rdeče kapice aka redarji

membrain

Majstr
4. jun 2014
2.863
283
83
Citat:
Uporabnik lost1 pravi:
Citat:
Uporabnik Gatto pravi:
izvoli

Tuki je prvo vozilo krivo popolnoma....brez smernika menja vozne pasove, kako naj bi oni zadaj vedel kaj za hudiča hoče ta spredaj,sploh k je tako neodločeno to naredil...
Policija pravi da je bil povzročitelj pijan. Mogoče je pa zato pozabil dat smernik, zapeljal na drug pas brez da bi pogledal če je prosto, pa modro luč vklopil šele po trku?
 

membrain

Majstr
4. jun 2014
2.863
283
83
Citat:
Uporabnik Mont pravi:
....Ni mi pa jasno, kako je bila lahko v tej blagi nesreči poškodovana policistka.
Meni je pa jasno, da je bolje vlečt 100% bolniško, kot pa hodit v službo.

Sploh če nekoga namočiš da bo vse to plačal.
 

sass

Guru
1. sep 2007
5.211
851
113
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
...
V nasleju, če je gužva, lahko vozip tudi z manj kot 2 s, ne pa manj kot 1s. Torej se je treba samo izgovorit na razmere v prometu (gužva).
3 odstavek 44 člene zprcp (in ne zvcp, kot so butlji napisali).
vprašanje za pravnike:
ali te lahko kaznujejo po zakonu, ki ni več veljaven?
 

sass

Guru
1. sep 2007
5.211
851
113
torej je za zgoraj kaznovanega voznika zagotovljen uspeh pri pritožbi.
včasih se čudim, kako so lahko eni tako šlampasti, da niti ne preberejo za seboj, kar napišejo na uradni dopis. prejšnji mesec sem dobil en dopis od CSD, ki je bil sicer brez slovničnih napak (ker je črkovalnik podčrtal vse napake), hkrati pa so bili neki stavki tako čudno tvorjeni, da verjetno še avtorju ne bi bilo jasno, kaj je hotel povedati.
 

VanZ

Guru
1. feb 2008
2.833
2.106
113
Pred nekaj urami sem od ljubljanskih redarjev dobil pisno opozorilo, ker sem parkiral avto na delu ceste, kjer to ni dovoljeno. Ravno ko sem se vračal k avtu, so pričeli s popisom, nakar sem jih vprašal, če sem prepozen. Z normalnim pogovorom in nekaj kesanja sem namesto 40€ kazni dobil opozorilo. Kar se mene tiče pozitivna izkušnja.
 

Apollo8

Mahoney
15. avg 2007
15.169
7.017
113
Redarji so se nekako. Bolj je problem mestna parkiriscna SS enota - kontrolorji JP LPT
 

VanZ

Guru
1. feb 2008
2.833
2.106
113
S kontrolorji pri nas nisem imel kontakta, mi pa vseeno delujejo bolj civilizirani kot tisti na tramvajih v Sarajevu.
Tam je povprečen ksiht 'revizorja' podoben temu:

 

KarEn

Majstr
27. jan 2008
2.252
328
83
Za tiste ki pravijo naj se držimo predpisov:
- problem je v tem, da je večina kazni danes butastih in namenjenih izključno polnjenju proračunskih blagajn, vključno z omejitvami hitrosti. Čisto preprosto: dobrih 20 let nazaj ko sem dobil vozniškega sem se po svoji ulici lahko peljal 60kmh (sploišna omejitev takrat). Seveda ni bila primerna za tako hitrost, sem se peljal manj (cca 45). Potem so omejili z ZVCP-jem na 50kmh... vozil sem isto kot do takrat - manj, ker je ulica neprimerna za tako hitrost. Zdaj imam omejitev 30kmh (cona 30), kar je bedarija. Vozim isto kot vedno, več, ker je ulica primerna za toliko.
Pa poglejmo avte 20 let nazaj (nobenega ABS-a, ESP-ja, gume Tigar...) in avte danes, cesta je pa ista, nobene šole zraven, nobenih novih blokov ipd. Se pravi ni narobe nekaj z mano, ampak s sistemom... to je problem, ker se vsakemu novemu politiku ali struji dvigne in potem vsi piskamo toliko kot se jim je dvignil... zato ljudje kršijo pravila, ker so pač bedarija... zato bodo vedno kršitelji (če ni prekrškarjev, potem omejitve nimajo smisla - nima smisla npr. pisat da kolesar ne sme iti več kot 100kmh ker itak noben ne gre več... - normalen kolesar seveda, ne ekstremisti...)
 

eXHair

Fizikalc
12. sep 2007
2.697
0
36
www.facebook.com
In sedaj ti bodo alteraši povedal, da ne jokcaj, lepo vozi po omejitvah pa ne bo problemov. DIVJAK!!!
grin1.gif
 

Jado

SCANIA, na uro ziher 140
21. maj 2008
15.624
208
63
Kranj
ker tok hitreje prideš na cilj, če goniš, a ne exhair? pa sploh toliko velika slovenija kolikor je.

je šel kdo delat analizo prihranka na času, če voziš hitreje, agresivneje, prevoziš rdečo luč itd....pa vpliv prometne gužve ipd?

dajmo to narediti 1x, vam potem isti drek je.
 

