Reklamacija na siol tehnični support

Mis

Fizikalc
1. sep 2007
2.627
0
36
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik Telefunken pravi:
Sploh ne vem zakaj še vztrajate pri Siolu oz. Telekomu.
A ti veš kolko časa si brez neta ob prestopu? Ker se gospodje na T2, Amisuin še kje ne znajo premaknit in popedenat stavri v enem dopoldnevu, sem prisiljen ostat na siolu. <ker par dni brez neta pri meni ne gre ...

Mene T2 priklaplja od oddaje pogodbe 10.12.07
predviden priklop 8.1.08
Punca ne more bit pri meni dokler nimam neta, ker mora večkrat delati od doma. Jih bom tožil za izpad............
jezen.gif
 

alkoholik

RudolF
23. jul 2007
16.528
2.901
113
v lokalni ostariji
kje bi dobili izkusene informatike za support? na trgu dela... samo seveda bi bilo ptorebno mosnjicek malo bolj odpret... ce pa ne informatikov pa vsaj ce drugega ne dobre telekomunikacijske tehnike... samo STUDENTOV NE sploh pa ne studentov kaksne "butaste" smeri na FDV ali kaksnega studenta s ALU-ja... (sem dobil ze take cvetke na temu supportu da ni vedel da imam kod ADSL uporabnik modem... ampak mi je trdil da gre vse preko optike in da zihr nimam mrezne kartice kamor bi lahk optiko vtaknil in je to moj problem... ah ja...)...

amis ima kar nekaj uporabnikov... presenetljivo...
 

BuDi

Guru
6. sep 2007
7.439
3.748
113
Citat:
Uporabnik kozarec pravi:
A to, da sem bevskala?

Hja, kar verjemi, da sem.
wink-1.gif
ti kar, veš kako imajo delavci na supportui radi bevskarje. Take se kar najhitreje odpravi, in vsakega na supportu zaboli organ če jim dela ali ne, samo da utihne pa se skine z grbe (dočim lepa beseda lepo mesto najde). V bistvu poznamo primere (ne gre za SiOL!!) ko šef reče "a spet je klicala tista zoprna ženska, dej reč ji naj gre h konkurenci če je zoprna pa nesposobna, ampak naj ne pove da smo jo mi tja poslal, ker jo znamo čez tri mesece ko bo tam isti drek dobit nazaj".

Ker bevskajo itak največkrat stranke ki so dejansko samen nekaj zaj.
"a se je pri vas kaj delalo na računalniku ali kablovju okol računalnika"
"ne, ne"
"a gorijo vse lučke"
"itak"
"a lahko pogledate ?"
"brezveze da gledam ker gorijo"
"dejte pogledat"
"ne me met za zmešano"
"a boste pogledal"
"ja bom, ampak to je čist krneki, nesposobni ste"
"no, ste pogledal, gori lučka?"
"em... ne... zakaj pa ne gori ?"
"mogoče ni vklopljen ?"
"ja pa je"
"ste sigurni"
"ja"
"100% ?"
"ja"
"dejte pogledat za vsak slučaj"
"pa kakšne vi mate... če rečem da je pol je... boste vi men šefa dal! Me mate tukej obravnavate kot debila!"
"a lohk pred tem vseen pogledate ?"
"okej.... hmmm.... ne vem kdo je izklopu... *klik*.... tu-tuu-tuuu"
 
Nazadnje urejeno:

kozarec

ALTERKA 08
29. jul 2007
4.802
0
36
na šihtu
Ker si bil dolg, bom pa še jaz.
grin1.gif


Sicer nimam blage veze, od kje si meni nalepil tole učno uro iz "poglejte, če je reč vštekana v vtičnico", ker dejansko nisem človek, ki bi računalnik uporabljala samo za branje pošte, kucanje v wordu, visenje na internetu in natepavanje traviana (kar je baje visoki hit zadnje čase).

Nekak ne morem brez računalnika (moje delo je 100% povezano z delom na računalniku), uporabljam programe, za katere ti v večini primerov niti slišal še nisi (ne, ne gre za SAP
wink-1.gif
) in te programe v večini primerov sama kupim, si jih nainštaliram in se na sploh z njimi veliko sama ukvarjam (glede na to, da je bilo v uvodu jasno napisano s strani informatikov, da je s strankami itak samo sranje, naj te to niti ne čudi preveč). Zato si skorajda upam trditi, da pa celo vem, kdaj je reč fizično priključena na kablovje in kdaj ni.

