Reklamacija na siol tehnični support

kozarec

ALTERKA 08
29. jul 2007
4.802
0
36
na šihtu
Vem, da sodijo zgode in nezgode s tega področja v drug predalnik, vendar ker gre za customer service (odnos do stranke), je hec namerno napisan v bolj obljudenem delu foruma.

Gre za opomin gospodi na 080-1000 (tehnični support za siol "storitve" - narekovaji zato, ker pač teh storitev ni) - konkretno bejbiki, ki je delala danes, 29.12.2007 ob 15:30.

Bil bi že čas, da nehajo poniževati uporabnike (ne velja to samo za tole zadnjo miss, tudi enega klemena imajo tam, ki je tudi vrhunsko ohol) - nismo ravno vsi priplavali po slani juhi in pri onem procentu od nas so pa vaši napotki milorečeno bebavi, vedno pa arogantni.

Pa zgodbica:

Kot je znano vesoljni Sloveniji, je danes siol spet doživel mrk ob cca 9:30. Dobro, to ni ravno novica leta. Pa si človek reče, bodo že porihtali. Ko tudi ob 15:30 še ni bilo porihtano, pa pokličem slavni tehnični support. Kjer VEDNO, V VSAKEM VREMENU, NE GLEDE NA OKOLIŠČINE, ŠTEVILKO MOJIH ČEVLJEV IN BARVO GAT doživim trditev na prvo žogo - "Kriva je vaša oprema".

Ja, logisch. A ni hec da moja oprema vedno crkava ISTOČASNO kot crkava Siol mreža?

Krivec je vse od mojega routerja (ja, kaj pa kupujem Linksys-ova jajca), mrežne kartice (to je tudi router kriv, ker je pač moj router začaral, da se sedaj računalnik ne more povezati - BTW - že cel dan sem na modem direktno priključena (mimo routerja), ampak je router še vseeno kriv, se bejbi ni pustila zmesti), windowsov (itak je za vse kriv Gates - tudi za globalno segrevanje oz. ohlajanje)... skratka - še dobro, da niso vsega skupaj zvalili kar na Elektro ljubljana (oz. mojo notranjo električno napeljavo v hiši), češ da bi vse sigurno delalo, če bi imela elektriko (no, mogoče sem imela le smolo, ker sem že takoj začela renčati, pa do tega ni več utegnila priti).

No, ko nekak to ni šlo skozi (in je bila najina medsebojna komunikacija na nivoju - bevska ona in bevskam jaz), smo prišli do modrega nasveta, da naj se redialam. Češ "res je, da se računalnik ne more povezati, ker me njihov strežnik ne prepozna, ampak vi kar klikajte v nedogled, nekoč se bo že povezalo". Ko je računalnik tudi po 15 minutah konstantnega redialanja (skupaj z gospodično, ki mi je dala "modri" nasvet - aleluja, da imajo vsaj 080 linijo) vztrajal na tem, da se ne more povezati (po kmečko bi temu nasvetu rekli - vi kar trmasto sprašujte računalnik, koliko je 2+2, in ni hudič, da bo računalnik sam od sebe nekoč že priznal, da je 6), je miss odšla v tehnični oddelek, kjer so reč končno porihtali.

In zdaj perla - na moj stavek "upam, da zdaj ne bo več problemov", je miss izjavila "če slučajno ne bo delalo, pa kar klikajte na redail, pa se bo enkrat že povezalo"
bonk.gif


DRAGA GOSPODA - V ŽIV MOZEG SE DELATE NORCA IZ LJUDI, KI VAS PLAČUJEJO!
Če se pa s to mojo trditvijo slučajno ne strinjate, pa ne dajajte tako bebavih nasvetov oz. trditev.

(Itak je pa nori čudež, da se je sploh povezalo - glede na to, da kaj vse je bilo baje narobe z mojim kompom
smirk-1.gif
).
 
Nazadnje urejeno:

guardy

Guru
3. avg 2007
8.484
1.050
113
Obišči stran
Glede na to, kako se pogovarjaš tukajle na forumu z uporabniki ti tole čisto nič ne verjamem
wink-1.gif


Mislim to da si imela težave že, ostalo pa ne
evil.gif
 

kozarec

ALTERKA 08
29. jul 2007
4.802
0
36
na šihtu
A to, da sem bevskala?



