Romuni, Bolgari & co okupirali Ravbarkomando

SouthPark

Jas da nea vem?! Ka te je...
5. sep 2007
24.570
5
38
Klobukarjev dol
Ja in zakaj nebi plačal če celo noč zaseda prostor s kamionom? Lahko pa gre spat v motel in ima recimo brezplačno parkiranje.
 

sistemik

Majstr
15. jul 2011
3.342
313
83
bonk.gif

Ja, rajši plača npr. 30 eur za motel, samo da bo zastonj parkiral na počivališču, ker drugače bo pa moral plačat 5 eur parkinga...
 

asko

Fizikalc
22. jul 2007
2.565
3
38
Še vedno pravim, da treba tranzit spravit na železnico, saj tole počasi postaja noro, pretežno samo vzhodnjaški tovornjaki na naših AC. Seveda, ko je imajop skoraj vse zastojn...80€ za vožnjo čez SLO, tankajo ne, na počivališčih pa pustijo svinjarijo za seboj.
 

gr69

Guru
15. dec 2009
11.611
2.649
113
še v SLO - ampak komaj
Na katero železnico?

Še kar ne dojameš, da:

1. železnica ni sposobna prevzeti tega blagovnega prometa
2. infrastruktura pri nas ne dovoljuje na celotni trasi "normalnih" tež
3. evropske železnice posameznih držav namenoma in zavestno blokirajo dogovor in harmonizacijo pravil in s tem onemogočajo privatizacijo
4. končni potrošnik s svojimi zahtevami "zdaj, pred nosom in poceni" neposredno "zahteva" kamionski prevoz

Kamioni na cesti so in bodo - in to dokler se zgornje 4 točke ne začnejo reševati.
Preden pa se bodo začele reševati bo preteklo še precej vode (IMHO: vsaj še 10 let) - da bodo pa rešene pa se veselil najverjetneje šele naslednji rod, če ne celo rod za njim.
 

Radirko

Fizikalc
18. avg 2007
6.242
0
36
Citat:
Uporabnik gr69 pravi:
4. končni potrošnik s svojimi zahtevami "zdaj, pred nosom in poceni" neposredno "zahteva" kamionski prevoz

Za tranzit Ukrajincev in podobnih v Italijo pa res cisto nihce tukaj nic ne zahteva - ce ze kaj, potem to, da naj jih spravijo dol z nasih cest, ker delajo vec skode kot koristi. Ce Slovenske zeleznice niso sposobne prevzeti tega prometa, je to sicer slabo zanje, ker dobijo manj prihoda, kot bi ga lahko, ampak to se vedno ne spremeni dejstva, da je treba ta tranzit preusmeriti. Naj se je*ejo preko Avstrije in severne Italije, ce je potrosnikom tako nujno da se vozakajo gor in dol.

Te avtoceste bomo placevali se desetletja, unicene so pa ze oz. bodo kmalu. Manj tranzitnega prometa -> manj skode -> manj subvencioniranja Ukrajincev. To, da se oni poceni vozijo tukaj, mi jim pa sponzoriramo bistveno krajso pot in manj pokurjenega goriva kot ce bi sli drugod, ni namrec nic drugega kot prelivanje denarja iz mojega zepa v njihovega, od cesar seveda jaz nimam absolutno nobene koristi.
 

asko

Fizikalc
22. jul 2007
2.565
3
38
V mislih imam oprtne vlake na relaciji Sežana-Dolga vas. Tu se voznik lepo spočije, kaj poje in že je varno na drugem koncu države. In še vedno vse ustreza naročniku od vrat do vrat. Se pa strinjam da je železniška infrastruktira čist v ku.., seveda ko se vanjo nič ne vlaga že predolgo, samo v ceste. Seveda pa naj ima vsak opcijo tudi po cesti, samo tu pa naj plača kar lepo ekološko takso. In čimpreje je potrebno začeti vlagati v železniško infrastrukturo, ker ko bo tujec kupil naš tovorni promet bo zrihtal samo tisto ruto, ki bo za njega zanimiva, to pa vemo katera pot vodi od zahodne Evrope proti luki Koper.
 

asko

Fizikalc
22. jul 2007
2.565
3
38
Še premalo...pod 300 EUR za celotno pot od Fernetičev do Dolge vasi se ni za pogovarjat, glede na to, koliko škode, nesreč, zastojev, svinjarije naredijo. Da o njihovi vozniški kulturi sploh ne začnem debate.
 

gr69

Guru
15. dec 2009
11.611
2.649
113
še v SLO - ampak komaj
Milko pa proizvajajo Ljubljanske mlekarne, Audiji se proizvajajo na pogorišču TAMa, orhidjeje pa rastejo v Prekmurju (ups - napaka - pozabite orihideje), matične plošče za PCje pa dobivamo po emailu, ...