Še to - mojega računalnika se razen mene ne dotika nihče. Torej ni čudežev božjih. Vsaj jaz jih še nisem doživela.

Če slučajno nisi opazil - klicanje na siolov tehnični support je zame ABSOLUTNO ZADNJA REŠITEV. Ker je "simpatija" zelo obojestranska.

Glede bevskanja - še vedno je zaleglo, da je cenena študentska delovna sila dvignila rit in me priključila na mrežo. Pač je to jezik, ki ga ta krog ljudi edino razume.

Neverjetno, da so sami uspeli popraviti, kaj ne? Brez da bi jaz na svoji strani počela kaj koristnega. Glede na to, da mi baje ne dela niti mrežna kartica, če pa sklepam iz tvojega pisma, pa niti kablovja nimam povezanega.

Madona, imam pa res super računalnik, da kljub vsem tem okvaram kar dela in dela.
cheer.gif


Še to - nikoli ne zahtevam šefa. Se mi res ne da urejati reči po telefonu - če ne gre, pač ne gre in tu je škoda izgubljati čas in živce. Ampak pisno napišem uradno pritožbo, kjer jih - ob naštevanju parih členov iz zakona in pogodbe - vljudno opomnim na (finančne) posledice, če mi bo njihova poimenska miss še naprej odrekala storitve, ki sem jih plačala. Nekak so na en sam samcat list papirja, ki od sebe ne spušča niti enega samega šuma, še vedno vsi promtno dvignili rit...

Konec koncev pa ima tale portal dobrih 2k registriranih uporabnikov in še vsaj toliko neregistriranih bralcev, ki za svoje potrebe vsi potrebujejo internet providerja. Si upam staviti, da tako pisanje ne bo odvrnilo samo strank, ki vedo, kaj so plačale in se jim mora zagotoviti (prosto po tebi - "sitnob"), pač pa še marsikoga drugega.
roza.gif


(konec koncev je TOČNO ZATO ta debata v tem, izredno obljudenem delu foruma, in ne v tistem, kjer se sicer zbirajo večinoma le ljudje, ki so tako ali drugače intimno povezani z internetnim fohom).
 
Nazadnje urejeno:

guardy

Guru
3. avg 2007
8.484
1.050
113
Obišči stran

Če slučajno nisi opazil - klicanje k idiotom na siolov tehnični support


Verjemi, da je tako mišljenje obojestranski
grin1.gif



Glede bevskanja - še vedno je zaleglo, da je cenena študentska delovna sila dvignila rit in me priključila na mrežo.


Verjetno ima ta "cenena študentska delovna sila" vsa pooblastila za omrežje, da te lahko takoj vklopi in odklopi ane?


Še to - nikoli ne zahtevam šefa. Ampak pisno napišem uradno pritožbo, kjer jih - ob naštevanju parih členov iz zakona in pogodbe - vljudno opomnim na (finančne) posledice, če mi bo njihova poimenska miss še naprej odrekala storitve, ki sem jih plačala


U madona, to moraš pa res težke tisočake evrov plačevat, da se pri telekomu ustrašjo finančnih posledic, če tebi ne dela internet... V vsaki splošni pogodbi (no tej ki jo imam sam) piše, da je čas za odpravo napake 3 delovne dni.


In še za konec, da ne bo pomote. Ne delam na siolovi tehnični pomoči, pa mi vseeno net že od kar ga imam dela BP, tudi pri vsej žlahti kateri js rihtam zadeve vse dela tako kot mora. Logično so razmerja pri siolu/telekomu.
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.663
1.482
113
Citat:
Uporabnik Uros pravi:
@alkoholik:

Me prav zanima, kje bi se nasli IZKUSENI informatiki za delo v klicnem centru...

Grem tudi to delat (verjemi, imam izkušnje z vsemi vrstami uporabnikov in sem iz pravega foha), ampak hočem konkretno plačo, primerno takšni prvi bojni črti. 3,75 EUR/h ali koliko je že na tistem linku? Ja, valda
hysterical-1.gif
 

kozarec

ALTERKA 08
29. jul 2007
4.802
0
36
na šihtu
Itak je obojestransko. Sem se imela čast prepričati včeraj. Zato to pisanje.

Seveda ima tista študentska raja pooblastila, da te priključi oz. odklopi. Saj brez tega ne bi mogli opravljati svojega dela. In kaj potem, če jih ima? Po pogodbi morajo stvari vseeno narediti, kot je treba.

