reno 2.2. dci katero motorno olje

Megapixel

Pripravnik
28. sep 2007
976
2
18
Ljubljana
Citat:
Uporabnik softi pravi:
knjigico sem gledal..nic pametnega.
elf stran..isto nic pametnega.

to akr si ti rekel..je tretja zadeva.

nic pametnega pomeni, da je ali 5-40 ali 10-40 lahko..vse razen solarisa in unga za menjalnik.

dej poglej na forum renault slovenija... tam sem nekoč našel kar nekaj podatkov, celo servisna navodila za precej renojev...
 

softi

asfalter
30. avg 2007
33.298
486
83
okolica metropole
sem gledal..ta forum sovrazim. sem se prijavil in dobil mail, da bo admin omogocil uporabo. jo nikol ni..in zdej sem nasel en link, ampak mi ne odpre, ke rnisem reg in moram brskat stran po stran..na 29 sem odnehal
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.463
2.453
113
Ma jebeš to olje, jaz sem v svojga Audija prisiljen vlival 5W30 saj edino to olje ustreza 507 00 standardu za DPF filtre.. Bi drugače raje not dajat 5W40...
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.426
5.661
113
Pa človek že z 5W se preseravaš v evropi z max -17.......vzameš ga bl zato ker je prvi sintetičen za avtomobile in se greš lah podaljšane intervale.....

za tovornjake, motorje ( 2 kolesne) maš pa tud 10w40 sintetičnega pa 15w50 sintetičnega.....e pa clo 20w50 sintetičnega za Harleye maš

0W olje te pride 25eur/liter +++ ...maš 4-6 litrov za zamenjat te kap sam zarad olja...za brezveze
 

softi

asfalter
30. avg 2007
33.298
486
83
okolica metropole
ne govort.

pugi 20 hdi je olja tok k....letna poraba horsaburgerjev.

zato mi 0 ne sede in ni opcija..sma tuhtam a 5 sitetko al 10 pol..

in se zdej en vem..smo dla pa skoz vse..od nategov, proizvodnje, distribucije, amrze..vsega..se maci mi je ponudla skonto vse..glih gledam wikipedio in probam anjdt kaj pomenvse, kadar ti to rece zenska
 

blazko

Majstr
21. sep 2007
7.477
449
83
ok, fapa očitno nimaš.

flikni 5ko, verjetno sintetika excelium? razlika v € do polsintetike je en pljunek, dela oboje ampak pomojem se boš bolje počutil. in še zima prihaja in bo mašina prej ogreta.

cena pa je okroig 5€ na roke, 7 na mimoreda, 15 na servisu
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.426
5.661
113
Jaz mam pr svojmu isti problem...serijska stvar pač....po 90kkm začne pit olje mašina.....zamenju par znamk (uglednih) in najdu eno najbl jeftino k se mi je umirila.....do 10kkm ne pije nč...pol pa s5 navali......sam takrat etak zamenjam pa se mi jebe
smile-1.gif
 

Megapixel

Pripravnik
28. sep 2007
976
2
18
Ljubljana
Citat:
Uporabnik softi pravi:
pa še res je bilo 97 leta

Hahaha... se spomnim, tole z Motomata je blo takšno, lepo svetlo rumeno, kot jedilno Zvezda, italijansko
je blo pa gostejše, temnejše in rahlo bolj oranžno. Mamicu jim... me je koštalo vsaj kakšne tri, štiri plače
za generalko, kljub temu, da sem dobil originalne kose po dilerskih cenah. Še dons se mi verjetno nekje
valja tista kanta, je nisem upal natočit niti v kosilnico.

Danes mi pooblaščeni serviserji menjajo tudi olje in filtre... V primeru, da kaj zariba, gre olje takoj na analizo.
Pa ne staro, ampak takšno, kot je bilo natočeno v motor in z merilne paličice odvzeto kot vzorec. Tudi filter za
olje preverim, če je bil res menjan... ali samo očiščen ali zamenjan za čistega (kar je pogosta praksa fušarjev,
ki nosijo robo domov).

Bo trajalo, da bom spet komu zaupal in ničesar preveril.
stupid-1.gif
 

softi

asfalter
30. avg 2007
33.298
486
83
okolica metropole
jaz sem dozivel enkrat, na fiat servisu pravo štalo. prinesel sem svojo aknto agipa in model usuje, zapre pokrov in prav to ej to. a lahko dobim akntico prosim..me gleda grdo..v avto je slo mal amnj kot 4l, kanta pa 4l. nakar mi le da kantico in..v njej se skor pol olja. pokrov gor, palco ven..olje v riti..se opravocujem..pa dolije.

takrat je bila moaj kanta v stacuni cenejsa od litra njihovega iz soda.

še to
redko, sedaj reno na enem servisu in pa pri mojem fusarju, pustim avto da se dela brez moje prisotnosti.
na fiatu so mi spizdili akumulator!!!!
 
