Razdrto, izbira vozila

softi

asfalter
30. avg 2007
33.298
486
83
okolica metropole
Omenjena nesreca mi je naredila cmok v grlu. Ne gre in ne gre iz glave. Vedno nova vprasanja. Okoli zapuscanja vozila mi je jasno tveganje, a se mi koncept podre v primeru otrok zadaj. Kako biti dovolj hiter?
Se bolj gre vse v prah, ko pomislim na poln avto, 4 otrokr zadaj, najmanj en v tretji vrsti. Pa recimo en otroski sedez v drugi, na zunanji poziciji, ki blokira izhod.

In ce odmislim zapuscanje vozila me strese ob misli na nalet v rit. Pustimo tobornjak, ker... Kaj pa avto? Grand espace je imel 3 vrsto cisti pri steklu, path ima malo vec lufta, sharan tudi..multivan...

Kaj se zgodi v naletu v rit v primerih path, ge, sharan, multivan? V primeru naleta kia pro ceed, pa s klasa, pa suv, kombi.
So kake razlike? Ali sasija patha kaj pomeni?
Pa multivan globina 3 vrste?
 

jello

Guru
22. sep 2008
10.157
3.881
113
To je vprasanje tipa kam se vsest v avionu ce pade v morje. In dobis nasvet, ki v primeru da avion pade na zemljo in ne v morje ne velja vec. Skratka, drugega kot bluzenja v 3pm ne mores pricakovat. V cem je bil tisti v MB S v prednosti pred tistim v passatu. Ce bi se na oba prevrnil kamion bi bila oba pastete. Za prezivetje je bila bolj odlocilna sreca oziroma smola kot pa to v kaksni piksni si sedel. Tudi za plezanje iz avta ni bilo pravila. Tko da, sem ze veckrat razmisljal o tem in vedno prisel do zakljucka da ce se ze mora kaj zgodit naj pobere vse naenkrat ali vsaj mene pred otroci.
 

SpidiGonzalez

Fizikalc
2. sep 2007
3.318
2
36
m1_abrams.jpg
 

softi

asfalter
30. avg 2007
33.298
486
83
okolica metropole
a res ne gre brez spama?
če ne veste ali je razlika ali te v enem modelu nabije drug v rit ali ne..bodite tiho.

sam sem prepričan, da je path sposoben dobro prenesti marsikaj v rit, sploh nizkega.
kaj pa multivan?
sharan?

a je pretežko vprašanje?
 

VAG

Majstr
11. avg 2007
1.748
218
63
Citat:
Uporabnik jello pravi:
To je vprasanje tipa kam se vsest v avionu ce pade v morje. In dobis nasvet, ki v primeru da avion pade na zemljo in ne v morje ne velja vec. Skratka, drugega kot bluzenja v 3pm ne mores pricakovat. V cem je bil tisti v MB S v prednosti pred tistim v passatu. Ce bi se na oba prevrnil kamion bi bila oba pastete. Za prezivetje je bila bolj odlocilna sreca oziroma smola kot pa to v kaksni piksni si sedel. Tudi za plezanje iz avta ni bilo pravila. Tko da, sem ze veckrat razmisljal o tem in vedno prisel do zakljucka da ce se ze mora kaj zgodit naj pobere vse naenkrat ali vsaj mene pred otroci.
Dobro napisano za primer nesreče na Razdrtem.
zmaga.gif


Pri manjših nesrečah pa je poleg nekaj treznosti in verjetno tudi sreče še vseeno odvisno ali si v avtu tipa Matiz ali v S klasi. Že EURONCAP testi so kakor vem po velikostnih razredih različni. Kot prvo bi sam (če so finančne možnosti) za prevažanje družine vzel kakšen večji (daljši) avto, saj s tem pridobiš nekaj več pleha, večji motor pri čelnem trku verjetno tudi ublaži nekaj več.

Mogoče kakšen res pravi terenski avto ublaži tudi kaj več, sem pa mnenja, da GE, Sharan ipd. ne bodo prenesli kaj več oz. samo toliko več kot so veliki. V tretjo vrsto posedat otroke v GE, Sharanu, Grand Scenic ipd. je pa zame enako kot bi ga vozil v prtljažniku (sej v večini primerov res sedijo dobesedno v prtljažniku). Pri malo večjem naletu od zadaj jih čaka dokaj gotova smrt, poglej kakšen YT video.
 

