Citat:
Uporabnik softi pravi:
Omenjena nesreca mi je naredila cmok v grlu. Ne gre in ne gre iz glave. Vedno nova vprasanja. Okoli zapuscanja vozila mi je jasno tveganje, a se mi koncept podre v primeru otrok zadaj. Kako biti dovolj hiter?
Se bolj gre vse v prah, ko pomislim na poln avto, 4 otrokr zadaj, najmanj en v tretji vrsti. Pa recimo en otroski sedez v drugi, na zunanji poziciji, ki blokira izhod.
In ce odmislim zapuscanje vozila me strese ob misli na nalet v rit. Pustimo tobornjak, ker... Kaj pa avto? Grand espace je imel 3 vrsto cisti pri steklu, path ima malo vec lufta, sharan tudi..multivan...
Kaj se zgodi v naletu v rit v primerih path, ge, sharan, multivan? V primeru naleta kia pro ceed, pa s klasa, pa suv, kombi.
So kake razlike? Ali sasija patha kaj pomeni?
Pa multivan globina 3 vrste?
To sem jest začel razmišlat že po podobni nesreči pri Grosupljem. Vozim C8 in ko se nas pelje sedem mata starejša mulca vedno željo sedet v 3. vrsti. Ob naletu v rit je seveda problem najprej v 3. vrsti. Ko pomislim, kako naloženi se z zapeto prikolico peljemo na morje me je spet groza. Zdaj se je izkazalo, sploh zarad kamionov, da so jo odnesli bolje tisti, ki so pobegnili ven. Pri nesreči pri Grosuplju, kjer ni blo kamionov bi v primeru, da bi vsi ostali v avtomobilih šlo brez žrtev. Kako sterat mulce hitro ven? Težko.
OK, zavrneš teženje mulcev, da bi sedeli zadaj, in zadaj posadiš babico, otroke pa kot vedno v 2. vrsto. Fašeš kretena, ki spregleda rdečo luč v bok in naje.beta ravno otroka, ki si jima zavrnil sedenje zadaj...
Zaključek. Pač se potrudiš, da so otroci vedno pripeti in voziš pametno. Ob podobnih nesrečah pa upaš, da ste rojeni pod srečno zvezdo in da boš v kritičnih momentih odreagiral prav za tisto situacijo. Drugega ti žal ne preostane.