Mi smo štirje, tako da imata oba zadaj popoln luksuz. V bistvu jaz sedim sedaj precejkrat zadaj, če žena vozi, ker je Superb zadaj res prostoren.
To jamranje se je zgodilo na 15km dolgi poti (ne na zgornji fotki, to je bilo že x let nazaj), ko smo peljali še eno osebo. Sploh ni bila zabasana. V glavnem, je imela srečo, ker še par minut bi trajalo, pa bi ustavil, da gre peš. Vse ima neko mejo...
Loooool.
No, to si pa upam trdit, da enostavno sam sebi lažeš in utemeljuješ svojo izbiro.
Namreč za Pathfinderja staviš cene pri nepooblaščencu ali pod kozolcem, za VW pa pišeš cene na pooblaščencu oz. še to ne vem iz kje jih vlečeš. Ker veriga 1.500 EUR? Za kateri motor? Set namreč stane od 150 EUR pa do nekje 300 EUR.
1.500 EUR kvečjemu morda popravilo, ko je že veriga preskočila. Ampak zgoraj sem ravno zato namerno z velikim napisal, da OB USTREZNEM VZDRŽEVANJU. In če žvenketanje ob hladnem zagonu ne pove, da je nekaj hudo narobe, potem si pač sebi pripiši za stroške.
Hvala za info glede 180KM, sem ti jo že sam zgoraj napisal.
DSG v teh garah prav nič ne crkuje po tekočem traku, ker so vsi z mokro sklopko. Razen ne vem, če obstaja 1.4TSI v Sharanu. Seveda pa napake se bodo (sploh s km) zgodile. Leta in km naredijo svoje. Toliko slišiš o tem, ker je pač DSGjev v Sloveniji veliko. Potem pa dodaj še loleke, ki serjejo po DSGjih, pa ne razlikujejo med različnimi tipi DSG menjalnikov in si tam.
Dieselgate? A dela? Če je bil fiks narejen pač dela. Če je EGR riknil po fiksu, ga je že prejšnji lastnik zamenjal. +zate. Še kaj? Poraba? Če te vse to moti, greš do tunerja in ti rukne pred fiksom FW gor. Boš pa zastrupljal svoje froce. Verjetno pa manj kot z garo od Pathfinderja.
pathfinder je bil servisiran delno pri krulcu, recimo tisti senzorji zadaj..amortiozer je bil on line nakup, ploščice..ate, ferodo..pač neki tega. sprednji ležaj on line.
vw je bil peljan na pooblaščenca, strošek po preskoku ketne..avto je imel 55kkm.. drastična kilometraža.
drugi vw je dal fix gor. po tistem bremze primejo veliko pozneje, light show na armaturki je zahteval 3 ali 4 obiske servisa, menjan tudi comp. avto žre več, regeneracijo delal non stop in takrat ko ni treba. šraufa ga drugače kozolčar.
aja, na golfu je šla tut neka ključavnica havbe..k da je volga..itd itd
multivan, 140km, 2014..dsg fuč. če cuka se izogni je bil nmasvet, tudi tvoj bi rekel. torej imava 2014 in dsg v 140, k serje, pa 180 k serje..pa kaj nama ostane?
aha..audi, q5..nevarnost samovžiga zaradi predgretja olja..premium vagen.