Reklamacija brez računa ?

doctorz

Guru
7. sep 2007
7.921
650
113
pred racunalnikom
Odvisno. Sem v merkator tehniki enkrat kupil DVD player, in po 11 mesecih mi je crknil, seveda sem bil brez računa. Sem šel tja, povedal kakšna je stvar, je rekla naj povem približen datum prodaje, je brskala 10 minut po računalniku, no dobil sem NOV DVD.

Sem na tušmobilu kupil mobitel samsung, ki je imel 2 leti garancije, mi po skoraj 2 letih crkne nekaj za polnjenje, grem tja in rečem da nimam računa, pa če lahko sprinta račun ven, je rekla da ne delajo tega da lahko novega kupim.

Tako da odvisno od trgovine, prodajalca.... nevem
confused-1.gif
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.263
7.049
113
Dobropisa se za pokvarjeno robo ne izdaja. V primeru, da se ne da popraviti in ne obstaja več enak - nov - model, se zamenja z novejšim, boljšim, kupnine se ne vrača.

Kaj pa bi potem bilo v primeru, če jaz od Janeza kupim robo, ki je še v garanciji, priloži mi njegov račun, in potem uveljavljam garancijo preko njegovega računa - kar je tudi moja pravica. Potem tui ne bi dobil "dobropisa" ker je pač na njegovo ime in ne moje?
 

Guinness

Guru
2. jul 2008
4.092
2.879
113
Kot sem rekel, na žalost nam principal ne povrne stroškov, ki bi jih imeli s popravilom ali menjavo okvarjene zadeve, ki ni bila kupljena v Sloveniji tako da na žalost tega ne moremo početi, če želimo sploh preživeti. Je pa velikokrat slaba volja od strank, ki kupijo prek raznih šmugiwugi internet trgovin potem ko je treba pa kaj dati na garancijo pa oni začnejo mutit in se zgovarjat in pošiljati stranke naokoli nato pa le te slabo voljo stresajo na nas
bonk.gif
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.263
7.049
113
Kako pa imate potem porihtan servis, ne razumem. Servisi imajo povečini narejeno tako, da pač od proizvajlca dobijo povrnjene storške za delo/rezervne dele/menjave/itd...

zato imajo ti večji urejeno tako, da lahko direktno pri njih uveljavljaš garancijo, jih pride ceneje, kot pa še nekega serviserja v tretji državi plačat za "delo".
 

Guinness

Guru
2. jul 2008
4.092
2.879
113
Principal nam povrne vse zadeve, ki jih popravimo ali zamenjamo. Za vse moramo imeti dokazila da so bili kupljeni preko uradnih distributerjev v Sloveniji. Problem je ker mi spadamo pod regijo bivše juge, severno je ze A ki spada v drugo regijo prav tako ITA. Recimo tako vodilni v naši regiji so močno vezani na samo prodajo v tej regiji sem spadajo tudi stroški za servis in jim ne pride prav, če bi mi popravljali stvari, kupljene v A, D, ITA... V glavnem tudi mi bi radi da bi veljala euro garancija ali celo globalna ampak ne gre in zato bi rad da vsaj bralci tega foruma vejo da ni to naša kaprica, ker uzivamo v zaj... folka v glavo ampak z našimi maržami, ki so že tako samo par % že tako komaj preživimo.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.381
1.246
113
www.adriamedia.si
Če v garanciji izdelka piše, da velja v celi EU, jo morate spoštovat, to ti je, upam, jasno (če ste uradni zadtopnik proizvajalca v SLO). Ne glede na vaš odnos s proizvajalcem. Drugače boste prej ali slej naleteli na nekoga, ki bo zadevo vlekel na sodišče. Pa bodo še stroški.

Če pa niste zastopnik ali je SLO izključena iz garancije, če kupiš v tujini, pa imate prav. Ne morete nosit stroškov, proizvajalec pa gleda v luft ...
 

Guinness

Guru
2. jul 2008
4.092
2.879
113
V garanciji ne piše da velja v celi EU, seveda bi jo spoštovali če bi tako pisali. Saj sem napisal kako je. Pač ne dobimo niti centa za zadevo, ki ni kupljena pri nas - žal. Seveda pa je vsak upravičen da pošlje izdelek direktno h proizvajalcu kot je naredil darjan. Tudi mi smo imeli pred enim mesecem podoben primer stranka je prinesla zadevo na servis mi smo se trudili da bi karkoli popravili ampak ni šlo in smo stranki rekli, da če najdemo kakšen način da zadevo popravimo ga bomo kontaktirali. Stranka je nato zadevo poslala direktno proizvajalcu in dobila zadevo zamenjano, drug dan pa nam napisala mail da je vse zrihtal in nas napi.... kakšen servis smo da mu nismo želeli zadeve zamenjati pri nas. Torej še enkrat vedno se potrudimo pomagati stranki in rešiti zadevo. Velikokrat popravimo kaj, kar ni v garanciji ali ni bilo kupljeno pri nas. Ne moremo pa si privoščiti da menjamo zadeve in delamo par 100 eur izgube, ker od tega ne dobimo nič.
 

MAKY_

Fizikalc
10. nov 2007
1.199
2
38
Obišči stran
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Če v garanciji izdelka piše, da velja v celi EU, jo morate spoštovat, to ti je, upam, jasno (če ste uradni zadtopnik proizvajalca v SLO). Ne glede na vaš odnos s proizvajalcem. Drugače boste prej ali slej naleteli na nekoga, ki bo zadevo vlekel na sodišče. Pa bodo še stroški.