Hja, kar verjemi, da sem.
wink-1.gif




Če ne bi, bi me gladko vrgla s supporta, češ da naj kar lepo sama rešujem probleme svojega omrežja.

Ker cilj siolovega supporta je a) prepričati uporabnika, da je problem pri njem, b) razložiti, da oni njegovih problemov ne rešujejo, c) vreči uporabnika z linije.
 
Nazadnje urejeno:

gasdopodna

Majstr
22. jul 2007
3.702
127
63
SIOL je znan po tem da krivi uporabnike za lastne napake... Mene so skušali prepričat da imam virus na računalniku in vse sorte drugega...
 

wacko

Fizikalc
18. jul 2007
5.450
0
36
Citat:
Uporabnik gasdopodna pravi:
SIOL je znan po tem da krivi uporabnike za lastne napake... Mene so skušali prepričat da imam virus na računalniku in vse sorte drugega...

Same here....

Zdaj ko kličem na Siol takoj na začetku povem, da nimam virusa, da router dela normalno, da mrežna deluje in da sem vsaj 2x izklopil modem iz omrežja in počakal 3 minute. Pa na koncu ponavad še zmer ugotovi, da imam virus ali zjeban router :norec:
Dejansko je Siol help neuporabna zadeva... do zdaj so mi samo enkrat pomagali pa še to je blo, ko sem pozabil geslo. Me prav zanima, kako se z njimi zmeni folk, ki še ni ravno vajen računalnikov. Po pravljicah ki mu jih natvezi un na drugi strani verjetno računalnik in router samo še v smeti fukne in gre komplet vse novo kupit.
 

ChickenBoy

Fizikalc
27. avg 2007
1.918
0
36
40
Siolova tehnična pomoč ja, lepi in grdi spomini na delo na številki 080-1000.
grin1.gif


Ne bom nobenga zagovarjal, ker sem bil tam zaposlen kakšno leto in pol, ampak biseri so tako na strani operaterjev kot na strani strank. Kot v vsakem podjetju so tam osebki, ki delajo samo slab zrak. In stranke ki nimajo pojma, vse napake zvalijo na nekoga drugega, ker si same ne upajo priznat da kar se kompov tiče nimajo tri čiste. kozarec pa tole ni letelo nate.
 

kozarec

ALTERKA 08
29. jul 2007
4.802
0
36
na šihtu
Citat:
Uporabnik wacko pravi:

Zdaj ko kličem na Siol takoj na začetku povem, da nimam virusa, da router dela normalno, da mrežna deluje in da sem vsaj 2x izklopil modem iz omrežja in počakal 3 minute. ....




A si lahko tole nalepim na komp?

Da ne pozabim kaj od navedene mantre našteti.

(z dodatkom, da sem pred uro stestirala z antivirus, antispy programom, adaware-om, C - cleanerjem,... - kot sem enkrat morala konkretno postavil NLB tehnično službo na tla - z dodatnim vljudnim opozorilom na finančne posledice, ko so tudi mislili, da bodo vse kar po spisku j****).



Drugače ja, tudi sama sem pred samim klicanjem vsaj dvakrat zresetirala modem (še telefonske ali kakšne kable sem vlekla narazen, da ja ne bo dileme), pa izklopila računalnik z routerja, da ja ne bi bil spet izgovor, da je za vse itak moj router kriv, pa parkrat zresetirala računalnik - no, vseeno je bilo vse ostalo krivo, samo to ne, da SIOL svoje mreže SPET ni porihtal, kot je treba
bonk.gif
.



@chickenboy:
zmaga.gif
 
Nazadnje urejeno:

Dzexon

Pripravnik
3. sep 2007
946
0
16
Še dve resnični anekdoti o Silovih serviserjih:



