Rabljeni avti in toča

tomi

Guru
1. sep 2007
18.576
9.810
113
40
MB
na zadnja dva,

toča se ne popravlja z vakumom, dajte si to zapomnit že 1x
grin1.gif


dobro no na ptuju so leteli krompiri z neba, to se praktično neda popravit, se pač menja pleh, tisto kaj pa so bunkice od manjše toče pa ni frke glede rjavenja
wink-1.gif
 

_BANDIT_

Pripravnik
12. feb 2008
775
22
18
OK. Vedno me je zanimalo na kakšen princip se popravijo odrtine od toče brez štrihanja. A lahko razložiš, ker me res zanima. Sem mislil,da gre to nekako z vakuumom.
redface-1.gif


Pa tam,kjer se je plehv drl in potem ga je mojster spet potegnil nazaj ven, ni kake povečane nevarnosti za rjavenje?
 

miha72

Pripravnik
29. jul 2008
848
1
18
Citat:
Uporabnik _BANDIT_ pravi:
OK. Vedno me je zanimalo na kakšen princip se popravijo odrtine od toče brez štrihanja. A lahko razložiš, ker me res zanima. Sem mislil,da gre to nekako z vakuumom.
redface-1.gif


Pa tam,kjer se je plehv drl in potem ga je mojster spet potegnil nazaj ven, ni kake povečane nevarnosti za rjavenje?

Eden način je , da z raznimi "vzvodi" potiska pločevino od spodaj ( npr. razdre strop )ali delajo skozi razne luknje. Ti vzvodi so različnih dolžin, da se lahko doseže posamezna mesta. Khjer ne more doseči vdrtine ali se ne splača podirati stropa ( npr. 1 luknja ) m pa zalepi na luknjo čep, ki ga z zunanje strani potegne navzven s posebno napravo( podobna nekakšnemu stojalu, torej naslonjena na pločevino-po sredina pa potegne zaliman čep )
 

jetamp

Fizikalc
5. sep 2007
3.532
68
48
Kranj
Mene pa bolj zanima koliko so kaj natančni teli, ki to delajo. Meni se pozna samo na strehi. Vdrtine so res majhne tako, da eni nič ne vidijo, eni vidijo dve tri, drugi 10. Ob določeni svetlobi bi jih jaz lahko našel 50. Na zavarovalnici niso nič omejevali zneska popravila ali število vdrtin rekli so samo peljite kamor hočete in da priporočajo hladno popravilo ali nekaj takega.
 

blazko

Majstr
21. sep 2007
7.446
425
83
Hm, tile so imeli konstantno na zalogi kakšnih 15,20 vozil.

Bomo videli čez dober mesec...
 

predator

Fizikalc
20. jul 2007
5.141
0
36
Ausland
Citat:
Uporabnik jetamp pravi:
Mene pa bolj zanima koliko so kaj natančni teli, ki to delajo. Meni se pozna samo na strehi. Vdrtine so res majhne tako, da eni nič ne vidijo, eni vidijo dve tri, drugi 10. Ob določeni svetlobi bi jih jaz lahko našel 50. Na zavarovalnici niso nič omejevali zneska popravila ali število vdrtin rekli so samo peljite kamor hočete in da priporočajo hladno popravilo ali nekaj takega.
Imajo "posebno" luč in verjemi, da ti bo našel vse udrtinice. Če bi jih ti lahko naštel 50, bi jih oni pomoje še več
wink-1.gif
 

miha72

Pripravnik
29. jul 2008
848
1
18
Citat:
Uporabnik predator pravi:
Citat:
Uporabnik jetamp pravi:
Mene pa bolj zanima koliko so kaj natančni teli, ki to delajo. Meni se pozna samo na strehi. Vdrtine so res majhne tako, da eni nič ne vidijo, eni vidijo dve tri, drugi 10. Ob določeni svetlobi bi jih jaz lahko našel 50. Na zavarovalnici niso nič omejevali zneska popravila ali število vdrtin rekli so samo peljite kamor hočete in da priporočajo hladno popravilo ali nekaj takega.
Imajo "posebno" luč in verjemi, da ti bo našel vse udrtinice. Če bi jih ti lahko naštel 50, bi jih oni pomoje še več
wink-1.gif

Vprašanje je kako kvalitetno jih kdo popravi. Je kar nekaj razlik, eden bo rekel, da je to dobro naredil, drugi bo pa rekel, da mora isto stvar popraviti, ker ni najboljše.
 

YuGec

Fizikalc
18. avg 2007
2.801
0
36
Argentinci, ki to delajo po Mariboru, so zelo zelo dobri. Avtomobili iz Ptuja pa so nepopravljivi s hladnim obdelovanjem, saj je luknja pri luknji.