Če pa niste zastopnik ali je SLO izključena iz garancije, če kupiš v tujini, pa imate prav. Ne morete nosit stroškov, proizvajalec pa gleda v luft ...
ne če izdelek ni bil uradno prodajan v sloveniji. evropska garancija velja v primeru,da je enak proizvod bil prodajan tudi v sloveniji.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.263
7.049
113
Mislim, da ne obstaja "EU garancija", to je le market finta, ki jo določeni proizvajalci reklamirajo, ob upanju na povečano prodajo. Dvomim, da v kakšni EU listini piše oz je definiran ta pojem. Lahko pa se motim
smile-1.gif
 

panoramic

Fizikalc
20. mar 2010
1.837
0
36
Sicer ne poznam prav dobro evropske zakonodaje s tega področja, a bi rekel, da EU garancija spada pod prost pretok blaga. In če se prav spomnem, so bile pred leti že tožbe, ko se je Nemec, ki je kupil avto v Nemčiji, nato preselil v Francijo in mu tam niso priznali garancije oz. je dobil odgovor, da lahko garancijo uveljavlja le če avto odpelje na servis v Nemčijo.

IMO bi morala EU enkrat že dokončno razf*kati ureditev, kjer proizvajalci/distributerji zaradi ščitenja lastnih zaslužkov delijo območje EU na več trgov. To zame ni prost pretok blaga in storitev.
 

BlonG

Pripravnik
10. avg 2010
174
15
18
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Mislim, da ne obstaja "EU garancija"...

Obstaja! Imaš garancijski list na katerem je napisano, da lahko uveljavljaš garancijo v kateri koli članici EU in je tudi za vsako državo napisan pooblaščen servis. Govorim lahko konkretno za TV Sony, ki sem ga kupil v A, v primeru okvare (če bo do tega prišlo) pa ga bom dal popravljat v SLO - skladno z veljavno garancijo (garancijski list potrjen/žigosan).

Preverjal sem tudi na uradu za varstvo potrošnikov, kjer pravijo, da takšna garancija velja tudi v Sloveniji - ne glede, kje je izdelek kupljen.

Več info: Ali zares obstaja garancijski list EU, ki je veljaven v vseh državah EU?
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.263
7.049
113
No, tole je res ja, če nekdo pravi, da obstaja, potem ne morejo rečti, da ne velja in to nima veze, če se prodaja isti izdelek pri nas, ali ne.

Ampak jaz sem rekel, da ne obstaja EU garancija, katera bi bila MUST, tako kot pač mora biti lokalna garancija. Tako, kot je recimo pravilo, da mora izdelek ustrezat CE standardom, ne glede na to, v kateri državi se prodaja.
 

stein

Fizikalc
16. sep 2007
19.575
1
36
Garancija v večini držav EU sploh ni obvezna, tako da obvezna EU garancije (trenutno) ne more obstajati.
 

dnagrafik

Pripravnik
10. sep 2010
89
0
6
Evo, danes šel zaradi lučk v Merkur in moram rečti da sem bil prijetno presenečen ker sploh niso komplicirali ko sem razložil kako in kaj. Pohvala MERKURJU !

Lp
 

HEPAN

Majstr
5. sep 2007
2.889
155
63
Citat:
Uporabnik stein pravi:
Garancija v večini držav EU sploh ni obvezna, tako da obvezna EU garancije (trenutno) ne more obstajati.

AHHAHAH tota pa ti je res ratala....no v kateri državi recimo NI garancija obvezna....pa prosim dokazila ne baba čula baba rekla...
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.263
7.049
113
Piše tam na onem linku, ki ga je pripopal BlonG.

No, saj recimo pri nas tudi ni garancija obvezna - za potrošni material, pa jo vseeno dajo, trgovci oz proizvajalci.
 

HEPAN

Majstr
5. sep 2007
2.889
155
63
@Darjan...tam nič ne piše da v nekaterih državah NI obvezna....

piše samo da ni Generalnega EU pravila za vse države...

no jaz pa ti povem, da v evropi NI države, ki ti nebi dala garancije za kupljeno robo...
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.263
7.049
113
No, pa bom kopiral, da ne bo treba vsega brati:

Citat:

Po zakonodaji EU dajanje garancije ni obveznost, tako kot to velja za nekatere tehnične izdelke v Sloveniji. V Evropski uniji je garancija torej prostovoljna, če pa jo proizvajalec za posamezen izdelek ponudi, mora tudi izpolniti vse obljube z naslova garancije. Če prodajalec ali proizvajalec v oglasu ali v garancijskem listu na primer navede, da ima izdelek 5-letno garancijo, potem je zanj ta obljuba zavezujoča.

Verjamem pa, da v EU NI države, kjer ne bi imeli televizorji garancije, ampak obvezno pa ni.
 

HEPAN

Majstr
5. sep 2007
2.889
155
63
ta članek je popolnoma AMATERSKI...in tudi bereš površno...

Zakonodaja EU ni zakonodaja posameznih držav....verjemi da ima vsaka posamezna država zakonsko določeno garancijo, ker firme niso tako dobre do potrošnikov da bi si kr same zmislile garancijo...Če nebi blo obvezno garancije NEBI blo