R5 1.4 Five,uničuje svečke...

Mathew

Pripravnik
6. sep 2007
401
0
16
MS
Ker ti je dvakrat zakuhal so postali obročki mehki zato verjetno tudi poraba olja toliko večja. Reši te edino menjava obročkov in honanje cilindrov, ob tem menjati tesnila, brusiti glavo,.. Se ne splača pravzaprav bi pri tej porabi olja jaz enostavno dolival olje in vozil naprej.
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
da se resit tudi z menjavo samo batnih obrockov in teflonov, ki najprej odpovedo pri pregretem motorju.
 

jetamp

Fizikalc
5. sep 2007
3.534
71
48
Kranj
Smo imeli tak avto pri hiši 9 let (kupili smo rabljenega pri petih letih)in v teh letih sem samo enkrat menjal svečke. Oznako svečk sem pobral kar iz nalepke, ki je bila na motorju, toda žal se je ne spomnim več. Olja ni kuril nič.
Avto je praktično brez vrednosti, kupi najcenejše olje in dolivaj, svečke pa probaj pogruntati ustrezne.
 

redTDI

Pripravnik
25. apr 2008
126
0
16
ne razumem da bi zaradi premale količine olja motor zakuhal.
motor zakuha samo takrat, kadar je napaka na hladilnem sistemu. (termostat, premalo vode, termostikalo, ventilator...)
če zmanjka olje, preden motor zakuha, prej zariba!!!

Citat:
Uporabnik Mathew pravi:
Ker ti je dvakrat zakuhal so postali obročki mehki zato verjetno tudi poraba olja toliko večja. Reši te edino menjava obročkov in honanje cilindrov, ob tem menjati tesnila, brusiti glavo,.. Se ne splača pravzaprav bi pri tej porabi olja jaz enostavno dolival olje in vozil naprej.
daj, ne fantazirat... kje ste to slišali da postanejo obročki mehkejši
delovna tempertura motorja je nekje 90stopinj, zakuha pri dobrih 110. torej za dvajset stopinj razlike se bodo obročki zmehčali???
obročki so iz visoko legiranih kvalitetnih jekel, legirni elementi pa so nikelj, krom, mangan,... ta jekla zdržijo 600stopinj preden postanejo mehka!!!
 

Realman

Pripravnik
21. maj 2008
393
2
18
Tega žal tudi jaz nisem videl,kako to izgleda.Samo kot mi je rekla,je se je začelo kaditi iz motorja in smrdelo po zažganem olju,pa seveda motor je imel čuden zvok preden ga je ugasnila.Kolikor jaz to razumem,se je po vsejverjetnosti olje začelo žgati,ker ga je bilo premalo in se je pregrelo.In če motor,2x preživi takšen šok,moram reči da je kar prekleto vzdržljiv.So pa očitno sedaj posledice tega,da ima sedaj zelo rad olje.Ženske se pač ne obremenjujejo s tem,tako kot moški
wink-1.gif
 

Mathew

Pripravnik
6. sep 2007
401
0
16
MS
Če ti misliš da takrat ko voda ne odvaja toplote z stene cilindrov tam tmeperatura 110° potem kar verjami. Celo če še olja zmanjka pa lahko temperatura na obročku hitro naraste. Na stenah cilindrov se naredi glazura. Če sedaj obročke menjaš nisi naredil nič, moraš obvezno honat drugače se obroček ne vleže. Sicer pa vidim da je skozi tvoje roke šlo že ogromno motorjev. Škoda ker starih obročkov ne shranjujem bi ti jih pokazal kaj pomeni mehki obroček. Kakor je mac potrdil reši menjava teflonov, ležajev, obročkov,.. Ampak se ne splača, takšne motorje dobiš že za 100~200€ sam material pa bi prišel več.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
48.067
6.916
113
pri taščici
Ne motor, avto dobiš za tvojo ceno
wink-1.gif


Ali dolivate olje, ali pa menjate cel motor.
Sicer nisem mehanik, ampak mislim da ni veliko več dela če menjaš cel motor, kot pa če podiraš cel motor......
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
ko sem jaz menjaval obrocke . se na legendarnem Golfu prve serije so bili obrocki tako mehki da si jih lahko zvil za 180 stopinj, nov se pa zlomi presneto hitro.
 

Realman

Pripravnik
21. maj 2008
393
2
18
Vsekakor se ne bo delalo nič od tega.Menjale se bodo svečke in kabli in to je to.Dokler bo šlo bo,potem bo pač morala drugega kupit.Saj tega se dobro zaveda,samo ker je avto zelo malo vožen,praktično ne rabi avta.Takrat,ko pa je vožen,pa skoraj vedno na daljše relacije.Zanimivo,da se je to začelo sedaj pojavljati,da svečke kuri.Prej tega ni bilo,ker je že kar neki časa od tega,kar je bil pregret.
Jaz še vedno mislim,da mogoče amzs,kjer je menjala,ni dal najboljših notri.
 

Samojed

el. zaščita
Osebje foruma
19. sep 2007
2.157
55
48
Osrednja Slovenija
Tudi kablov ni treba menjat, vsaj ne zaradi omenjenih težav. Redkokdaj crknejo in običajno je ponaredek za male pare slabši od starih.
 

danielt

Fizikalc
3. jun 2008
1.062
18
38
Kaj pa če bi šel kar na renault servis po originalne svečke?
K jst sm dal enkrat na Cliota (1,2 energy) ene super duper svečke, kao naj bi ble neke ki vzdržijo 60000 km, in avto sploh ni delu s temi, (rabu sm svečke pa je bla sobota popoldan in mi jih je dal za 20€) motor je trokiral pa se zaletavu v glavnem ni delalo!
Pa sm dal gor original in avto dela ko urca, na servisu so ble pa 16€ ......
LP
 

Samojed

el. zaščita
Osebje foruma
19. sep 2007
2.157
55
48
Osrednja Slovenija
Na servisu imajo robo, ki je že povsem druga kot leta npr 95. Enkrat imajo ngk, enkrat imajo equjem al kako se že napiše, z njimi imam slabe izkušnje, prav tako dajejo včasih champion, ki so tudi slabe...
 

redTDI

Pripravnik
25. apr 2008
126
0
16
Citat:
Uporabnik mac77 pravi:
ko sem jaz menjaval obrocke . se na legendarnem Golfu prve serije so bili obrocki tako mehki da si jih lahko zvil za 180 stopinj, nov se pa zlomi presneto hitro.

čisto možno, ampak verjetno ni vzrok za to, da so se ti obročki pregreli (pregrevali), ampak v tem da takrat pred 25leti ni bil tako prefinjen material vgrajen, (no jaa, pravijo da so stare kriple zdržale več kot danes, kar je res) al pa je bil ravno tvoj motor iz tiste serije z slabšimi obročki.. kaj pa vem...
ko sem menjaval obročke, na bilokaterih avtih, so se tudi stari zlomli...
 

Realman

Pripravnik
21. maj 2008
393
2
18
Sedaj je menjala,dala notri svečke NGK BPR5ES,ter kabli so bili tudi menjani.Zaenkrat pravi,da je ok.Samo ni še imela kakšne daljše relacije.Tam do 100km v eno smer,zaenkrat laufa brez problema.