VAG

Majstr
11. avg 2007
1.748
218
63
Sem bil tudi sam šokiran kaj je ostalo od pojma varnosti. Seveda tudi Volvo ni vsemogoč, ampak slika je res pretresljiva.
 

mr_

Guru
20. sep 2007
9.359
2.737
113
Mislim, da ne obstaja vozilo, ki bi bilo narejeno za varnost potnikov v prtljazniku ob naletu od zadaj.
Kolikor pridobis v nekaterih situacijah zaradi glomaznosti Patha, tolk tudi v drugih izgubis.
 

SE_P1i

Pripravnik
7. feb 2008
887
0
16
Zato se meni folk čudi, ker sem vzel nov velik avto, živimo pa v najemu... Ampak meni je varnost na prvem mestu. Kar spet ni rečeno da se ti ne more nič zgoditi ampak vseeno...

Tudi jaz bi rad imel svoj dom enega dne, ampak varnost bo pa vedno na prvem mestu..

Poznam pa kar dosti folka, ki ima svoje lastniško stanovanje, družino pa prevaža okrog v 20-25 let starem avtu...

Ampak sej pravim... Matematika je eno, realnost pa drugo... Statistiko pa vseeno rad upoštevam.
 
Nazadnje urejeno:

alfabet

Fizikalc
17. jan 2014
1.122
4
38
ksz

Moj pogled: Pri terencu s šasijo je problem, ker šasija ne deluje kot zmečkljiva cona in se večje sile prenesejo na potnike. Pri enoprostorcih tipa Grand Scenic, S-Max, kjer je tretja vrsta v prtljažniku ... jaz tja ne bi posadil niti psa. Še najbolj varen se mi zdi kombi (v tem primeru Multivan). Od zadnje klopi do vrat prtljažnika je cca. 1,2m. Glede na to, da lahko vleče 2,5t prikolico, morajo biti tudi nosilni deli zadka konkretno ojačani. Dodatna prednost je še visoko sedenje.
 

uncle_sam

broker
25. sep 2007
3.216
1.712
113
40
Ceprav nisem ljubitelj 2 ali vec tonskih krav, bi odpiratelju teme odgovoril z SUV ranga xc90 ali q7.
Visoko sedenje ful pomaga, da te ne zapici pod tovorno prikolico...
 

mr_

Guru
20. sep 2007
9.359
2.737
113
Mah, al te prereže pri glavi ali nad jajci ali ti zabije TDIja v fris je cisto isto.
smile-1.gif

Sploh ce to kravo poriva kit v obliki nalozenega sleperja.
 

stieber

čebinar
1. sep 2007
17.258
3
36
Murgle
Citat:
Uporabnik SpidiGonzalez pravi:
m1_abrams.jpg

Za 4 froce vozit je od tankov bolj primerna merkava...je pa problem oklepnika v tem, da v primeru trka , ker ni zmečkljivih delov, problem pojemek, ki deluje na telo.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.187
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Robert pravi:
Volvo je bil pojem varnosti ampak, če te zagoni pod šleper pa očitno nič ne pomaga
tongue-1.gif



Je še vedno. AMpak če ima šleper previsok in zanič zadnji odbijač (havala, EU kreteni), ne pomaga. Plus tole je precej stara kantica od V40, če prav vidim. Mitsubishi ...
 

uncle_sam

broker
25. sep 2007
3.216
1.712
113
40
Meni deluje prejsnji model V70...

Btw, kako je zdaj s temi zadnjimi odbijaci pri tovornjakih? Smo ze imeli debato (in posnetke) da razlike med dobro konstruiranim in slabo, so gromozanske..!
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.580
338
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik uncle_sam pravi:
Ceprav nisem ljubitelj 2 ali vec tonskih krav, bi odpiratelju teme odgovoril z SUV ranga xc90 ali q7.
Visoko sedenje ful pomaga, da te ne zapici pod tovorno prikolico...
Res pomaga? Touareg:
60057085.jpg

http://www.24ur.com/novice/crna-kronika/makedonija-v-solzah.html

Se strinjam, da verjetno nekaj malega pomaga, ampak je itak vseeno ali si bolj ali manj mrtev. Rezultat je s praktičnega vidika identičen.