Vsakršno pretirano omejevanje (tudi nesorazmerno višanje cestnin) pripelje do "povračilnih" ukrepov in slej ko prej jih faše, in običajno z obrestmi vred, tisti, ki je začel.

Pa da me ne bo kdo narobe razumel. Tudi mene moti pretiran promet (in vse s tem povezano), vendar zaradi tega ne morem zahtevati ukinitev prometa. Lahko pa "zahtevam" (volitve bodo kmalu - samo kaj ko od naših asov ne bo nihče v programu omenil prometa) od odgovornih, da začnejo zadeve premikati v pravo smer.

Mimogrede - a se je kdo vprašal, kdaj bi se pripeljalo tistih 150 slovenskih kamionov, ki so obtičali v Avstriji zaradi zapore karavanškega predora, če vozniki ne bi "izsili" avstrijcev, da so jih "pustili" v soboto ob 15:00 čez predor? Naj pomagam - pripeljali bi se danes zjutraj - in to večji del med 7:00 in 9:00. Prav luštno bi bilo pred Peračico.

Na zadeve je treba gledati precej širše (pa Klobasi prepovedati klobasanje - dati mu eno luštno punco, da bo tisto kar želi povedati Klobasa, povedala brez ihte in groženj
wink-1.gif
).
 

softi

asfalter
30. avg 2007
33.298
486
83
okolica metropole
ne bo slo..ce se balkan ne mor ezmenit, d ajih na avstriojski meji nalozijo in razlozijo za nisem, ali gevgelijo..potem en bo nic na ideji zahod.vzhod
 

sistemik

Majstr
15. jul 2011
3.342
313
83
Citat:
Uporabnik SouthPark pravi:
Citat:
Uporabnik sistemik pravi:
bonk.gif

Ja, rajši plača npr. 30 eur za motel, samo da bo zastonj parkiral na počivališču, ker drugače bo pa moral plačat 5 eur parkinga...

A je kdo pisal o cenah?
bonk.gif
Ne, ampak načeloma je povsod tako, da je motel za eno noč dražji kot pa parkiranje za eno noč.
rolleyes-1.gif


Nek špediter šoferju ziher ne bo plačal motela, če pa lahko šofer dosti ceneje spi na parkingu v šleperjevi kabini.
 

Radirko

Fizikalc
18. avg 2007
6.242
0
36
Citat:
Uporabnik gr69 pravi:
Vsakršno pretirano omejevanje (tudi nesorazmerno višanje cestnin) pripelje do "povračilnih" ukrepov in slej ko prej jih faše, in običajno z obrestmi vred, tisti, ki je začel.

Kaksni povracilni ukrepi ? Naj nekdo napise kako je denimo s potjo s sleparjem preko Svice.

Za dostavo od npr. Luke Koper oz. Karavank do Ljubljane ali za voznjo od Ljubljane do Maribora seveda ne mores prometa preusmeriti nikamor, ampak daaaaaalec najvec tega prometa so vozila, ki ceste unicujejo precej manj (torej normalni tovornjaki, kombiji in podobno - ko bo najdalji sleper pripeljal struce ali jogurte v Mercator, se kar oglasi tukaj).