Nazadnje urejeno:

stieber

čebinar
1. sep 2007
17.258
3
38
Murgle
Citat:
Uporabnik Maci pravi:
Ali veš kakšna je razlika med polsintetiko, sintetiko in mineralnim oljem... in 5W40 in 10W40? In zakaj bi ti full sintetiko dajal v dizelski motor in zakaj polsintetiko v 10 let star bencinski motor?

ne vem, ko smo bili še mladi, smo v turbo motorje dajali sintetiko, v malo bolj delikatne oziroma obremenjene atmosferce sintetiko oz polsintetiko, v obično sranje od motorjev pa mineralno...
 

softi

asfalter
30. avg 2007
33.298
486
83
okolica metropole
Citat:
Uporabnik stieber pravi:
Citat:
Uporabnik Maci pravi:
Ali veš kakšna je razlika med polsintetiko, sintetiko in mineralnim oljem... in 5W40 in 10W40? In zakaj bi ti full sintetiko dajal v dizelski motor in zakaj polsintetiko v 10 let star bencinski motor?

ne vem, ko smo bili še mladi, smo v turbo motorje dajali sintetiko, v malo bolj delikatne oziroma obremenjene atmosferce sintetiko oz polsintetiko, v obično sranje od motorjev pa mineralno...

če ne bi bila moja tema, bi te kot strokovnjaka vprašal kaj ste dajal v analiko
 

Megapixel

Pripravnik
28. sep 2007
976
2
18
Ljubljana
Citat:
Uporabnik softi pravi:
sem gledal..ta forum sovrazim. sem se prijavil in dobil mail, da bo admin omogocil uporabo. jo nikol ni..in zdej sem nasel en link, ampak mi ne odpre, ke rnisem reg in moram brskat stran po stran..na 29 sem odnehal

nekaj koristnega s tega foruma...

Ce sumite da je Turbo fuc oz. da veste.
- http://www.turbolader.net (Radi pomagajo ter so zelo ugodni Wink )
-Vse dihtunge oz. tesnila narocit Originale na Renaultu vse stanega okoli 10k sit tak da se splaca
-Obvezno scistit ERG ventil ampak!!! Pazljivo kak ga razmontirate ker je 100% poln saj ter ga drzijo ko zafran. Pocasi ga sukajte v urinem kazalcu dokler nebo popustlo. Ker so mi na servisu povedal da od 10tih 8unicijo tak da pazzzlljivooo,...
-Priporocam da se preverijo vse cevi katere so zatesnjene kao z onim kaj se sraufa,..
-Ter da Izpusni kolektor ter sesalni del scistite z Nitrom potem pa sperete z paro oz. z vapom ker sem jaz mel v kolektoru enih 5mm debelo steno masti ter saj,... Skratka vsrano ko drek!!
 

Megapixel

Pripravnik
28. sep 2007
976
2
18
Ljubljana
Prva napaka je napačno olje:

Elf Excelium 10W-40, edino olje primerno za dCi motorje in nič drugega
------------

Finta je, da sem narobno olje vlil noter (http://www.avtomaterial.eu/?14,en_turbo-diesel-10w40-5l). Sem sele kasneje videl, da obstaja se eno 10w40.

Namenjeno za mazanje vašega dizelskega motorja z direktnim vbrizgavanjem goriva. Specifikacija: ACEA 2004: A3/B4, API:SL/CF, VW 505.00,MB 229.1RENAULT Diesel (razen Velsatis 3.0dCI in 2.2dCI, Espace 3.0 in 1.9dCI, Megane/Laguna 1.9 Dci - zaradi DPF Diesel Particle Filter).

*** mal kopiram iz Renaultovega foruma, upam, da ne bo kdo jezen. Na tem forumu je kar nekaj tipov, ki se spoznajo na svoj posel...
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.463
2.453
113
Citat:
Uporabnik stieber pravi:
Citat:
Uporabnik Maci pravi:
Ali veš kakšna je razlika med polsintetiko, sintetiko in mineralnim oljem... in 5W40 in 10W40? In zakaj bi ti full sintetiko dajal v dizelski motor in zakaj polsintetiko v 10 let star bencinski motor?

ne vem, ko smo bili še mladi, smo v turbo motorje dajali sintetiko, v malo bolj delikatne oziroma obremenjene atmosferce sintetiko oz polsintetiko, v obično sranje od motorjev pa mineralno...

Ata, ko si ti bil mlad še ni bilo DPF filtrov, standard 507 00 je pač da ustreza VAG vozilom z DPF filtri, nič drugega. Na ostala olja bi se NAJ ti filtri bolj mašili ali nekaj v tej smeri
smile-1.gif
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.426
5.661
113
Pa ACEA/ C3 oznaka za low SAPS za osebna......pa tovorna oznaka mensezdi ACEA E6 je tud za low SAPS.......to je vse isto....VW ma pač 507......BMW pa s5 svojo...nevem kjero ma
 
Nazadnje urejeno: