Reklamacija brez računa ?

dnagrafik

Pripravnik
10. sep 2010
89
0
6
Pozdravljeni,

Ker je tak čas se pač spodobi da se kupi tudi lučke... Namreč dva dni nazaj sem kupil za cca 30 Evrov led lučke in delovale so točno 1 dan ! Problem je pa kot že naslov pove da sem račun nekam vtaknil in ga ne najdem. (murphy ; vedno shranjujem račune a ko bi ga pa res rabil...
jezen.gif
) Sedaj ali je možno zahtevati zamenjavo ali vračilo denarja z originalno škatlo kjer je gor koda ali je potrebno imeti račun ?

Hvala !

Lp
 

panoramic

Fizikalc
20. mar 2010
1.837
0
36
Brez računa si obsojen na morebitno dobro voljo prodajalca. Žal. A poglej tudi z vidika prodajalca. Kaj če bi lučke kupil nekje drugje, zdaj pa menjavo zahteval pri njem?

Morda, če si plačal s kartico, imaš zabeležen točen čas nakupa in lahko trgovec preveri, če so bile res takrat prodane te lučke. Ampak spet gre za njegovo dobro voljo.
 

Numy

Majstr
1. jan 2008
9.860
395
83
Kupi si še ene iste led lučke, shrani račun in naslednji dan prinesi nazaj prve, tokrat z računom. :D
 

BlonG

Pripravnik
10. avg 2010
174
15
18
Citat:
Uporabnik panoramic pravi:
Morda, če si plačal s kartico, imaš zabeležen točen čas nakupa in lahko trgovec preveri, če so bile res takrat prodane te lučke. Ampak spet gre za njegovo dobro voljo.

Točno tako je meni uspelo - z veliko mero prijaznosti, ker so se potrudili in poiskali račun za precej tednov nazaj, zgolj na podlagi mojega slipa. Odvisno od prodajalca, (vrednosti) izdelka in verjetno časa, ki je minil od nakupa.
 

dnagrafik

Pripravnik
10. sep 2010
89
0
6
Citat:
Uporabnik panoramic pravi:
Žal. A poglej tudi z vidika prodajalca. Kaj če bi lučke kupil nekje drugje, zdaj pa menjavo zahteval pri njem?

Hmm a ni tako da ima vsak artikel unikatno kodo, se pravi da imajo zabeleženo kdaj je bil artikel kupljen ?
Ne žal sem imel ravno toliko gotovine da nisem plačal s kartico
frown-1.gif


Jah bom v ponedeljek nesel nazaj pa bom videl kako in kaj ...

Lp
 

Radirko

Fizikalc
18. avg 2007
6.242
0
36
To je koda izdelka, ne tvojega primerka doticnega izdelka. Unikatna je med izdelki, ni pa to serijska stevilka znotraj enega samega izdelka.
 

dnagrafik

Pripravnik
10. sep 2010
89
0
6
Samo ta koda je verjetno specifična za določeno trgovino tako da se ve da je bil izdelek kupljen tam ?

Lp
 

MAKY_

Fizikalc
10. nov 2007
1.199
2
38
Obišči stran
ean je ean, tu nimaš kaj spremeniti. je unikatna ter je zakupljena tako da načeloma jo lahko ima le en izdelek.

glede teme: jaz reklamacij brez računa ne sprejemam, res pa je da delam v veleprodaji. problem pri reklamacijah brez računa je takrat, ko je potrebno izdati dobropis...
 

MAKY_

Fizikalc
10. nov 2007
1.199
2
38
Obišči stran
nisem mislil za reklamacijo veleprodaje ampak za reklamacijo izdelka, ki ga stranka kupi v maloprodaji, potem pa ga reklamira na servisu uvoznika (ali pri uradnem serviserju). brez računa se izdelka pač sploh ne vzame v garancijski servisni postopek ampak se ga vzame v redni servisni postopek in se stranki popravilo tudi zaračuna.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.263
7.049
113
To pa je slovenija...

pred par tedni sem ravno reklamiral nek izdelek, ker je enostavno crknil. Namesto, da bi ga dal SLO uvozniku/serviserju, sem kontaktiral direktno proizvajalca. Menjali so mi ga zastonj, brez računa in brez komplikacij. Edino poštnino sem moral plačati v eno smer - do njih.

