Reklamacija brez računa ?

stein

Fizikalc
16. sep 2007
19.575
1
36
Citat:
Uporabnik HEPAN pravi:
Citat:
Uporabnik stein pravi:
Garancija v večini držav EU sploh ni obvezna, tako da obvezna EU garancije (trenutno) ne more obstajati.

AHHAHAH tota pa ti je res ratala....no v kateri državi recimo NI garancija obvezna....pa prosim dokazila ne baba čula baba rekla...

AAHAHAHAH ... obvezna garancija je v Sloveniji (pa še to le za tehnične izdelke), pa po spominu na Madžarskem, pa mogoče še v eni EU državi.

Vsak dan se nekaj novega naučiš...
 

HEPAN

Majstr
5. sep 2007
2.889
155
63
Stein tota buča je za tebe malo prevelika...garancija je določena v OZ, in enako ma to urejena vsaj Nemčija in Avstrija, verjamem pa tudi da večina ostalih držav, ker če to nebi bilo tako, firme ZAGOTOVO nebi dajale garancije kar na lepe oči....
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.263
7.049
113
wink-1.gif
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
@all: glede EU garancije in podobnega... HP-jevi prenosniki se (so se) delili na rdečo in modro linijo. V SLO se je uradno prodajala samo modra (business) linija, rdeča (home) pa ne. Za to svojčas pri nas ni bilo HP Pavilion, Pressario in podobno za dobit. V Avstriji pa ja. Problem pooblaščenega servisa pa je bil v tem, da tudi rezervnega dela za garancijsko ali izven-garancijsko popravilo preko servisnega kanala nisi mogel naročiti. Enostavno HP sistem za naročanje delov tega ni dopuščal. Seveda so določeni sivi uvozniki rdeče linije to lepo zamolčali in kupce pošiljali na pooblaščene servise in celo na HP Slovenija, ampak kakor vem niso bili kaj prida uspešni.
Danes je za določene stvari verjetno podobno.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.263
7.049
113
To je vse res, ampak to je potem problem HPja, če ima na garancijskem listu napisano, da velja garancija povsod v EU.

Zakaj bi bil nekdo, ki prodaja "mimo" uradnih uvoznikov, siv uvoznik? Saj nismo več v času zaprte evrope. Vsak lahko prodaja pri nas robo, ne rabi biti uradni ali pooblaščen uvoznik/trgovec, le zakonska določila mora upoštevati.
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Te bom pa jaz vprašal:
-zakaj do nedavnega nisi mogel kupiti iPhone v Sloveniji pri uradnem trgovcu?
-zakaj iTunes ni na voljo za Slovence?
-zakaj BlackBerry World ne deluje v Sloveniji?
-zakaj do nedavnega ni bilo možno kupiti Sony Vaio prenosnik in ga servisirati?

Zato, ker so to poslovne odločitve firm, da nekaj v neki državi ne bodo prodajale/tržile in posledično tudi podpirale.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.263
7.049
113
Sony Vaio še vedno ni uradno pri nas, je po tvoji teoriji vse "sivo", kar se trenutno prodaja.

Torej, če nek proizvajalec "požegna" državo, kjer bo prodajal, potem je OK, če pa tega ne naredi, pa je potem uvoz/prodaja "siva" ?
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Nekako tako. Kot veš, moraš, če si prisoten na trgu, zagotoviti tudi poprodajno podporo, sevis... In če nekdo z analizo trga (čudna reč) izračuna, da se mu računica ne izide, potem ga pač ni tukaj. Če pa npr. Nateg d.o.o. kupi v Belgiji 100 prenosnikov in jih tukaj proda, za servis mu pa dol visi oz. ga podtakne nekemu tretjemu... Ja to je sivi uvoz. Čeprav se v času EU čudno sliši.
Seveda lahko sam pošlješ zadevo do proizvajalca, ampak to ni to, a?
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.263
7.049
113
Dotično za Sony VAIO vem, da iz določene države pošlje na servis v drugo državo, pa so v tisti državi uradno prisotno, ne tako kot pri nas..."sivo". Pošlje se pač preko express pošte in je naslednji delovni dan v centralnem servisnem obratu, zgubi se mogoče 1 dan, glede na to, če bi bili deli na lokaciji prevzema v servis. V globalizaciji bo vedno več tega, se jim ne splača imeti v vsaki državi skladišče rezervnih delov, rabijo samo dobrega, poceni in express logističnega partnerja.

Delajo isto, kot bi naredil Nateg d.o.o., kakšna je razlika in zakaj je nateg doo sivi uvoz, sony uradno pa vse ok?

Drugače pa mu za servis ne more dol viseti, če želi biti na trgu vrsto let, kajti če ni uradnega servisa, je potem on odgovoren za servis in ga stranke lahko terjajo za to pravico. Če pa jih misli nategniti, pa jih lahko tudi preko uradnega servisa, le da pač stranka v tem primeru ima servis, no saj v prvem primeru ga tudi ima, le pač uradno preko proizvajalca, plača pač stroške dostave do tja.