Razdrto, izbira vozila

Fusion

Fizikalc
1. okt 2007
13.448
3
38
avto ima vrjetno tudi od zadaj zmečkljive cone. Tko, da vse kar je od druge vrste naprej(oz nazaj) je usojeno na....
pač, čim daljši avto, da je čim daljša pot do sedežev. Se pravi kombi:) Sam je pa spredaj prekratek, pa spet ni prov:)
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.058
5.657
113
Kombi je spredaj kar varen...saj se masina mecka pod tabo...
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.746
827
113
Ne poznam vseh podrobnosti nesreče, ampak če prav vem so bili krivci za vse smrtne žrtve (posredno in neposredno) TOVORNJAKI.

Problemi:
1. zadaj previsok odbijač
2. predolga zavorna pot tudi pri nižjih hitrostih - zaradi mase
3. pasivnost voznika, ki sedi v kamionu že cel dan.

Vse te tri točke so z današnjo tehniko relativno poceni rešiljive, radarski tempomat vidi tudi skozi meglo, zadnji odbijač se lahko dviga ali spušča glede na potrebe ...
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.058
5.657
113
Citat:
Uporabnik SE_P1i pravi:
Zato se meni folk čudi, ker sem vzel nov velik avto, živimo pa v najemu... Ampak meni je varnost na prvem mestu. Kar spet ni rečeno da se ti ne more nič zgoditi ampak vseeno...

Tudi jaz bi rad imel svoj dom enega dne, ampak varnost bo pa vedno na prvem mestu..

Poznam pa kar dosti folka, ki ima svoje lastniško stanovanje, družino pa prevaža okrog v 20-25 let starem avtu...

Ampak sej pravim... Matematika je eno, realnost pa drugo... Statistiko pa vseeno rad upoštevam.

Ameriška logika...čez 20 let bomo pa vsi vozil SUVe k bodo žrl 20L+
bonk.gif
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.478
5.016
113
V taki situaciji ima prednost vozilo, kjer se da hitro izstopiti, v prednosti so tisti potniki, ki se med vožnjo ne privežejo in tisti, ki so dobro natrenirani in šprintajo na 60 metrov krepko pod 10 sekund... To je edina rešitev. Iskati rešitev v plehu nima smisla, ker je ni.
Za večjo varnost vseh pa mariborske radarje posejat ob avtocesti. Žal kaj drugega ne pomaga.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.108
4.075
113
Dejansko bi se v konkretnem primeru najbolje obnesel smart, polna varnostna kletka bi ob morebitnih trkih ohranila trdnost (pleh ostalih se izkorišča za "deformacijsko cono"), zaradi majhne mase bi te malce ping pongal po vozišču, zaradi izredno majhne površine je možnost da te nabaše drugo vozilo ali pa kamion statistično vsaj 3x manjša kot pri nekem večjem vozilu.

Pa dalje, lažji avto se prej ustavi tako da tule je malce dvomljivo kako bi bilo če bi bilo. Če bi imel snemalec posnetka nesreče pathfinderja ali pa 3t romunski kombi bi nabil spredaj ustavljena vozila ob izogibnem manevru bi se pa prevrnil. Tako da del varnosti je tudi to da imaš vozilo ki je sposobno hitro ustavit in izvajat hitre zavoje kar pa velika vozila vsa po vrsti niso.

Najslabše se sicer pri takih trkih obnesejo enoprostorci po možnosti z zadnjimi sedeži 3cm od riti zadnje vrste. To se opozarja že precej časa ampak nekega povdarska na tem delu ni. Recimo po kostrukcijski trdnosti in sposobnosti absorbcije zadnjega dela je daleč najboljša limuzina (kombiji so smeh, tole nima nobene trdnosti ko prebije zadnjo steno se samo zapelje noter do motorja skupaj z "vsebino").
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.511
10.737
113
Hm, umrli v tej nesreči niso umrli zardi naletov tovornjakov,kot je bilo sprva najbolj očitno , ampka 2 osebka oziroma 3 so se kar sami zaletili v rit tovornjakom (torej prevelika hitrost in nesposbnost ustavitve) 4. oseba pa je stala zunaj med avti, ko je poknilo.
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.758
15.811
113
Citat:
Uporabnik jello pravi:
Za prezivetje je bila bolj odlocilna sreca oziroma smola kot pa to v kaksni piksni si sedel.

