še v SLO - ampak komaj
Citat:
Uporabnik Ogo pravi:
Ukrep je enostaven. Dvigneš cestnine za tovornjake.
Problem je le, da moraš dvignit za vse in imaš potem punt slovenskih tovornjakarjev.

Punt boš imel samo, če bodo zvišanje cestnine izpeljali sredi leta (kot npr. zadnjo).

V normalnih državah se najkasneje sredi leta napove zvišanje cestnine - samo zvišanje je potem s 1.1. naslednjo leto.

Zvišanje cestnine sredi leta je pa za prevoznike sranje, ki seveda vodi v "punt", ker so cene prevozov običajno veljavne za tekoče leto in dejansko prevoznik sam plača povišanje.

In še enkrat - cestnina = davek za končnega uporabnika (in ne "kazen" za žleh prevoznika, kot si nekateri tukaj razlagate).
 

Rambo013

Majstr
30. jan 2010
1.809
388
83
Vipavska dolina
ksz
Se je pa potrebno tudi vprašat zakaj je toliko vzhodnjaških tovornjakov in ne denimo z zahoda.
Za primer bom navedel, da so od moje bivše firme tovor v Anglijo vozili slovaki, zakaj je to tako mislim, da ni treba ravno poudarjat.
 

Radirko

Fizikalc
18. avg 2007
6.242
0
36
Citat:
Uporabnik gr69 pravi:
Ne muljaj - sam veš, da sem napisal povečanje cen za 4-5% - to bi pa posledično vodilo v inflacijo.

Saj sem to cisto korektno uposteval - sem napisal da bi bila cena ne le 1-1.5%, kolikor si izracunal, ampak recimo trikrat toliko (ceprav se mi ne zdi smiselno, da stevilko kar naprej visas - zakaj ne bi potem rekel kar 20%, ce se ti zdi tisti tvoj 1-1.5% izracun neustrezen ?).

Citat:
Pa še glede "nekaj 10 EUR" - daj potegni si mesečene življenske stroške skupaj (zaradi mene odbij elektriko, vodo in najemnino) - pomnoži z 12 in pomnoži s 0,05 - pa potem povej ali je nekaj 10,- EUR.
grims-1.gif

Tukaj sem napisal, da gre za neto znesek. Odstej stran stroske, ki jim imamo zdaj zaradi odprave posledic, da prides do realne stevilke. Ta zagotovo ne more biti samo na eni strani. Obenem je visji (trikrat visji, kot si napisal) prihodek tudi od tistega nekaj tranzita, ki bi v vsakem primeru sel preko nase drzave, ker naokrog izgubi prevec casa.

Citat:
Še enkrat - tudi mene ***** gužva na AC - samo dokler ne bom sam imeli predloga, ki bi deloval, bom rajši tiho oz. vsaj ne bom udrihal čez kamione.
wink-1.gif

Saj je bil tvoj predlog prima - ce se racunica drzi, da bi se s tem res znebimo vseh vzhodnjakov, potem se mi cena sploh ne zdi pretirana. Nasi kamijonarji se pa seveda nimajo kaj pizditi, saj prevalijo v vsakem primeru celotno povisanje na potrosnike in ga ne krijejo iz svojega zepa.
 

Thrivial

Majstr
19. avg 2007
3.746
255
83
Citat:
Uporabnik hipnotik pravi:
Vidim, da se redko voziš po avtocesti.
smile-1.gif

Na AC sicer nisem ekstremno veliko, mislim pa da več kot povprečen Slovenec.
smile-1.gif


Spanje na travi sem pa videl ravno danes zjutraj na Blagovici, smer MB.
grin1.gif
 

Floki

Guru
6. sep 2007
10.128
3.185
113
V bistvu bi lahko kaznovali skoraj vsakega kombaša ker vozi preveč ljudi. Zadnjič jih je na barju iz kombija za 8 iztopilo 17 pa lahko da je kak še notri ostal.
 

Apollo8

Mahoney
15. avg 2007
15.272
7.177
113
Saj se jih kaznuje, problem je, ker ne moreš vsakega ustavit. 1. ni ljudi 2. bilo bi diskriminatorno oz. bi policiji to očitali.
 

ergo

Fizikalc
3. sep 2007
1.030
39
48
Ne razumem tega: kako je diskriminatorno, če ustaviš in kazniješ nekoga, ki krši zakone?
Pred zakonom smo vsi isti, to nam zagotavlja ustava. Kako potem delaš diskriminacijo, če ustaviš kombi s 15-imi brazilci, overloaded, neizpraven ali pa s 15 civili, overloaded, neizpraven?
 

hipnotik

Pripravnik
22. mar 2009
567
0
16
On je mislil diskriminatorno do tistih, ki jih ne bi ustavili zaradi pomankanja policajev.
hysterical-1.gif
 

Thrivial

Majstr
19. avg 2007
3.746
255
83
Citat:
Uporabnik Apollo8 pravi:
Saj se jih kaznuje, problem je, ker ne moreš vsakega ustavit. 1. ni ljudi 2. bilo bi diskriminatorno oz. bi policiji to očitali.

