Rabljen karavan, avtomatik

Generik

Guru
14. maj 2011
3.889
1.272
113
ksz

Dejansko če nočem kupiti dizla, mi ostane bencinar, ki pa je pri nemških premium avtih (pa ostalih tudi) enako kompliciran kot dizel, da lahko pocrka vse živo. Pa še žre več. Ali obstaja kakšen klasičen bencinar v premium nemškem segmentu? Ker dizla nočem, kompleksnega bencinarja pa tudi ne. Zadeva mora biti čim bolj enostavna pa brez 2 turbin itn.
Zdaj če nemci tega ne ponujajo, ali to pomeni, da sem prisiljen gledati japonska vozila? Toyotini hibridi so manj kompleksni pa manj stvari lahko pocrka kot pri nemškem bencinarju. Torej je edina izbira zame Lexus? Ne vem.. a bo kdo kaj predlagal?
 

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
Ja, gledat moraš japonce, pa še tu imaš zmeraj manj izvedenk brez T. DI ima pa verjetno vsak, razen Mitsubishi Outlander benz (5 prestav). :)
 

Steve

Guru
13. avg 2007
9.963
1.845
113
Nevem če bo to ravno držalo, bo povedal kdo ki se bolj spozna. Ampak koliko jaz vem so turbo bencinarji NA motorji + turbina. Ta turbina pa je bistveno manj obremenjena kot pri dizlih, saj bencinci dajo precej vec konjev ven iz dane prostornine kot dizli. Torej manj je obremenjena, manj je moznosti da crkne.
Eni se imajo dpf filtre, ki pa tudi naj ne bi bili problematični, ker je v bencinu manj saj kot v dizlu.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.746
827
113
Ne vem če ima kaj dosti veze sama tehnologija motorja, gledaš pač na to da je motor že nekaj časa zunaj in da nima okvar, to je po mojem najboljši recept. Smo imeli enostaven 1,4 8V motor v Puntu pa so bili vseeno problemi z njim.
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.653
6.515
113
Evropski turbo bencinarji mi narišejo nasmešek na obraz, pa magari gre za 1.0 mlinček. Japonski hibridi? Never ever.
 
  • Všeč mi je
Reactions: koliko
5. apr 2015
1.404
727
113
Če že delimo, 1.4 tsi 150ps 2017 leon st pije ob razmeroma dinamični vožnji 0km ac cca 1.2kkm na mesec 6.2l.. Je pa ročni menjalnik z act.. Torej 2 valjni način.
 

Generik

Guru
14. maj 2011
3.889
1.272
113
Evropski turbo bencinarji mi narišejo nasmešek na obraz, pa magari gre za 1.0 mlinček. Japonski hibridi? Never ever.

Jajca na dolgi rok zaradi vzdrzevanja. Ne hvala. Potem je isti kurtz ce vzames dizla. Vsaj pije manj, ostalega dreka kar lahko pocrka je pa isto mnogo.
Kot kaze bodo morali nemci zaceti delati konkretne hibride, da bodo zame zanimivi z motorizacijo. Trenutno pa tukaj nimajo za burek.
Jebiga.
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.653
6.515
113
Jajca na dolgi rok zaradi vzdrzevanja. Ne hvala. Potem je isti kurtz ce vzames dizla. Vsaj pije manj, ostalega dreka kar lahko pocrka je pa isto mnogo.
Kot kaze bodo morali nemci zaceti delati konkretne hibride, da bodo zame zanimivi z motorizacijo. Trenutno pa tukaj nimajo za burek.
Jebiga.

Meni je osnovno, da se dobro vozim, kar avtomatično pomeni avto s turbino, nekoč pa upam, da električarja. Težav pa nisem imel še z nobenim avtom in zato ne zganjam panike kaj vse bo crknilo čez 10 ali 20 let, ker takrat to več ne bo moj problem. Hibridi so pa tako in tako mrtva veja avtomobilizma v čakanju na elektrifikacijo.
 

Generik

Guru
14. maj 2011
3.889
1.272
113
Meni je osnovno, da se dobro vozim, kar avtomatično pomeni avto s turbino, nekoč pa upam, da električarja. Težav pa nisem imel še z nobenim avtom in zato ne zganjam panike kaj vse bo crknilo čez 10 ali 20 let, ker takrat to več ne bo moj problem. Hibridi so pa tako in tako mrtva veja avtomobilizma v čakanju na elektrifikacijo.
Jaz ne menjavam avtov na 3 leta, zato mi ni vseeno.
Ce pa ga menjas do starosti 5 let je pa itak vseen kurtz. V tem primeru tudi sam nimam zadrzkov. Pac kupis po navdihu.
Trenutno bi v takem primeru vzel C ali pa E klaso, rabljeno seveda pa dobro opremljeno.
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.653
6.515
113
Do 10 let starosti je načeloma malo težav, razen, če naletiš na limono ali popoln tovarniški kiks, na katere žal ni imuna nobena firma. Toyoti je kiks uspel mnogokratno, celo z enostavnimi bencinskimi motorji brez turbine, tako, da njihovim hibridom zaupam toliko kot pregovorno obupnim renaultovim dizlom zaradi kiksov izpred 15 let. Ako je avto soliden bi kupil in toyotinega hibrida in renaultovega dizla in vwjevega bencinarja. Zanesljivost vseh je zame v osnovi enaka.
 

Generik

Guru
14. maj 2011
3.889
1.272
113
Japonci niso nikoli znali delati dizlov in začuda v moji toyoti pri 300k km kar se tega tiče ni nobenega problema. Sem pa moral pri 240k km menjati 1 injektor.
Olja ne pije med intervali, dela kot mora (tok, tok). Z bencinarji so mnogo boljši, s hibridi pa sploh...
Zajebali so pa povsod kaj, še največ pa nemci .. pri vsaki generaciji lahko naštevaš kaj vse je v pm pa vedno paziti kakšen motor pa kakšen menjalnik pa v kakšni kombinaciji pri katerih modelih in letnikih.. blah. Potem na koncu, ko pod črto pa ostanejo lih ene 3 modeli, ki nimajo nobenih problemov že iz tovarne. Jebesh to.
Pri japoncih hitro veš pri čem si, že zato, ker ni teh kombinacij toliko na izbiro. Kar je po eni strani boljše.
 

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.195
3.822
113
Sodelvcu so v Versotu menjali kar cel motor, na kulanco ali nekaj podobnega. Ni ravno vzpodbudno.
 

crnobog

Guru
29. apr 2009
3.453
1.906
113
Zakaj ne?

Meni se zdi precej bolje kot da bi tiščali glavo v pesek in trdili da je šel motor u krščen duš zaradi napačne uporabe.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hanzi in sad

hermann

Guru
19. mar 2014
9.653
6.515
113
Znanka je pri lexusu potrebovala novinarje in neodvisno komisijo, da so zamenjali motor. Podobno je bilo potem z menjalnikom. Tako, da ti jajcarji znajo dobro tiščat glavo v pesek in se delat francoze pri svojih polizdelkih.

Sicer pa mislim, da sta bila njihova 2.2 dizla in, če se prav spomnim, 1.8 bencinar pravi limoni.