V moji žlahti je pet komadov, ki so na Siolu. Pač mene niso priključili, druge pa so in ti seveda niso klicarili na siolov support. In kaj to dokazuje? Da si ostali ne zaslužimo kvalitetnih storitev? Da smo za vse sami krivi?

Mi je vseeno, kje delaš. Če si za nekaj plačan, potem tisto opravi tako, kot je dogovorjeno. Debata je pa dokazala, da nisem edini primer, ki je z njimi imel težave. Tako, da sorči - namigovanje na to, da sem itak sama kriva, ker mi nekdo odreka storitve, ki jih plačujem, žal ni pretirano utemeljeno, še manj pa okusno.

Pisemce - tri dni odprave časa za napako je eno, v faco odrekanje storitev (odrekanje, da bodo sploh kar koli storili), pa povsem druga zgodbica.
 
Nazadnje urejeno:

guardy

Guru
3. avg 2007
8.484
1.050
113
Obišči stran
Glede na število naročnikov, ki jih ima telekom je število nezadovolnjih precej majhno (baje). Je pa res, da če bi pod to merili nezadovoljstvo nad višjimi cenami kot konkurenca bi bila ta številka večja. Pa vendar, kje smo pa še vidl, da bi bil največji operater tudi najcenejši
grin1.gif


Nisem pa nikjer reku da si sama kriva, vendar kot je že nekdo drug napisal. Lepa beseda lepo mesto najde.
 

kozarec

ALTERKA 08
29. jul 2007
4.802
0
36
na šihtu
Kot sem že nekajkrat TUDI sama napisala - tudi jaz računam na to, da lepa beseda mesto najde.
Žal so vsi moji dosedanji poizkusi spodleteli - vedno je bila (na mojo lepo besedo), kriva moja oprema in samo moja oprema.

Jaz pa nekak ne verjamem v to, da bom prišla v nebesa, če bom nastavila še desno lice, pa rit, pa se pustila še pretepst....
wink-1.gif
 
Nazadnje urejeno:

darko11

Majstr
21. jul 2007
1.216
191
63
Lej namesto, da se razburjas, si lepo poglej stanje luck na modemu (verjetno mas Sagema, ce mas Siol) preden poklices.
wink-1.gif

Se preden oni zajame sapo, da bi vprasal, ce ste resetiral modem, ze povem, da sem resetiral modem + router in da npr. ADSL lucka utripa, morala pa bi goret - mislim, da to pomeni No carrier, torej ni povezave s centralo. Vsaj daj jim vtis, da ves za kaj se gre, ce pa kuj jezikas, pol pa tud folku ne zamerit, ce ti malo podprasijo.
evil.gif
Lepo mirno in prijazno se da marsikaj resit hitro.

Jaz se nisem mel slabih izkusenj, res pa je, da klicem dopoldan. Popoldan in ob praznikih znajo bit kaki bolj "nerodni" gor ja.
wink-1.gif
 

kozarec

ALTERKA 08
29. jul 2007
4.802
0
36
na šihtu
Imam Callisto, bil je 3x (z besedo - trikrat) zresetiran (bejbi je bila na to takoj v drugem stavku opozorjena, skupaj z opisom kombinacij žarnic, ki trenutno gorijo - prvi je bil, da še vedno nimam internetne povezave), routerja ni bilo na liniji (slabe izkušnje s tehničnim "supportom", čim je ta "novotarija" kjerkoli v bližini kablovja), opozorjena je bila na napako, ki jo pri logiranju na linijo javlja računalnik (in nekak je celo Gates dovolj bister, da v tisti error "po telebanasto" napiše, da tega ne moreš odpraviti brez tehničnega supporta svojega internet providerja - to nekako je bil tretji stavek).

Vse to sem naredila PREDEN sem klicala. Ker - kot že 23865ič omenjeno - imam s siol supportom same "lepe" izkušnje in se jih zato čim bolj izogibam.

Žal jih ni prepričalo, da vem, o čem govorim. (Pa saj tudi tebe očitno ne prepričam, ker mi po treh straneh računalniško dokaj pismenega teksta še vedno dopoveduješ, da sem itak sama kriva, kaj sem pa neumna kura, ki nima pojma - ja, če bi si vzel čas in bi se prepričal, ali sem res neumna kura, bi vi informatiki lažje živeli z nami - A kaj, ko smo vsi uporabniki avtomatično neumne kure, kaj ne?
rolleyes-1.gif
)

In kriva je bila mrežna kartica (drugi stavek, ki ga je mis izrekla - prvi je bil, da to pa ne verjame, ker so mrežo že davno vzpostavili nazaj), za dobro vago je vmes eneparkrat siknila tudi čez windowse. Zelo jasno je pa nekajkrat ponovila, da žal "je to moja mrežna kartica in da nič ne morejo narediti". Ker baje so oni svojo mrežo že 100% popravili.