Nisem iz stroke, zato se opravičujem, če sem ustrelil mimo, ampak - a nima policist diskrecijske pravice glede na lastno presojo opraviti pregleda? Če kombiju svetijo luči med zvezde, zadaj pa je pet centimetrov nad tlemi, je - imho - zrel za pregled. Če so slučajno to samo kombiji BG, RO in UA, pa nekako ni naš problem... Vsaj tako nekako bi jaz utemeljil pred raznimi varuhi človekovih pravic.
 

Apollo8

Mahoney
15. avg 2007
15.272
7.177
113
Zdej to pomoje pisem ene tretjic. Ampak ajde. Torej na AC je obicajno ena patrulja prometne policije ki poleg AC pokriva se svoj sektor na policijski upravi. Torej verjetnost da bodo oni podelali vec kot 0,0001% romunov je majhna. Potem pa ima policiste iz postaj za izravnalne ukrepe. No oni pa se vec ali manj polocvico svojega casa ukvarjajo ravno z romuni. In do pred 3 leti so jih ne vem kok 1000 "zrihtali". Potem pa se je nekdo spomnil da je diskriminatorno ker se jih ustavlja samo zato ker so romuni/bolgari. In potem so 35. člen ZNDM-2 (prej pa starega ZNDM-1) raztolmacili tako, da mora obstajat utemeljena verjetnost da gre za cezmejno kriminaliteto. Zdej to da se romun pelje v smeri romunije ni cezmejna kriminaliteta. To da je romun tud ni kaznivo. In malo jih je, ki imajo ze navzven neizpravna vozila, vedno vec majo novih kombijev itd...

In to ni res da policisti lahko akr tako vsak avto na glavo obrnejo. Je pa res da tiste ki pa se jih ustavi se skoraj vedno najde nekaj kar ni ok...

Sej sem ze v cveku napisal pa obljubil - pisem en dolg post v katerem bodo vsa policijska pooblastila skupaj z primeri in to za vse zakone in podrocja ki spadajo pod policijo. Je pa to zelo zamudno, dosedaj sem za to porabil ze nekje 30 ur. Ko bo koncano pa objavim tu gor in vam bo verjetno marsikaj bolj razumljivo zakaj policija kaj pocne ali pa ne pocne.
 

flip

Fizikalc
30. avg 2007
1.659
40
48
Citat:
Uporabnik Radirko pravi:
Citat:
Uporabnik gr69 pravi:
4. končni potrošnik s svojimi zahtevami "zdaj, pred nosom in poceni" neposredno "zahteva" kamionski prevoz

Za tranzit Ukrajincev in podobnih v Italijo pa res cisto nihce tukaj nic ne zahteva - ce ze kaj, potem to, da naj jih spravijo dol z nasih cest, ker delajo vec skode kot koristi. Ce Slovenske zeleznice niso sposobne prevzeti tega prometa, je to sicer slabo zanje, ker dobijo manj prihoda, kot bi ga lahko, ampak to se vedno ne spremeni dejstva, da je treba ta tranzit preusmeriti. Naj se je*ejo preko Avstrije in severne Italije, ce je potrosnikom tako nujno da se vozakajo gor in dol.

Te avtoceste bomo placevali se desetletja, unicene so pa ze oz. bodo kmalu. Manj tranzitnega prometa -> manj skode -> manj subvencioniranja Ukrajincev. To, da se oni poceni vozijo tukaj, mi jim pa sponzoriramo bistveno krajso pot in manj pokurjenega goriva kot ce bi sli drugod, ni namrec nic drugega kot prelivanje denarja iz mojega zepa v njihovega, od cesar seveda jaz nimam absolutno nobene koristi.


Tud naši kamioni, ki vozjo robo k nam, v našo državo, so nekje v tranzitu. Najboljše, da potem tud nemc prepove tranzitiranje čez nemčijo, s heinekenom za slovenijo. Pa italjan španske paradajze in maroško papriko.
rolleyes-1.gif


Zanimivo, da bojo jodlarji počas komplet tursko avtocesto prenovil, pri nas pa ene peračice nismo sposobni narest. Se mi zdi, da je za to kriva politična banda, ne pa kamioni? Da mogoče denar po kakih čudnih kanalih ne odteka neznano kam?
d055.gif


Sicer pa sploh ne vem kdaj sem nazadnje videl res pravo kolono v sloveniji. V nemčiji v špici pove sam za zastoje nad 2km, ker bi drugače predolgo trajalo. Premajhni parkingi na avtocesti so pa po celi evropi problem. Pavzo je treba narest, na izvozih z avtoceste je tabla samo za lokalni promet. In kaj pol eni predlagate, naj šofer naredi? Lebdi v zraku za 9 ur?