KillaKHAN

Guru
27. avg 2008
17.805
1.121
113
Citat:
Uporabnik Jado pravi:
ker tok hitreje prideš na cilj, če goniš, a ne exhair? pa sploh toliko velika slovenija kolikor je.

je šel kdo delat analizo prihranka na času, če voziš hitreje, agresivneje, prevoziš rdečo luč itd....pa vpliv prometne gužve ipd?

dajmo to narediti 1x, vam potem isti drek je.

Ljubljana - Ravne na koroškem - če voziš po omejitvah ene 1:45, če peljem normalno 1:20.

Pa to brez rdečih in prehitevanja v škarje. Pa po AC ene 160 na tempomatu.

Že LJ-Celje AC po omejitvah ene 45 minut, 160 tempomat okol 35 minut.
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Potem si pa majster...
Vem, da še pred časom, ko je AM bil res prava revija so naredili tak test... Iz Zagreba čez Karlovec na Reko... En del po AC, drugače po regionalki...
Razlike ni bilo 10 minut (po spominu) benza pa so z agresivno vožnjo in divjanjem skurili 50% več...
 

sass

Guru
1. sep 2007
5.211
851
113
Citat:
Uporabnik KarEn pravi:
...
Pa poglejmo avte 20 let nazaj (nobenega ABS-a, ESP-ja, gume Tigar...) in avte danes, cesta je pa ista, nobene šole zraven, nobenih novih blokov ipd. Se pravi ni narobe nekaj z mano, ampak s sistemom... to je problem, ker se vsakemu novemu politiku ali struji dvigne in potem vsi piskamo toliko kot se jim je dvignil... zato ljudje kršijo pravila, ker so pač bedarija... zato bodo vedno kršitelji (če ni prekrškarjev, potem omejitve nimajo smisla - nima smisla npr. pisat da kolesar ne sme iti več kot 100kmh ker itak noben ne gre več... - normalen kolesar seveda, ne ekstremisti...)
po drugi strani pa v avtomobilih 20 let nazaj nisi imel (pametnih) mobitelov, tablic, navigacij ipd, kar ti odvrača pozornost. bilo je pa 10× manj prometa in 2× več nesreč.
omejitve so vedno postavljen z nekim razlogom. lahko je ta razlog neumen, ker se je pač nekdo pri oblikovanju prometne ureditve zatipkal in potem nobenemu ni jasno, zakaj taka omejitev, ampak ker je tako predvideno v prometni ureditvi, tako mora biti (konkreten primer cona 30 na pokopališki ulici med kavčičevo in šmartinsko v LJ), lahko pa je iz nekega razloga, ki tebi ni poznan (spolzka cesta, nepregleden odsek, nevaren odsek). v vsakem primeru pa se moraš omejitve držati, ker če bi jih rad spremenil, tega ne boš mogel storiti s prehitro vožnjo ali komentiranje po forumih.
 

KillaKHAN

Guru
27. avg 2008
17.805
1.121
113
Citat:
Uporabnik Jado pravi:
killakhan: niti malo ti ne verjamem.

Grema jutr?
evil.gif
V eno smer peljem jaz, tako kot normalno peljem, v drugo ti

Lahko samo do Celja, lahko do koroške.
 

KillaKHAN

Guru
27. avg 2008
17.805
1.121
113
Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
Potem si pa majster...
Vem, da še pred časom, ko je AM bil res prava revija so naredili tak test... Iz Zagreba čez Karlovec na Reko... En del po AC, drugače po regionalki...
Razlike ni bilo 10 minut (po spominu) benza pa so z agresivno vožnjo in divjanjem skurili 50% več...

Moraš poznat cesto, da se ti splača. Od Arje vasi do Slovenj Gradca se da prehitet 50 avtov čisto normalno, lahko pa se celo pot voziš v koloni.

Na AC se pa včasih lepo vidi, ko koga prehitevaš nekje pred domžalami, greš tankat na Lukovici in jih potem nekje na Trojanah spet prehitiš. (+- 10km v obe smeri)
 

KillaKHAN

Guru
27. avg 2008
17.805
1.121
113
Citat:
Uporabnik Zgaga pravi:
Naj hitreje mi je preko Jezerskega. Če pa grem po "celini" pa preko Gore jurišev. Sem na Vranskem 20 minut prej kot na Arjo vas...

Ne more ti bit čez jezersko najhitreje?! Od kod do kod točno?

Ker tam se ja vleče za popizdit in na naši in na avstrijski strani. Smo hodili čez Jezersko 10 let nazaj, ko je bila vsak petek kolona od blagovice do lukovice
smile-1.gif
Saj grem še občasno, samo ne zato da bi cajt prišparal.

Grem pa čez jezersko, ko grem recimo bajkat na Peco...