Prav zares:

 

Sine370

Pripravnik
27. jun 2015
816
0
16
Citat:
Uporabnik softi pravi:
a res ne gre brez spama?
če ne veste ali je razlika ali te v enem modelu nabije drug v rit ali ne..bodite tiho.

sam sem prepričan, da je path sposoben dobro prenesti marsikaj v rit, sploh nizkega.
kaj pa multivan?
sharan?

a je pretežko vprašanje?
Ne kupiš vinijete in ne moreš nadrsat na avtocesti, pa še v naravnih lepotah boš lahko užival pri 60km/h!
 

softi

asfalter
30. avg 2007
33.298
486
83
okolica metropole
dejmo pozabit tovornajke. če se zapikaš v rit je precej vseeno kaj imaš, bolj je važno kako letiš in kaj ima prikolica za odbijač.
če te kamion od zadaj nabije..spet vseno.

to so opcije kjer si želim, da mi ni 'nič', ali pa da sem mrtev..ne invalid.

scenarij. stojiš na cesti in te zadaj nabije osebno vozilo.

vozilo ki stoji vozilo ki nabije
path passat
multivan passat
grand espace pasat
passat path
passat multivan


pa na drug vidik. šasija patha se ne mečka, torej praviloma ne more rit stisniti. kar je nižjega od njega, ali istega, ga bo rinilo, ne bo..prodiralo v notranjost. spredaj velja isto. da, ne?
 

jello

Guru
22. sep 2008
10.157
3.881
113
Citat:
Uporabnik Pepe pravi:
V taki situaciji ima prednost vozilo, kjer se da hitro izstopiti, v prednosti so tisti potniki, ki se med vožnjo ne privežejo in tisti, ki so dobro natrenirani in šprintajo na 60 metrov krepko pod 10 sekund... To je edina rešitev.

Šur, razen če ne prileti kamion/avto, ki se ogne avtomobilu in podre šprinterje, ki so že zunaj. Tistim v avtu ni pa nič.

Prednost ima tisti, ki ima dovolj sreče da ga takrat ni blizu.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.108
4.075
113
Citat:
Uporabnik softi pravi:
pa na drug vidik. šasija patha se ne mečka, torej praviloma ne more rit stisniti. kar je nižjega od njega, ali istega, ga bo rinilo, ne bo..prodiralo v notranjost. spredaj velja isto. da, ne?

Se pa zvija, že v klasičnih crash testih zavije vse avtomobile s šasijo v "banano". Slabost je da ni programirano stisljiva kar pomeni da lahko ob dovolj veliki sili namesto "sama vase" enostavno zvije cel avto. Po domače povedano je zelo velik verjetnost da dobiš šasijo v jajca in glavo v streho oz. da se ti avto prelomi od spodaj na pol.

Primer klasičnega trka:
.. rezultat je da gredo ljudje v espacu na pir, ljudje v LRju pa na britof.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.058
5.657
113
Pri taki sili bos tud ti brez oci pa notranjih organov ostal ker ti bo vse potrgalo...

Pa slece pa sezuje te...tko da bos nag strasil pol naprej...ČE te Allah ne bo hotu gor vzet
smile-1.gif
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.264
1.894
113
Citat:
Uporabnik SE_P1i pravi:
Zato se meni folk čudi, ker sem vzel nov velik avto, živimo pa v najemu...

Koliko dodatnih metrov si pa vzel na konto varnosti?

ah ja...če hitrost ni prilagojena nobena dolžina niti značka na avtu nič ne pomagata.

Crash testi so delani pri 50 km/h.

Pri 130 km/h so nepojmljive sile, kjer te lahko reši izključno sreča. Identično je bilo v tej nesreči v soboto.

In ja..tule razglabljat kaj naredit...če in ko do tega pride..ostat v avtu in reskirat..šleper na voznem pasu ali kamikazo s 150 km/h na prehitevalnem pasu..ali vleč otroke ven, kjer ti jih mimobežniki kosijo...ne prideš daleč z odgovori.