Pika.

In jaz naj se po tem monologu ponižno in prijazno zahvalim in odložim?
Ker sem trikrat prijazno ponovila, da ni moja mrežna kartica, ampak me njihova mreža ne prepozna.
Pa ni nehala s svojo razlago.

Čemu naj ostanem prijazna?

Bom zato hitreje dobila internet nazaj?

Kako hudiča, če je pa vztrajala na tem, da ona ne bo nič naredila?

BTW - Nekateri rabimo net tudi med prazniki. Pa ne za ribanje traviana.


PS: Zanima me, zakaj avtomatično - KLJUB VSAJ 5-i (z besedo - PETI PONOVITVI) DA SEM BILA NA ZAČETKU PRIJAZNA - natepavate, da je bil problem na moji strani? Tudi če bi lajala (PA NISEM), mi nimajo pravice odrekati storitve, ki so jo po pogodbi dolžni zagotavljat. Pika. Ta stvar je kristalno jasna celo na naših sodiščih, ki se pri razsodbah opirajo na jasnovidce.


Edit - Ker res ne vem, kako naj vam še bolj jasno opišem in narišem, kaj se je dogajalo, bom tu nehala. Če nočete razumeti (očitno vam to tako ali drugače zelo ustreza), pač nočete razumeti. Ne da se mi več stalno ponavljat, da sem bila na začetku prijazna. Mislite si svoje - itak bo tudi vas v grmu prej ali slej počakala palica. In verjemite, da bom ne glede na dejanske okoliščine prva, ki vas bom j**** v glavo, da ste zanjo povsem sami krivi, ker ste jezikali. Pa da vidimo, kako se boste takrat počutili.
smirk-1.gif
 
Nazadnje urejeno:

darko11

Majstr
21. jul 2007
1.216
191
63
Citat:
Uporabnik kozarec pravi:
Pa saj tudi tebe očitno ne prepričam, ker mi po treh straneh računalniško dokaj pismenega teksta še vedno dopoveduješ, da sem itak sama kriva, kaj sem pa neumna kura, ki nima pojma - ja, če bi si vzel čas in bi se prepričal, ali sem res neumna kura, bi vi informatiki lažje živeli z nami - A kaj, ko smo vsi uporabniki avtomatično neumne kure, kaj ne? )

Brezvezno sikanje, nikol nisem tega rekel.
Sicer pa zrihtaj kak ves in znas.
 
Nazadnje urejeno:

kozarec

ALTERKA 08
29. jul 2007
4.802
0
36
na šihtu
Niso vsi uporabniki bedaki. Res pa je, da se jih večina zelo slabo spozna na računalnike. Kaj ti počno, ko padejo na fantastičen tehnični support, ne vem in si niti ne upam ugibati. Sama se s Siolom ubadam le takrat, ko je absolutno nujno.

Žal ima zame forum samo dve funkciji:
- da izvem kakšno uporabno informacijo (pišem vprašanja),
- da komentiram reči, ki me žrejo (to je v glavnem vezano na družbene in ekonomske odnose, konkretno na kruto liberalno kapitalistično izsesavanje ljudi, ki nimajo dovolj znanja, da bi razumeli, kaj se jim dogaja - prevod: so že tako reveži).

Ne da se mi pisarit "se strinjam". Čeprav se strinjam. Sem in tja tudi sama komu pomagam. Pač odvisno od tega, kam so šli ostali nasveti in če slučajno vem, da reči glih ne stojijo v tej smeri. Na primer, če se pogovarjamo o bolezni, ki jo slučajno imam tudi jaz. Ali kakšnem zakonskem členu.

Če ti zato, ker pač nič drugega ne vidiš, misliš, da kar naprej lajam, se zelo motiš. Ker dejansko je na tem forumu kup reči, ki so mi zabavne, simpatične,... a se vanje ne vtikam, ker pač niso družbeni problem. Vtikam se samo v debate, ki so družbeni problem - to pa zato, ker mi ni vseeno, kje živim in kaj ljudje delajo (tudi zato sem napisala to reklamacijo - ker to ni bila moja prva slaba izkušnja z njimi, ampak včeraj so pa dejansko šli čez rob - in ni prav, da se tako grobo norčujejo iz ljudi, ki jih plačujejo). Če mi ne verjameš, pa preveri, kakšen del mojega čvekanja se nanaša na ti dve zgornji alineji, kakšen pa na vse ostalo.

