V espacu sploh ne vem kdaj je bil ok motor, 2.0dci je mogoče še najboljši, samo ko sedaj pogledaš ponudbo teh avtov jih vseeno ima 3/4 oznako "v okvari" in to pred 300k km. Še tistih par bencinarjev V6, ki so jih uspeli spravit v tak avto (pohvalno), spada med najbolj pokvarljive motorje ever.pa saj je zadnjih 10 let jasno, da je dvoturbinski 1.6dci + dct menjalnik v renaultu popolen recept za katastrofo
folk pa pametno še vedno rine v probleme
Model, katere oglase pa gledaš?V espacu sploh ne vem kdaj je bil ok motor, 2.0dci je mogoče še najboljši, samo ko sedaj pogledaš ponudbo teh avtov jih vseeno ima 3/4 oznako "v okvari" in to pred 300k km. Še tistih par bencinarjev V6, ki so jih uspeli spravit v tak avto (pohvalno), spada med najbolj pokvarljive motorje ever.
Model, katere oglase pa gledaš?
Od 2015 do 2018 je trenutno 47oglasov za Espace 1.6Dci, dva od teh sta z okvarjenim motorjem in letnik 2015
Kolega na Alhambri 2.0Dci 2015 z 250.000km je v zadnjem letu zamenjal že pol avta![]()
Koliko od tega je bilo na motorju?Model, katere oglase pa gledaš?
Od 2015 do 2018 je trenutno 47oglasov za Espace 1.6Dci, dva od teh sta z okvarjenim motorjem in letnik 2015
Kolega na Alhambri 2.0Dci 2015 z 250.000km je v zadnjem letu zamenjal že pol avta![]()
Sem imel 2.2 dci espacea, z tem tako opevanim motorjem, pa še čipiranega, pri 180.000 km prodal. Nobenih težav, razen menjave egr ventila.Mogoče vejica ali pika narobe postavljena, samo govoril sem o oglasih za espace 2.0dci (4ja generacija). Pa ta motor v lagunah, meganih, ipd. ni bil slab, ampak v 2tonski žveri ki nosi dodatno tono ni bil ok. Generacijo prej je bil 2.2 dci ki je bil katastofa pa povsod.
TDIji so čisto druga stvar, sharanov/alhambrin je isti motor kot v polotu pa marsikje je bil še transporterjih/multivanih samo malo modficiran pa BP gre čez miljon.
Žal, žabarji so silili motorje iz osebnih vozil v enoprostorce, nemci so počeli pa kontra stvar. Kdo je imel prav ali ne težko sodiš, samo dolgoročno je bolje imeti 110 konjski 2.0tdi kot pa 170 konjski 2.0 dci v 2.5 tonski kravi.
Kaj vi bi res 3 tako majhne otroke vozili v malcku tipa a3?![]()
2.2Dci so vgrajevali 2000 - 2005, na teh motorjih je bilo nujno treba menjat ojnične ležaje....Mogoče vejica ali pika narobe postavljena, samo govoril sem o oglasih za espace 2.0dci (4ja generacija). Pa ta motor v lagunah, meganih, ipd. ni bil slab, ampak v 2tonski žveri ki nosi dodatno tono ni bil ok. Generacijo prej je bil 2.2 dci ki je bil katastofa pa povsod.
TDIji so čisto druga stvar, sharanov/alhambrin je isti motor kot v polotu pa marsikje je bil še transporterjih/multivanih samo malo modficiran pa BP gre čez miljon.
Žal, žabarji so silili motorje iz osebnih vozil v enoprostorce, nemci so počeli pa kontra stvar. Kdo je imel prav ali ne težko sodiš, samo dolgoročno je bolje imeti 110 konjski 2.0tdi kot pa 170 konjski 2.0 dci v 2.5 tonski kravi.
To je bilo bolj v avanture. Espace je imel bolj druge težave, npr. pokrov motorja ni imel tesnila in če si npr na AC na hitro prestavil v nižjo in poln gas, je nabilo pritisk v motorju in je čez glavo zmetalo v trenutku 1-2 lit olja, motor oz. računalnik je pa šele čez 3-4 min javil da ni olja v motorju. Potem ena težava je bila, da je bil senzor za merjenje temperature na napačnem mestu in je avto kazal 90°c dejansko pa je bila temp. blizu 120°c....2.2 v espacu je imel vglavnem problem, ker ni bilo prostora in je bilo vse na meji z hlajenjem in je bilo vse vroče ko hudič.