Imam Callisto, bil je 3x (z besedo - trikrat) zresetiran (bejbi je bila na to takoj v drugem stavku opozorjena, skupaj z opisom kombinacij žarnic, ki trenutno gorijo - prvi je bil, da še vedno nimam internetne povezave), routerja ni bilo na liniji (slabe izkušnje s tehničnim "supportom", čim je ta "novotarija" kjerkoli v bližini kablovja), opozorjena je bila na napako, ki jo pri logiranju na linijo javlja računalnik (in nekak je celo Gates dovolj bister, da v tisti error "po telebanasto" napiše, da tega ne moreš odpraviti brez tehničnega supporta svojega internet providerja - to nekako je bil tretji stavek).
Vse to sem naredila PREDEN sem klicala. Ker - kot že 23865ič omenjeno - imam s siol supportom same "lepe" izkušnje in se jih zato čim bolj izogibam.
Žal jih ni prepričalo, da vem, o čem govorim. (Pa saj tudi tebe očitno ne prepričam, ker mi po treh straneh računalniško dokaj pismenega teksta še vedno dopoveduješ, da sem itak sama kriva, kaj sem pa neumna kura, ki nima pojma - ja, če bi si vzel čas in bi se prepričal, ali sem res neumna kura, bi vi informatiki lažje živeli z nami - A kaj, ko smo vsi uporabniki avtomatično neumne kure, kaj ne?
)
In kriva je bila mrežna kartica (drugi stavek, ki ga je mis izrekla - prvi je bil, da to pa ne verjame, ker so mrežo že davno vzpostavili nazaj), za dobro vago je vmes eneparkrat siknila tudi čez windowse. Zelo jasno je pa nekajkrat ponovila, da žal "je to moja mrežna kartica in da nič ne morejo narediti". Ker baje so oni svojo mrežo že 100% popravili.
Pika.
In jaz naj se po tem monologu ponižno in prijazno zahvalim in odložim?
Ker sem trikrat prijazno ponovila, da ni moja mrežna kartica, ampak me njihova mreža ne prepozna.
Pa ni nehala s svojo razlago.
Čemu naj ostanem prijazna?
Bom zato hitreje dobila internet nazaj?
Kako hudiča, če je pa vztrajala na tem, da ona ne bo nič naredila?
BTW - Nekateri rabimo net tudi med prazniki. Pa ne za ribanje traviana.
PS: Zanima me, zakaj avtomatično - KLJUB VSAJ 5-i (z besedo - PETI PONOVITVI) DA SEM BILA NA ZAČETKU PRIJAZNA - natepavate, da je bil problem na moji strani? Tudi če bi lajala (PA NISEM), mi nimajo pravice odrekati storitve, ki so jo po pogodbi dolžni zagotavljat. Pika. Ta stvar je kristalno jasna celo na naših sodiščih, ki se pri razsodbah opirajo na jasnovidce.
Edit - Ker res ne vem, kako naj vam še bolj jasno opišem in narišem, kaj se je dogajalo, bom tu nehala. Če nočete razumeti (očitno vam to tako ali drugače zelo ustreza), pač nočete razumeti. Ne da se mi več stalno ponavljat, da sem bila na začetku prijazna. Mislite si svoje - itak bo tudi vas v grmu prej ali slej počakala palica. In verjemite, da bom ne glede na dejanske okoliščine prva, ki vas bom j**** v glavo, da ste zanjo povsem sami krivi, ker ste jezikali. Pa da vidimo, kako se boste takrat počutili.