Uporabljate neposodobljen brskalnik. Ta ali druga spletna stran morda ne bo prikazana pravilno. Posodobite brskalnik ali uporabite alternativni brskalnik.
Citat: Uporabnik nuvi3790 pravi:
Malce kličem okoli za ta računalnik in sem našel 2 nova iz trgovine, eden ima ceno 50€ drugi pa 40. Pa mi je malce čudno drugi pa hočejo za popravilo starega od 40 do 50 €.
Problem pri "novih" (oz. že obnovljenih) je v tem, da se običajno ne ujemajo v konfiguraciji z drugim vozilom (število airbagov, število zategovalcev, VIN) in je zato potrebna rekonfiguracija z diagnostičnim orodjem, kar je nekoliko nerodno. Pri Oplu recimo avto sploh ne vžge z drugim airbag računalnikom, ker je ta računalnik del sistema za blokado motorja.
Bistveno bolj elegantno je torej popravilo stare airbag krmilne enote - v popravilo mi recimo pošiljajo tudi nekateri pooblaščenci (če kdo dvomi v kakovost tega posega).
No hotel sem povedati, da je veliko majstrov, ki kupijo flash kabel za 5 evrov, potem se pa gredo tuning in popravila, ko pa gre kaj narobe je pa jok in stok, kot je bilo v eni temi tukaj. Jeba je če naletiš na takega.
Citat: Uporabnik maremm pravi:
No hotel sem povedati, da je veliko majstrov, ki kupijo flash kabel za 5 evrov, potem se pa gredo tuning in popravila, ko pa gre kaj narobe je pa jok in stok, kot je bilo v eni temi tukaj. Jeba je če naletiš na takega.
A ima kak element, ki odleti ob proženju? Je pospeškomer narejen tako, da lahko samo enkrat "prebije" in sproži? Ni, da bi se spravil sam to delat, samo firbec me matra, kaj je sploh treba naredit.
Ta stran uporablja piškotke, ki vam pomagajo prilagoditi vsebino in funkcionalnosti ter obdržati prijavo, če ste registrirani.
Z nadaljnjo uporabo tega spletnega mesta soglašate z našimi piškotki.