Konec koncev uvoznik/serviser približno ve, če garancija še je, kdo ga je kupil in če ima račun pa je dejansko vseeno, to so le izgovori, da se potem ne rabi popravljati in se mastno zaračunava.
 

Maxi25

Fizikalc
4. maj 2009
2.341
0
36
Citat:
Uporabnik dnagrafik pravi:
Pozdravljeni,

Ker je tak čas se pač spodobi da se kupi tudi lučke... Namreč dva dni nazaj sem kupil za cca 30 Evrov led lučke in delovale so točno 1 dan ! Problem je pa kot že naslov pove da sem račun nekam vtaknil in ga ne najdem. (murphy ; vedno shranjujem račune a ko bi ga pa res rabil...
jezen.gif
) Sedaj ali je možno zahtevati zamenjavo ali vračilo denarja z originalno škatlo kjer je gor koda ali je potrebno imeti račun ?

Hvala !

Lp

Kje pa si kupil lučke, če ni skrivnost. Mogoče ti pa lahk kako pomagamo..
 

Guinness

Guru
2. jul 2008
4.092
2.879
113
Civilizacija in banana republika ok. Ampak kot nekdo, ki dela v podjetju ki je pooblaščen servis za nekega zelo znanega proizvajalca računalniških komponent vam lahko povem da smo mi pač pooblaščen servis za Slovenijo za tega proizvajalca. Oni nam na podlagi dokazil (skopiranih računov in ali garancijskih listov) povrnejo stroške samo za tiste zadeve, ki so bili kupljeni od uradnega prodajalca v Sloveniji. Mi bi z največjim veseljem popravljali ali menjali vse, ker bi s tem imeli manj nevšečnosti ampak glede na marže in na to, da nas to podjetje pač ne supportira za menjavo ali popravilo produktov kupljenih v tujini to žal ne gre. Če pa pošlješ to direktno neki firmi (kot je naredil Darjan) se velikokrat zgodi da oni to uredijo, ker oni so na koncu koncev dobili denar od tega proizvoda, če pa je nekdo to kupil v avstriji in reklamira pri nas, mi od tega žal nimamo nič. Torej če bi to zamenjali naredimo takoj minus. Pa ne me narobe razumet, vedno se potrudimo pomagati stranki in zadevo popraviti, če se le da. Če pa je potrebna menjava pa tega žal ne moremo storiti.
 

MAKY_

Fizikalc
10. nov 2007
1.199
2
38
Obišči stran
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
To pa je slovenija...

pred par tedni sem ravno reklamiral nek izdelek, ker je enostavno crknil. Namesto, da bi ga dal SLO uvozniku/serviserju, sem kontaktiral direktno proizvajalca. Menjali so mi ga zastonj, brez računa in brez komplikacij. Edino poštnino sem moral plačati v eno smer - do njih.

Konec koncev uvoznik/serviser približno ve, če garancija še je, kdo ga je kupil in če ima račun pa je dejansko vseeno, to so le izgovori, da se potem ne rabi popravljati in se mastno zaračunava.
kaj pa če se ga nebi dalo poraviti in bi ti bilo potrebno izdati dobropis? komu ga boš izdal? za kako vrednost ga boš izdal?
kot je @guinness povedal: da dobim kaj povrnjeno od proizvajalca, potrebujem poleg reklamacijskega zapisnika tudi kopijo računa da se vidi da je stvar zares bila prodana pri nas.

račun je pač osnova za reševanje reklamacij in pika. mi je čudno, da se toliko ljudi tega še kar ni navadlo...