Ko sem še imel Siolov ADSL, je naenkrat "zmanjkalo" interneta. Po dveh dneh kličem tja, še zdaj mi ni jasno, kako sem lahko tako hitro dobil termin s pravim tehnikom (če bi se moral prej še ubadati z "resetirajte modem" telefonistkami, bi se mi itak zmešalo). Naslednji dan pride tehnik na dom, točen in vse, mu odprem, on takoj: "Omrežne nastavitve na računalniku imate narobe nastavljene." Rečem: "Verjetno ni to, ker sem jih že x-krat pravilno nastavil ob namestitvi OS-a (očitno, ker je nato vselej internet deloval), poleg tega od takrat, ko je internetna povezava še delovala, nisem spremenil niti ene nastavitve." On me gleda, kot da sem iz drugega planeta, nekaj brunda, ga spustim na računalnik, pa naj potem zrihta. Gleda tam nastavitve, driverje mrežne kartice kakšnih 10 minut, nekaj se poskuša povezat, ne gre, meni itak že od začetka popolnoma jasno, da ni tu problem. Potem se naveliča, vzame v roke mobitel, pokliče na eno centralo "Jože, vklopi." ali nekaj podobnega in zadeva dela. V pol minute. Rečem: "No, saj je šlo."
hysterical-1.gif




Enako pri sosedu, ki so mu ravnokar priklopili ADSL in jaz skrbim za njegov računalnik. Me sosed kliče: "Tehnik je bil tukaj, imaš kaj časa, da mi skonfiguriraš internet, ker on ni mogel, ker imaš nastavljeno administratorsko geslo (res ga imam, ker drugače bi me sosed klical za vsako figo in vsaki spyware in virus, ki ga zdaj brez gesla pač ne more namestiti)?" Grem tja, tehnik mu ni pustil zgoščenke tam, najprej treba klicat na Siol, da mi povedo začasno geslo za online konfiguracijo, to naredim, mi dajo vse podatke, si vse zapišem. Se hočem lotiti konfiguracije, ni povezave med modemom in mrežno, lučke za povezavo ne gorijo, popravim kontanke, še vedno nič. Pred tem sem na srečo pustil en odvečen, rezerven UTP kabel pri sosedu, da ga bo imel za internet, vklopim s tem kablom - dela s prve. Skonfiguriram internet, vse dela okej dva dni, potem naenkrat ni več interneta. Me pokliče sosed, jaz pregledam vse, mrežna je okej (99% ni kar naenkrat crknila), kabel zdaj tudi, mu rečem, naj pokliče Siolovega tehnika, ker nekaj z netom ni okej. Ga kliče naslednji dan, tehnik pride na dom, spet ista pesem: "Mrežna kartica ni v redu, računalnik na servis, bla bla." Na srečo je imel tehnik s sabo svoj laptop, ki ga je po desetminutnem pridiganju naposled le vklopil na sosedov modem in glej ga, zlomka, zadeva ni delala. Spet je sledil klic na centralo z mobitelom: "Jože, vklopi." (ali nekaj podobnega) in zadeva je spet bila zrihtana v pol minute.
evil.gif




Sem se prav režal, ko je sosed to pripovedoval, in mu povedal še svojo anekdotico. Prišla sva do zaključka, da imajo tile seviserji preveč časa ali pa kakšne komplekse in bi brez sramu prepričevali tudi kakšnega diplomiranega informatika, da njegova mrežna kartica ni v redu, natanko medtem, ko bi on preko nje šibal podatke gor in dol do svojih ostalih petih računalnikov v svoji domači mreži, ki po mnenju Siolovega tehnika tudi ni pravilno nastavljena. Prava rešitev (ki bi jo prvo preizkusili vsi, razen serviserja) pa pol minute stran.
hysterical-1.gif
 
Nazadnje urejeno:

Telefunken

Fizikalc
23. jul 2007
1.909
0
36
Sploh ne vem zakaj še vztrajate pri Siolu oz. Telekomu. Jaz sicer nisem imel noben težav, se pa prestopil k T-2-ju zgolj zaradi nižje cene. Druga stvar, ki me je motila je bilo vsakodnevno spamanje po emailu. Skoraj verjamem, da to sranje oni pošiljajo, samo da bi se pri njih naročil na "antispam" in bi spet jim plačeval nek program. Čudno da T2 nima problema s spamom, celo Gmail ima lepo poštimano zadevo. Kot tretje pa me je motilo pošiljanje neki potrdil o vpisu vsakega oktobra, a Siol pisan na firmo. Tega pri t2 ju sploh ne poznajo, ista cena velja za fizične osebe kot tudi za podjetja, kar pri siolu spet ni mogoče.

