Citat:
Uporabnik mimmy pravi:
Trenutno je moja najljubša za slovensko čokolado (brez imen, da ne bomo delali reklame).
Pri nakupovanju pa postajam imuna na reklamiranje, preberem deklaracije in na splošno ne kupim vsakega sranja, ki ga prodajajo.
Na splošno pa je tako: reklamirajo se izdelki, ki se ne prodajajo. Če bi imel določen "jogurt" (ki je btw. narejen iz mleka v prahu in ne zvišuje odpornosti in izboljšuje prebave nič bolj kot ostali jogurti) dovolj visoko prodajo, bi se pol manj oglaševal, kot se.
Citat:
Dell je ugotovil, da za vrnitev na pota stare slave, ko je bil standard za najbolj dostopne in najbolj običajne računalnike prav Dell, potrebuje tako pravšnjo strojno opremo kot tudi trženje. Za dosego slednjega cilja bodo začeli več sto milijonov vredno reklamno kampanjo, s katero bodo skušali ljudem približati nov slogan. Ta se bo glasil You Can Tell It's Dell (Prepoznate lahko, da je Dell), z njim pa bodo kupcem poskušali v podzavest vtisniti, da se Dellovi računalniki razlikujejo od konkurenčnih, torej da niso vse gigaherci in gigabajti.
http://slo-tech.com/novice/t437497#crta
Kvaliteta lip-synca je zelo slaba. Konec pa me spomni na propadlo hrvaško podjetje:Citat:
Citat:
Uporabnik msenjur pravi:
Je pa reklama od merkatorja, kjer se zahvaljujeo vsem kmetom, pridelovalcem, predelovalcem, in vsem k jim res dejansko filajo police hvalevredna. Lahko bi jih izkazali zahvalo z malo višjo odkupno ceno, ampak to je že druga zgodba...