Dotično za Sony VAIO vem, da iz določene države pošlje na servis v drugo državo, pa so v tisti državi uradno prisotno, ne tako kot pri nas..."sivo". Pošlje se pač preko express pošte in je naslednji delovni dan v centralnem servisnem obratu, zgubi se mogoče 1 dan, glede na to, če bi bili deli na lokaciji prevzema v servis. V globalizaciji bo vedno več tega, se jim ne splača imeti v vsaki državi skladišče rezervnih delov, rabijo samo dobrega, poceni in express logističnega partnerja.
Delajo isto, kot bi naredil Nateg d.o.o., kakšna je razlika in zakaj je nateg doo sivi uvoz, sony uradno pa vse ok?
Drugače pa mu za servis ne more dol viseti, če želi biti na trgu vrsto let, kajti če ni uradnega servisa, je potem on odgovoren za servis in ga stranke lahko terjajo za to pravico. Če pa jih misli nategniti, pa jih lahko tudi preko uradnega servisa, le da pač stranka v tem primeru ima servis, no saj v prvem primeru ga tudi ima, le pač uradno preko proizvajalca, plača pač stroške dostave do tja.