Da niti ne omenjam ostalih kozlarij Siola...prodajajo neke pakete Picanto, namesto da bi folku omogočili čim hitrejši internet. Po dveh letih vezave pa se upajo hvaliti s 5% popustom..Ma naj si ga vtaknejo v rit, btw...
 

Dzexon

Pripravnik
3. sep 2007
946
0
16
Jaz sem že skoraj dve leti na T-2 in sem tudi sosedu predlagal, ampak pri telekomu seveda ni nič možno, ko gre za T-2, potem ga pa kliče en telekomov tehnik in mu "pod mizo" ponudi Siol ADSL.
bonk.gif




Seveda sem sosedu (5x) predlagal, naj potem vzame ADSL brez vezave (ker ga Siol ponuja) če že, da se lahko potem takoj preklopi na T-2, ampak pri nekaterih ljudeh gre pri enem ušesu noter, pri drugem pa takoj ven. Prav 5x sem mu rekel, naj vzame Siolov ADSL brez vezave, potem me pa kliče, da naj mu skonfiguriram zadevo, in takoj vidim, da se mu na mizi bohoti ADSL pogodba z vezavo za eno leto.
hysterical-1.gif




In zdaj pač plačuje 30€ na mesec namesto 20€, kolikor bi jih pri T-2 (gre za 1Mbit), sicer z nekaj meseci brezplačno in ostalimi Siolovimi arašidi, ki pa po letu dni napram cenam T-2 že zdavnaj izpuhtijo. Okej, saj je njegov denar, ga bomo pač čez slabo leto preklopili na T-2.
smile-1.gif
 
Nazadnje urejeno:

Telefunken

Fizikalc
23. jul 2007
1.909
0
36
Ja saj pri takih ki se preveč ne razumejo je boljše da v pričo tebe podpiše nekaj, ker čene te takoj zajebejo. Popust sem, popust tam, malo brez vezave, pa nekaj brezplačno in pol dobiš prst nekam...

Siol nima za stare uporabnike nič poštimano, samo za nove se menijo in dajo ugodno.
 

Odisej

arhivar
Osebje foruma
Administrator
2. sep 2007
7.645
9
113
Alter.si
www.skodelica-s-sliko.com
Zakaj me sploh ne čudi tvoje pisanje... enkat se je mobitelu vsulo omrežje (pač noben okoli ni imel signala - klical iz govorilnice) in ko sem jst to babi začel razlagat je začela: a sim kartico mate v telefonu? a telefon mate prižgan? Jooooj ej... od takrat naprej: ja, ja, že v redu, dejte me z enim tehnikom zvezat ...(bla bla)... TEHNIKA PROSIM!!!!!, hvala. Še vedno smo zrihtali
grin1.gif


Sicer pa, siol je znan po tem, da tisti 080 je pač bolj tolažilna linija, kot pa da bi ti dejansko pomagali kej. Jst sem ful vesel, da nismo nikoli šli k tem pocarjem, ampak smo že od vedno na kablu, kjer (pač lokalni) operater dejansko porihta stvari. Ga kličeš zvečer na mobitel, ni panike, pogleda pa te pokliče nazaj z obrazložitvijo.
zmaga.gif


Sicer pa, te čisto razumem... probaj drugič takoj zahtevat tehnika
wink-1.gif


lp
Peter
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.663
1.482
113
Ljubica, pa veš, da tole redialanje z veliko več potrpežljivosti 24/7 dela že tisti strašni Linksys?
zmaga.gif




Drugič tetam in stricem od Siola povej, da redialanje zate opravlja router in da naj te nehajo zajebavati
crazy1.gif




Btw. Kako dolgo so rabili, da so dvignili slušalko?
evil.gif
 
Nazadnje urejeno:

Matej

Fizikalc
24. jul 2007
1.992
2
38
Uuu tole te je pa razjezil. Vidim da mocno iritira, cutim jezo, "zahtevna" stranka. Jaz sem pa pri T-2 bil vedno ustrežen. Ze res da te vedno vezejo na tehnicno pomoc ako imas malo potrpezljivosti. A ves kako se oseba na drugi strani pocuti ko se nekaj deres pa sproscas jezo nad njim.

