Renault Zoe

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.749
829
113
Kaj mi preprečuje da bi šel po Zoe v Nemčijo za 16.500 € namesto, da ga kupim v Sloveniji za 20.500 €?

Smatram da je v Nemčiji nižja cena zato ker tam nimajo subvencije (še en dokaz da pri prodaji velja samo končna tržna cena), ampak v Slo bi jo vseeno dobil tudi za uvoženo novo vozilo iz Nemčije, poleg tega za EV ni treba plačat DMV (morda je 0,5%).

Ali pa kar Leaf za 26.500 € z baterijo isto iz nemčije.

Sigurno je kakšna zanka, npr. enodnevna registracija v nemčiji in se lahko obrišeš pod nosom za subvencijo v Slo.
 

jekleni

Guru
1. avg 2007
2.517
843
113
Koliko pa te šlepanje iz DE pride? Ali imaš logistično pot urejeno, da boš baterijo dofilal 2x-3x?
 

CrazyFish

Pripravnik
29. jul 2015
64
0
6
Citat:
Uporabnik jekleni pravi:
Koliko pa te šlepanje iz DE pride? Ali imaš logistično pot urejeno, da boš baterijo dofilal 2x-3x?

Ne sme se ti muditi, potem pa vožnja tudi iz Nemčije ni noben problem! Samo prave kartice si moraš vnaprej zrihtat.
 

CrazyFish

Pripravnik
29. jul 2015
64
0
6
Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
Kaj mi preprečuje da bi šel po Zoe v Nemčijo za 16.500 € namesto, da ga kupim v Sloveniji za 20.500 €?

Smatram da je v Nemčiji nižja cena zato ker tam nimajo subvencije (še en dokaz da pri prodaji velja samo končna tržna cena), ampak v Slo bi jo vseeno dobil tudi za uvoženo novo vozilo iz Nemčije, poleg tega za EV ni treba plačat DMV (morda je 0,5%).

Ali pa kar Leaf za 26.500 € z baterijo isto iz nemčije.

Sigurno je kakšna zanka, npr. enodnevna registracija v nemčiji in se lahko obrišeš pod nosom za subvencijo v Slo.

Eno podobno ceno sem že enkrat videl. Takrat je bil v ceno vštet nek Renaultov popust (5000€), za nemške državljane. Je za preverit...
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.749
829
113
Grem gor z AD spim po kempih in tam tudi filam, po AC so tudi hitre polnilnice kjer se dofila (100 km za uro polnjneja), pa bil to lahko en 3-4 dnevni road trip.

Problem je kako bi se zmenil za najem baterije verjetno v Nemčiji, ker drugače ne vem kako bi odpeljal avto,

Sicer pa ne mislim resno, je samo ideja, mogoče pa komu prav pride.
 

Nac

Zelenc'
17. mar 2015
18
0
1
Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
Kaj mi preprečuje da bi šel po Zoe v Nemčijo za 16.500 € namesto, da ga kupim v Sloveniji za 20.500 €?

Smatram da je v Nemčiji nižja cena zato ker tam nimajo subvencije (še en dokaz da pri prodaji velja samo končna tržna cena), ampak v Slo bi jo vseeno dobil tudi za uvoženo novo vozilo iz Nemčije, poleg tega za EV ni treba plačat DMV (morda je 0,5%).

Ali pa kar Leaf za 26.500 € z baterijo isto iz nemčije.

Sigurno je kakšna zanka, npr. enodnevna registracija v nemčiji in se lahko obrišeš pod nosom za subvencijo v Slo.

Tale Leaf Visia z 24 kWh baterijo se mi ne zdi poceni. To je čisto osnovni model, brez navigacije še Chademo hitrega polnilca nima v osnovi. Tako, da tole ni poceni oziroma kaj ceneje. V Celovcu, oziroma pri DEVS bi dobil podobno ceno.
 

Vprasaj

Majstr
15. avg 2008
1.400
382
83
Ljubljana
Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
Kaj mi preprečuje da bi šel po Zoe v Nemčijo za 16.500 € namesto, da ga kupim v Sloveniji za 20.500 €?

Smatram da je v Nemčiji nižja cena zato ker tam nimajo subvencije (še en dokaz da pri prodaji velja samo končna tržna cena), ampak v Slo bi jo vseeno dobil tudi za uvoženo novo vozilo iz Nemčije, poleg tega za EV ni treba plačat DMV (morda je 0,5%).

Ali pa kar Leaf za 26.500 € z baterijo isto iz nemčije.

Sigurno je kakšna zanka, npr. enodnevna registracija v nemčiji in se lahko obrišeš pod nosom za subvencijo v Slo.

Zoe Life te pride v sloveniji v letu 2016 z subvencijo 7000 eur 20.990 - 7000 = 13990 eur Tako da žal smo v slo cenejši.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.197
1.201
113
www.adriamedia.si
Tudi od nemške cene lahko odšteješ SLO subvencijo, če pripelješ novega sem.

Pa še zanimivost: v pdf ceniku je uradna cena Zoe pri nas 20K, po konfiguratorju pa je 27K (piše sicer 20K, ampak na vrhu strani pa, da je že všeta subvencija).
 

stankozaspanko

Fizikalc
27. jul 2012
4.930
8
38
Pri zoe je malce neroden le tale sistem najema baterije, kjer se cena uporabnine spreminja glede na prevožene km. Imaš takoj dvojni strošek - "najem avta" + najem baterije ...
 

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.160
3.630
113
Marlbor
Je že komu jasno kako je pri uvozu takega vozila? Mu v tujini odstranijo baterijo, v Sloveniji pa jo vgradijo in podpišeš pogodbo?
 

Vprasaj

Majstr
15. avg 2008
1.400
382
83
Ljubljana
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Najem moraš podpisat zunaj. Al pa zunaj plačat polno ceno.

Narobe, ko ti kupiš avto v tujini morajo sporočiti kam ta baterija gre, kateremu kupcu in v katero državo se avto izvaža. Potem njihov leasing kontaktira našega to je podjetje RCI in ta uredi najem baterije v Sloveniji. Baterije se pa kupiti itaq ne splača.
Sploh ne ko pride v roku 3-4 let nova z predvidenim dosegom 330 km.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.749
829
113
Ali je zgornji sklep samo na osnovi tega kar piše v ceniku ali gre za kaj bolj preverjeno informacijo? V ceniku dobimo tale citat:

Citat:
V primeru da se na trgu pojavi nova, zmogljivejša baterija, vašo baterijo zamenjamo (po izteku najemnega obdobja, sklenete novo najemno pogodbo za novo boljšo baterijo).

Ampak kakorkoli obračaš si odvisen od volje Renaulta, tehnično bo seveda po 3-4 letih baterija enake velikosti in mase bolj zmogljiva, ampak lahko pa Renault v celoti opusti model Zoe ali pa ta model nalašč pusti z enako kapaciteto baterije, predstavi pa nek drug model (recimo v C segmentu) z bolj zmogljivo baterijo.

Nekako je najem kar drag, saj najema v 5 letih plačaš točno toliko kot je razlika med avtom z najemom in nakupom (če razliko vzamemo pri Leafu, ki je na voljo tako z nakupom kot najemom).
 

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.160
3.630
113
Marlbor
V bistvu nihče ne jamči, da bo neka nova baterija kompatibilna z trenutnim vozilom.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Povsem mogoce. Npr. Simon bi rad na svojem Leafu zamenjal svojo originalno 24kWh baterijo za novo, 30kWh baterijo. Tehnicno bi menda bilo celo izvedljivo, vendar so zaradi drugacne teze baterije problemi s homologacijo.