BTW - A ti vsak stavek, ki se ne strinja s tabo, jemlješ za sikanje? Ker ni bilo prav nobenega sikanja. Pa me zato zanima, kje si ga videl.

Čakaj.

Niti ne.
smirk-1.gif


PS: Sicer mi tvoj nasvet "gledanja v lučke" prav nič ne pomaga, ker ga že dolgo vem, ampak vseeno hvala, ker se tako zelo trudiš s pisanjem znanih receptov otroške kuhinje, ki v končni fazi itak ne koristijo, ker tam tako ali tako vse vnaprej vedo, kaj je narobe z mojo opremo.... Bo pa mogoče koristilo komu drugemu (čeprav dvomim).
 
Nazadnje urejeno:

BuDi

Guru
6. sep 2007
7.439
3.748
113
Če misliš da boš s sikanjem dobila res morda net hitrej nazaj se motiš. Plačaš za pol šteke cigaret neta na mesec pa misliš da držiš boga za prašnike. Jaz ti povem da imajo ljudje na supportih trdo kožo, sikanje jih ne gane, imajo pa resen odpor do zoprnežev... in včasih tudi česa kar se naredi z lepo besedo sikajočim ljudem ne naredijo, iz principa pač.
 

ChickenBoy

Fizikalc
27. avg 2007
1.918
0
36
40
Ma problemi so povsod. Tist, ki reče da na enem helpdesku ni problemov ima pač dobre izkušnje ali pa dela tam. Sej povsod delajo študentje in tudi prehajajo med helpdeski. Večji kot je helpdesk, več je lahko problemov. Malo dobrih ljudi, ki so pripravljeni delat to nehvaležno delo. In če mene kdo vpraša, so plačani veliko premalo. Pa ne samo na Siolovem ampak na vseh.
 

BureKm

Fizikalc
27. avg 2007
1.219
0
36
www.pokerklub.si]www.pokerklub.si
Očitno imam jst srečo s supportom na siolu.
Vsakič, ko kličem se lepo pomenimo in uredimo zadevo. Tudi glede čakanja ne vem kako vam uspeva čakati toliko časa. V primeru iz prvega posta so mi povedal, da so jim odletel DNS-ji in da je komplet slo. brez neta. Čakal sem pa cca. 5-10 min, da sem jih dobil, kljub popolnem izpadu.

@Kozarec: Tudi sam se sprašujem kako je možno, da imaš pri takem znanju toliko težav.
Sam preverim vse kar je na moji strani preden kličem. Vem kaj bodo vprašali (modem, router, kartica...) in vem kaj jim bom odgovoril. In se ne jezim, ker me sprašuje vsakič isto in postavljajo napačne domneve.

Mi je pa jasno, da lahko naletim na začetnika, ki še nima veliko pojma o delovanju in o odnosu do strank. V takem primeru bi pač poklical še enkrat da dobim drugega. Verjetno tudi zato, ker ne kličem z namenom urejanja družbenih in ekonomskih odnosov.

Nikakor pa ne vem kaj ima ta tvoja prigoda za delat tukaj. Teh prigod je na raznoraznih forumih ogromno. In vse so si podobne. In tvoja je le še ena izmed njih.
 

AndrejD

Guru
20. jul 2007
7.211
1.383
113
Podpora od najboljšega do zadnjega (moja lastna ocena).

1.Triera
2.
3.Siol
.
....
100. T2 (naredi si sam)


Je pa ponavadi problem tudi v samih strankah. Se je večkrat zgodilo da so ugasnili modem z edinim gumbom na modemu in pol trdili da se ga noben ni dotikal (v takih primerih me je najbolj interesiralo zakaj jim niso na telefonski podpori odpravili tega).Mogoče eden od bolj zanimivih je bil en gospod ki je potem ko sem mu priključil internet trdil da sem mu pokvaril tiskalnik, saj ni več hotel tiskat (kaj ima mrežna kartica s tiskalnikom me ne spraševat). Seveda je takoj klical podporo in so me poslali nazaj. Ugotovil sem da se je med drugim spraznila barva v kartuši - za kar sem seveda bil kriv jaz in priklop modema.
bonk.gif
Potem ko sem odšel iz stanovanja se je slišalo kako je Gospod povzdignil glas in začel nekaj razbijat. Mislim da sem potem slišal da je šel k Siolu.

Samo moj cent.

P.S

ne delam več kot serviser
 
Nazadnje urejeno: