Renault megane 1.5 dci ne vžge

ClAy

Fizikalc
3. sep 2007
1.684
14
38
Renault je avto, samo ne sme biti narejen iz obnovljenih delov in ne sme biti dizel. Včeri vozil Renault Latitude. Zelo fajn za vozit, samo kaj ku*ac ko je samo dizel na voljo.
frown-1.gif
 

Smrkc

Fizikalc
24. feb 2009
3.152
22
38
37
a ni to zanimivo kko mamo drugi pozitivne izkušnje z renault dci? sam mam 1.5dci 65km, letnik 2004 in ima gladko že 212k km narejenih - brez problemov (turbina, črpalka, šobe vse še original), delam le redne servise na 15k km pa je vse tip top...
 

dsf

izbrisani
6. sep 2007
10.019
1
36
Citat:
Uporabnik Dr_Strangelove pravi:
Reno ni avto, torej so vse te okvare normalne.
Se popolnoma strinjam. Je samo avtomobilski nadomestek..... To trdim že dolgo, predolgo, ampak kaj čmo še vedno ga furam... Upam da zadnje leto
 

ClAy

Fizikalc
3. sep 2007
1.684
14
38
Pa kaj misliš, da je Dacia slabša od Renaulta ? Raje si Dacio kupim, kot pa nek klump iz Revoza. Oboji so pa isti, ker tak avte sestavljajo iz obnovljenih delov.
 

brgo

Fizikalc
14. avg 2007
5.783
0
36
Milky way
Citat:
Uporabnik ClAy pravi:
Pa kaj misliš, da je Dacia slabša od Renaulta ? Raje si Dacio kupim, kot pa nek klump iz Revoza. Oboji so pa isti, ker tak avte sestavljajo iz obnovljenih delov.

Dacia je renault. In tako kot revoz je znotraj renaulta na vrhu kar se tiče kvalitete. O tem kakšni klumpi prihajajo iz revoza bi se dalo debatirat, ampak statistika je na njihovi strani.
 

brgo

Fizikalc
14. avg 2007
5.783
0
36
Milky way
Citat:
Uporabnik softi pravi:
sem pa tudi sam za idejo zaprtja revoza..sam subvencioniramo jih

Sem zato, da te postavimo na oblast! Ampak še prej mi pa zračunaj koliko 2000 in nekaj zaposlenih v revozu in še nekaj 1000 direktno odvisnih zaposlenih pri dobaviteljih vrne državi preko davkov. Lahko še upoštevaš morebitna nadomestila za brezposelnost in podobno, da bo težje izračunat. Verejtno se državi res ne izplača
rolleyes-1.gif
 

softi

asfalter
30. avg 2007
33.298
486
83
okolica metropole
glej..gre se za evropski blagor, da se ne prodajajo jajca. a ni tko.
ker slovenci vse nardijo dobr..sam ne znajo bit managerji, ne znajo sesatvljat renojev, tut prodaja in gradbenistvo ni vrlina.
 

BRBR

Zelenc'
10. sep 2011
1
0
1
TOP-UP OIL LEVEL + service, 1.5 dci, 130.000 km. Avto je bil kake pol ure parkiran postrani, nagnjen na desno. Parkiral na ravnem in čez čas problema ni bilo več. Olja malo pod sredinsko pozicijo med min in max (na šibki), dolil malo več kot 1/2 l olja do max. Bomo videli kaj bo.

Drgač na servisu - že ko je bil še čisto nov mi je napisalo FUEL INJECTION FAULT, in so hoteli razšraunfat v totalko, predračun takrat še v tolarjih 600.000(al pa sem še avtomatsko v rikverc prračunaval
smile-1.gif
). Malo sem zatežil ker kar tako pa to ne gre in so spucali tank, in lajtungo za 50.000 in je delal kot nov.
Moral sem podpisat da sem si sam kriv če ne bo po posegu za 50.000 delal !

Najbolj me znervira , ko prideš in rečeš to in to je, in ti rečejo pusti ga tule, x ur bomo ugotavljali kaj je. Pa cele dneve samo renoje šraubajo !

Za urno ostavko kakršno imajo pričakujem, da se jim kaj sanja.
 
Nazadnje urejeno:

Stupo

Fizikalc
28. mar 2009
1.334
0
36
Ljubljana
Zadeva z opilki je dokaj pogosta.
Strošek pa zna biti precej visok, ker je v večini primerov potrebna tudi menjava šob, katere opilki zamašijo.
Pa tudi čiščenje celotnega sistema vzame kar precej časa.

Če se ti izpiše TOP-UP oil level, pa najprej pri mrzlem avtu (na ravni podlagi) poglej na šipko, koliko olja dejansko je. To nima nobene veze z opilki v dovodu goriva.
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Pa črpalke so Delphi ne pa Renault. Turbine pa KKK, Garet, Mitshubishi, ne pa Renault ali VW... Elektronika pa Siemens, Bosch, valeo, Magnetimarelli, ne pa (vstavi proizvajalca vozila).

Pa še avtorju... Tole o opilkih v tanku in krivdi v gorivu... Brez računa, kje je tankal, vzetega vzorca goriva in pisnega mnenja servisa bo to zgodbo lahko prodal samo Požrreportu, pa še ti se bodo osmešili.

Pa še iz nemškega BMW foruma, kjer so svetovali na tank goriva 2 dcl dvotaktol olja za boljše mazanje, kjer se vrši preko nafte. Ker so tudi propelerski dizalski agregati imeli težave s tem.
 

blazko

Majstr
21. sep 2007
7.444
425
83
Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
Pa še iz nemškega BMW foruma, kjer so svetovali na tank goriva 2 dcl dvotaktol olja za boljše mazanje, kjer se vrši preko nafte. Ker so tudi propelerski dizalski agregati imeli težave s tem.

Kaj pa poreče na to DPF?