Pomojem, če nisi nikoli prej aktiviral ali se ti ni aktiviralo samo od sebe v določeni verziji appa, potem sedaj ni panike (vsaj tako pravijo
). Čim pa enkrat to aktiviraš, pa dvomim, da se da enostavno spravit na prvotno stanje. Jaz sem imel aktiviran osebni račun in sem pisal, če mi lahko zaprejo oziroma vrnejo nazaj na skupni račun. Glede na odgovor supporta naj bi to tudi storili, čeprav so nekaterim napisali, da to ne gre in ga lahko zgolj skrijejo. No vse je izgledalo ok (v appu sem videl samo skupni račun), dokler niso menjali LT računov za GB, ko sem spet fasal nazaj osebni račun (tokrat GB), brez da bi karkoli klikal. Po drugi strani pa punca, ki appa nekaj časa ni uporabljala in osebnega računa sploh nikoli ni aktivirala (niti se je ni sam, ker ni odpirala appa), tudi sedaj ob teh spremembah ni dobila GB računa.
Iz tega sklepam, da če si imel kadarkoli že aktiviran račun, se ga je skoraj nemogoče znebit (razen, če dejansko skenslaš Revolut), tudi če ti ga v appu skrijejo. Jaz sem si raje vzel 5min časa in na računalniku izpolnil tist DR-02 ter oddal na edavke. Kdor pa dejansko rabi e-denarnico brez osebnega računa, pa bo vrjetno moral prej ko slej pogledat za kakšno drugo opcijo.
Sicer pa so tudi te odgovori FURSa zanimivi. Revolut je bil res v štartu samo e-denarnica in je zato pisalo, da ga ni potrebno prijavljat. Sedaj so popravili, da omogoča tudi osebni račun in ga je potrebno prijavit, kar je logično. Zanimivo mi je pa to, da je tudi za Monese pisalo, da ga ni treba prijavljat, čeprav si, kolikor vem, že od začetka dobil UK osebni račun, kamor lahko nakazuje kdorkoli. Na koncu če bi imel zaradi tega kakšno sranje, pa vprašanje, če tisti odgovori na njihovi strani kaj pomenijo.