Cist dobronamerno, naslednjic ko klices bodi bolj kulturna ( z nasmehom na ustih prikimaj uvodnemu vprasanju, da si "modem ze izklopila vklopila in da se vedno ne dela" ker so jih to naucili verjetno prvi delovni dan, verjamem tudi da vecina klicateljev tega dejansko ni naredila) do doticne gospodicne na drugi strani. Sploh v takem stilu pisanja "kaj se je meni ko-sam-sta-sam desilo". Res da je stranka kralj in reden placnik je njihov prijatelj, spadas pa med "zahtevne" stranke.
 

guardy

Guru
3. avg 2007
8.484
1.050
113
Obišči stran

Ko sem še imel Siolov ADSL, je naenkrat "zmanjkalo" interneta. Po dveh dneh kličem tja, še zdaj mi ni jasno, kako sem lahko tako hitro dobil termin s pravim tehnikom (če bi se moral prej še ubadati z "resetirajte modem" telefonistkami, bi se mi itak zmešalo). Naslednji dan pride tehnik na dom, točen in vse, mu odprem, on takoj: "Omrežne nastavitve na računalniku imate narobe nastavljene." Rečem: "Verjetno ni to, ker sem jih že x-krat pravilno nastavil ob namestitvi OS-a (očitno, ker je nato vselej internet deloval), poleg tega od takrat, ko je internetna povezava še delovala, nisem spremenil niti ene nastavitve." On me gleda, kot da sem iz drugega planeta, nekaj brunda, ga spustim na računalnik, pa naj potem zrihta. Gleda tam nastavitve, driverje mrežne kartice kakšnih 10 minut, nekaj se poskuša povezat, ne gre, meni itak že od začetka popolnoma jasno, da ni tu problem. Potem se naveliča, vzame v roke mobitel, pokliče na eno centralo "Jože, vklopi." ali nekaj podobnega in zadeva dela. V pol minute. Rečem: "No, saj je šlo."Ko sem še imel Siolov ADSL, je naenkrat "zmanjkalo" interneta. Po dveh dneh kličem tja, še zdaj mi ni jasno, kako sem lahko tako hitro dobil termin s pravim tehnikom (če bi se moral prej še ubadati z "resetirajte modem" telefonistkami, bi se mi itak zmešalo). Naslednji dan pride tehnik na dom, točen in vse, mu odprem, on takoj: "Omrežne nastavitve na računalniku imate narobe nastavljene." Rečem: "Verjetno ni to, ker sem jih že x-krat pravilno nastavil ob namestitvi OS-a (očitno, ker je nato vselej internet deloval), poleg tega od takrat, ko je internetna povezava še delovala, nisem spremenil niti ene nastavitve." On me gleda, kot da sem iz drugega planeta, nekaj brunda, ga spustim na računalnik, pa naj potem zrihta. Gleda tam nastavitve, driverje mrežne kartice kakšnih 10 minut, nekaj se poskuša povezat, ne gre, meni itak že od začetka popolnoma jasno, da ni tu problem. Potem se naveliča, vzame v roke mobitel, pokliče na eno centralo "Jože, vklopi." ali nekaj podobnega in zadeva dela. V pol minute. Rečem: "No, saj je šlo."


Točno zaradi tegale vem, da lažeš. Siolovci nikoli niso hodili na dom, ampak so hodili to telekomovi terenci, ki pa nikoli niso rihtali računalnikov strank.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.185
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Telefunken pravi:
Sploh ne vem zakaj še vztrajate pri Siolu oz. Telekomu.
A ti veš kolko časa si brez neta ob prestopu? Ker se gospodje na T2, Amisuin še kje ne znajo premaknit in popedenat stavri v enem dopoldnevu, sem prisiljen ostat na siolu. <ker par dni brez neta pri meni ne gre ...
 

Dzexon

Pripravnik
3. sep 2007
946
0
16
Sploh ne lažem. Res je, da ne vem natančno, če je bil človek točno od Siola ali Telekoma, kar me pa zdaj niti ne zanima, ker je oboje isti šmorn. Šlo je v obeh primerih za Siolov (ali se zdaj morda reče Telekomov? Ne vem, ali to zdaj pomeni, da ga nisem imel?
bonk.gif


In ja, zapičila sta se ta dva serviserja/tehnika/terenca/whatever najprej direkt v računalnik(a). Rihtali pa računalnikov res niso, ker sem že napisal, da na računalniku ni bilo NIČ za zrihtat.
cheer.gif