Renault Megane

map

Guru
6. jul 2008
7.848
1.961
113
najrajš na babi
Videl včeraj v živo. Kr všečna zadevica. Polna cena 1.5 dci GT line 19.800. Moj gt line III je bila polna cena 20.200. Še kake 3 mesece, pa bodo dali pošten popust, pa bo cena teh vozil več kot OK.
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
2.0 dCi je out (drugače bi bil v Espace). Verjetno bo biturbo izvedenka 1.6 dCi 180 (ki že obstaja).
 

koliko

Guru
21. avg 2007
4.368
2.404
113
SV SLO
Citat:
Uporabnik map pravi:
Vidim da je bil najmočnejši dizel v III 165 KM

http://www.avto.net/_AVTO/ogla...02.0%20dCi%20GT

Upam da bodo dali noter vsaj 180 KM, kot je bil v laguni.

Ajde saj niste resni v tej temi se vsi slinite okrog "200 konjskega" dizla. V temi o novem scenicu pa nimate 150 eur za 20" zimsko gumo. No ok 600 eur za komplet zimskih gum. tu človek res ne ve ali si med socialci ali pa si med milijonarji.

Alter pač.
 

ThaShizznitt

Fizikalc
13. jan 2008
4.781
4
38
Vsi bi mel 200 konjev, pol pa meckajo k stari ati, pa gledajo na porabo.....
hysterical-1.gif
Bucke all the way!
 

map

Guru
6. jul 2008
7.848
1.961
113
najrajš na babi
Kot prvo, tega voza z 180 KM nikoli ne bom kupil, je 110 KM ali 130 več kot dovolj in še denarnici prijazno. Je pa dobro da ga imajo v ponudbi, ker ga ima konkurenca tudi. Kdor ga želi si ga naj privošči. Kot drugo. 205/50/17, ki je na GT line nekakega boljšega proizvajalca je tudi zimska guma 130 EUR +. Tako da kle neke hude razlike ni. Sam imam pomisleke za 20 col zaradi uber slovenskih cest. na naših cestah bi blo ravno 22 col primerno, ker so tako dobre. Sarkazem off. Že 17 col je muka po razjebanih regionalkah, luknja na luknjo, kaj šele 20 col.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.187
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik spenstar pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik koliko pravi:
Končno so spremenili obliko ključa oziroma kartice.

In ga na žalost naredili precej debelejšega, namesto tanjšega ...

Ze kaj testirate? kdaj bo test? zanima me GT-line ali Bose edition za bencinarja 1.2 130km.

Že, v tej številki je. AMpak je GT 200 EDC. Nasldnji bo pa 110-konjski dCi, opreme pa ne vem.
Pa (splošna opomba) GT line ni enako kot GT, GT je čist svoj model.
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.264
1.894
113
Ksz...

Sicer ne vem kaj se vsi tolj pizdite nad višjo konjenico ( 150+ )....

Stroški niso nič višji ...poraba ni nič višja..ko rabiš moč jo pa uporabiš.

Ne vem kje je problem da se ne moreš vozit kultivirano tudi če imaš 200 konj pod pokrovom...al pa da bi moral zaradi tega imet 10+ porabo. Nekateri radi uživajo v vožnji tudi na način da imajo kaj močnejšega pod pokrovom ne da bi ob tem navzven zgledali norci.

In danes v času turbo motorjev s prevlado dizlov je 200 konj z razmeroma malega agregata (2.0) z lahkoto dosegati z še vedno nizko porabo ob vsakodnevni vožnji, ter zaneslivostjo motorja na dolgi rok.

Nekomu je ljubše božat močnejši agregat drugemu pa priganjat švohcan mlinček ko oba speljeta pred semaforjem. Vsakemu svoje.
 

map

Guru
6. jul 2008
7.848
1.961
113
najrajš na babi
Citat:
Uporabnik vincent pravi:
Ksz...

Sicer ne vem kaj se vsi tolj pizdite nad višjo konjenico ( 150+ )....

Stroški niso nič višji ...poraba ni nič višja..ko rabiš moč jo pa uporabiš.

Ne vem kje je problem da se ne moreš vozit kultivirano tudi če imaš 200 konj pod pokrovom...al pa da bi moral zaradi tega imet 10+ porabo. Nekateri radi uživajo v vožnji tudi na način da imajo kaj močnejšega pod pokrovom ne da bi ob tem navzven zgledali norci.

In danes v času turbo motorjev s prevlado dizlov je 200 konj z razmeroma malega agregata (2.0) z lahkoto dosegati z še vedno nizko porabo ob vsakodnevni vožnji, ter zaneslivostjo motorja na dolgi rok.

Nekomu je ljubše božat močnejši agregat drugemu pa priganjat švohcan mlinček ko oba speljeta pred semaforjem. Vsakemu svoje.

Roko na srce, tak avto nihče ne potrebuje. Je pa določen krog ljudi ki ga hočejo imeti. Pa naj ga imajo. Zaenkrat pri drugih znamkah, verjetno bo tudi pri meganu. Kot prvo za normalno uporabo, se pravi da ga uporabljaš kot 110 KM je cena dosti višja. Poraba ravno tako, servis je ziher dražji, AO je dražji, kasko je dražji, gume so dražje. Za razliko pri servisu in registraciji, mam recimo motor registriran in servisiran. Morda še za kako furo pa malico ostane. To je en vidik, zakaj 99 procentov ljudi tega ne potrebuje. Ampak vsakmu svoje. Kdor hoče naj si ga kupi. V veliki večini je sam za pred gostilnam frajart.
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Vse se sešteje. Par jurjev več pri nakupu, pa potem par sto več vsako leto pri registraciji in zavarovanju, potem še par sto več letno za vzdrževanje in par sto EUR več pri porabi goriva. Pa pridemo na 5 jurjev razlike v življenjski dobi avtomobila, za nekaj kar 99% časa ne potrebuješ in to pri avtu ranga Megane.
 
Nazadnje urejeno:

Resolver

Fizikalc
18. jun 2008
1.836
0
36
Citat:
Uporabnik koliko pravi:Ajde saj niste resni v tej temi se vsi slinite okrog "200 konjskega" dizla. V temi o novem scenicu pa nimate 150 eur za 20" zimsko gumo. No ok 600 eur za komplet zimskih gum. tu človek res ne ve ali si med socialci ali pa si med milijonarji.

Alter pač.

Slovenska realnost in takšni avtomobili ne gredo skupaj.