V normalnih drzavah najdejo pravo mero med prometom, od katerega imajo korist (denimo frisen kruh v trgovini ...) in skodo, ki jo imajo od tega (unicene ceste). Pri nas smo dalec od optimalne tocke in trdim, da bi morali pri nas stroske za tranzit toliko povisati, da bi se ta povsem nekoristni promet zmanjsal. Ja, morda bodo zaradi tega Audiji malenkost drazji, pa vsaj ne bodo sli nevemkaksni milijoni za unicene ceste, da niti ne omenjam da bi s tem lahko vzpodbudili zelezniski promet, ce bi bilo komu to v interesu namesto da samo mastne denarce vlecejo medtem ko firma tone. Precej lazje zeleznica iz casa Marije Terezij prenese kaksen dodaten vlak na dan, kot pa ceste, kar lahko sam vidis na primorski avtocesti kjer se kar naprej nekaj flika.
 

Rikolus

Fizikalc
19. jul 2007
2.367
88
48
Mene je zmotilo to, da ti qurci kamionarski izoristijo vsak m2 placa na počivališču in s tem s zyebal marskiateri robnik, masikatero zelenico...Skratka, uičujejo počivališča in to ZASTOJN. Ne me je.bat, če si đabe tam, dej vsaj malo poskrbi ne razbijaš...
 

Jado

SCANIA, na uro ziher 140
21. maj 2008
15.630
211
63
Kranj
Premalo so naši organi Zakona ostri....premalo. Pa več kamer po Petrolih....
 

gr69

Guru
15. dec 2009
11.611
2.649
113
še v SLO - ampak komaj
Kje si Švico za primerjavo našel?
cool-1.gif

Švicarji kot nečlanica EU in nasplošno "zaprta" država si lahko privošči mariskaj - med drugim tudi, da opali cestnino za vsak prevožen km za VSE ceste. In to predvsem zato, ker ima uporabno alternativo (beri: železnico). Mimogrede - je pa tudi Švica pred nekaj leti morala popustiti pred EU - in je tako dvignilia največjo dovoljeno skupno maso na 40 to.
Je pa treba tukaj še poudariti nekaj - v Švico NI razlikovanja tranzit ali domači prevoz - tako, da vsi plačujejo enako. Enako načelo bi/bo obveljalo tudi v SLO.

In če gremo tukaj naprej.
Vzamimo za primer kamion s motorjem EURO 3 (po mojih izkušnjah največ "lokalcev" vozi še takšne kamione "doma").

Polno naložen = 40 to = 24 to blaga (npr. banan)

Relacija: Koper - Maribor (računano vstop Kozina - izstop Pesnica - zaradi uporabe enakih računskih km)

Cestnina SLO: 55,- EUR na 218,70 km => 0,2515 EUR / km

Cestnina CH: 0,0266 to in km => 0,0266 * 218,70 * 40 = 232,70 CHF = 206,45 EUR (oz. 0,94 EUR / km)

Razlika "borih" 151,70 EUR.

Zdaj pa gremo tale špas prevalit na že zgoraj omenjene banane.

24 to "blaga" - od tega 34 palet - ostane "bruto" blago 23.150 kg - od tega je treba odšteti še 15% "mrtve" teže - tj. kartoni in papir - torej je vsega skupaj 20.500 kg banan - se pravi povečanja stroška iz naslova cestnin 0,008 EUR / kg - dodaj maržo in DDV - pa si pri ca. 0,015 EUR / kg dražjih bananah, oz. podražitvi 1 do 1,5%!

Zanemarljivo - samo je treba še dodati, da ob zvišanju cestnine zraste tudi cena goriva - in še kaj.

Drugače povedano - potrojitev cestnine, bi potegnila za sabo podražitev VSEGA blaga za najmanj 4-5% - tega pa ne bo dovolila nobena vlada (inflacija), kakor tudi ne potrošniki.
 

asko

Fizikalc
22. jul 2007
2.565
3
38
Ja kaj pa naše uničene ceste, pa svinjarija, ki jo ti kamionarji pustijo za seboj, katere lepo plačujemo davkoplačevalci...150 € razlike / kamion * lepo število kamionov pa bi se že poznalo, da nam ta tranzitni promet popravi ceste. Ma to je neverending story, samo treba bo nekaj korenito spremeniti, saj je na AC več teh RO, UA, H, SK, RU, kot pa naših registracij.
 

markoman

Fizikalc
19. avg 2007
2.574
17
38
tolko kamionov, ko je na naših cestah, ne požre nobena železnica. ni šans. bi blo pa fajn, ja, če bi šlo.