Računi pri s.p.

  • Ustvarjalec teme Izbrisan uporabnik 3287
  • Začetni datum
I

Izbrisan uporabnik 3287

Pozdravljeni

Sedež s.p. na domačem naslovu (stanovanje oz hiša).

Zanima me naslednja zadeva:
Primer 1. Popravljaš električno napeljavo na domu (ki je tudi sedež s.p.), račun je (recimo) 1000 eur. Vzameš račun na s.p. za celoten znesek.
1. Koliko od tega pa dejansko lahko uveljavljaš kot stroške s.p. (dom = sedež)?
2. Do katerega zneska je lahko plačilo v gotovini oz. od kod naprej je nujno plačilo prek nakazila?
3. Lahko študent zate opravi kaka dela in mu nakažeš na študentski servis plačilo? Je potrebna kaka posebna pogodba?

Upam, da sem jasno zastavil vprašanja.

Hvala za odgovore. Lep večer še naprej
 

Srandi

Pripravnik
16. feb 2011
338
0
16
1. Vse, torej 1000 eur
2. Blagajniški max je 400 EUR
3. Seveda; podlaga je napotnica in posledično račun od študentskega servisa
 

Ganesh

Fizikalc
14. avg 2009
2.922
0
36
Allarround
rescue.facelock.net
1. Če prikažeš, da si menjal le v firmi 100%, drugače glede na delež površine ali po formuli, katero lahko zagovarjaš.
2. Plačila preko gotovine odsvetujem, saj to,za seboj prinese administracijo - vodenje gotovinske blagajne.Drugače je znesek okoli 400 bruto (to moram še preveriti)
3. Za delo preko ŠS s študentom ne potrebuješ pogodbe. Le s servisom, kateremu odporočaš delo študentov in ti izdajo račun.
 
I

Izbrisan uporabnik 3287

Ni menjano samo v firmi (pač povsod - npr el. omarica, kablaža, varovalke,...). Kaka formula oz kako bi "razdelil" po deležu površine? Recimo vse skupaj 500 kvadratov, pisarna pa 50? Kaj potem - eno desetino? Pa če imaš cel račun na firmo, kako za vraga potem odvedeš/prijaviš ali kako naj se izrazim račun?

hvala za hitre odgovore
 

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.188
3.620
113
Marlbor
Če s.p. plača račun z gotovino, mu ni treba nobenega blagajniškega poslovanja. Konec koncev mu keš lahko posodi tudi sosedov Francl, pa to ne bo nikogar brigalo.
 

prijam

Fizikalc
2. sep 2007
1.821
4
38
1. Ja kot si omenil bi bilo v tvojem primeru nekako 1/10 upravičeno. Če lahko v primeru inšpekcijskega nadzora zagovarjaš več, daj v stroške več....če ne boš mogel zagovarjati niti 1/10 potem daj manj oz. nič.

2. Naj bi bila plačila v gotovini do 420€ v enem kosu.
Nakup osnovnih sredstev naj bi bil opravljen preko TRR-ja.

3. Študent ti prinese napotnico.
Po opravljenem delu jo izpolniš (urna postavka in število ur opravljenega dela) in vrneš na študentski servis. V parih dneh študentski servis izstavi račun. Običajno ko ga poravnaš študentski servis nakaže denar študentu.
 

jurek1973

Guru
3. sep 2007
4.168
1.144
113
1. Če poterbuje s.p. recimo trifazno elektriko, ker ima žage, peči,... napeljano pa imaš enofazno, potem lahko celoten strošek daš v s.p.
Ali pa če si je s.p. uredil pisarno na podstrešju, kjer prej ni bilo elektrike, potem gre lahko tudi strošek na s.p.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
48.146
6.962
113
pri taščici
Ali ti lahko dacarji novonapeljano elektriko vrzejo pod vlaganja v objekt in tako lahko kvecjemu visjo amortizacijo zaracunas?
Vem da je bilo "pri nas" nekaj takega pri menjavi kritine na strehi.
 

Ganesh

Fizikalc
14. avg 2009
2.922
0
36
Allarround
rescue.facelock.net
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
Ali ti lahko dacarji novonapeljano elektriko vrzejo pod vlaganja v objekt in tako lahko kvecjemu visjo amortizacijo zaracunas?
Vem da je bilo "pri nas" nekaj takega pri menjavi kritine na strehi.

Streha je pa vsebinsko malo drugače in gre obvezno pod investicijsko vzdrževanje in veča vrednost objekta --> viša amortizacijo.

Vse moraš znati zagovarjati (pri tem ti mora znati pomagati računovodja). Teoretično bi lahko tudi električno napeljavo beležili kot inv.vzd., praktično pa se lahko izgovoriš. Pri tako nizkih zneskih (1000€ / 10 = 100€) inšpektorji po vsej verjetnosti ne bodo reagirali in bi dal jaz direktno v stroške. Tako, kot daš beljenje direktno v stroške.

Vprašanje se nanaša za elektriko za pisarno zato primer s trofaznim tokom ne gre skozi
wink-1.gif
. Pa tudi v primeru delavnice 100% nikakor ne moreš uveljavljati, če se je sproti obnavljala tudi zadeva za gospodinjstvo. V takem primeru je smiselno, da izvajalec pripravi deljeni račun oz. račun na način, da je iz njega razvidno kaj je bilo potrebno narediti za delavnico, kaj je pa del gospodinjstva.

Inšpektorji (večinoma) ne iščejo dlake v jajcu. A zgodbe, katere "jim prodajate" morajo biti realne. Zgodba: ja, ker smo v delavnici morali zagotoviti trifazni tok smo morali zamenjati tudi vse žarnice v hiši... pač ne gre skozi (to je le navidezni primer).
 
I

Izbrisan uporabnik 3287

Samo kaj naj potem piše na računu? Vzamem dva? Enega za cca 150 eur za s.p., drugega pa za 850 eur na fizično osebo? To je potem ok za davkarijo? Ali pač samo en račun na s.p.? Pa potem "odbijem" teh 150 eur? Ali račun na fizikalca?

Beljenje gre vse v strošek?

lp
 

bansh28

Fizikalc
24. sep 2009
2.390
2
36
ORGINAL tm
Citat:
Uporabnik smt pravi:
Pozdravljeni

Sedež s.p. na domačem naslovu (stanovanje oz hiša).

Zanima me naslednja zadeva:
Primer 1. Popravljaš električno napeljavo na domu (ki je tudi sedež s.p.), račun je (recimo) 1000 eur. Vzameš račun na s.p. za celoten znesek.
1. Koliko od tega pa dejansko lahko uveljavljaš kot stroške s.p. (dom = sedež)?
2. Do katerega zneska je lahko plačilo v gotovini oz. od kod naprej je nujno plačilo prek nakazila?
3. Lahko študent zate opravi kaka dela in mu nakažeš na študentski servis plačilo? Je potrebna kaka posebna pogodba?

Upam, da sem jasno zastavil vprašanja.

Hvala za odgovore. Lep večer še naprej


P.izda že mutiš nekaj !!!!!
grims-1.gif
 

dejvi

Fizikalc
30. avg 2010
1.324
0
36
maribor
ko izstaviš račun si lahko odšteješ 25% za svoje stroške in sele od tega zneska nato plačaš državi 20% davek,

lp