R19 cuka in se kuje

smoukar

Majstr
3. avg 2007
4.097
454
83
45
dolenska
Sploh ko je mrzlo. Noče pa noče it. Ko se segreje je bolje a ne povsem. Tudi sedaj je isti šmorn. Cukanje se pozna tudi pri pospeševanju toplega motorja in motor da mima dovolj moči. Sedaj sem opazil, da zjutraj, ko je mrzel motor pa še trokira kot da hoče samo po treh celindrih delat. Se vam kaj sanja kaj bi blo. No, pa poraba se tudi vrti med 8 in 9 litrov. Motor je 1.4, 78 konjev.
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.740
1.526
113
Cinšpula, vžigalni kabli so brezhibni?
smile-1.gif
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.369
5.650
113
marsikaj...od benz filtra...kablov....benz pumpe
smile-1.gif
 

Romzi

Guru
4. sep 2008
9.636
3.450
113
Dobrova pri LJ.
Lahko je MAP senzor ali cev od dušilne lopute do MAP-a.
A ma avto kaj povišan štandgas?

Poleg omenjenih možnosti so lahko še svečke ali najbolj banalna od vseh: poglej kakšen je rotor v razdelilni kapi.
 

Robert

Majstr
21. jul 2007
2.655
473
83
Tolmin
Svecke so verjetno se original
confused-1.gif


Glede na to, da zadnje case ni bilo pretiranega dezja in zato ne krivim vlage na kablih bom okrivil pomanjkanje vlage
evil.gif

Vsekakor je nekaj na vzigalnemu sistemu - kot sem napisal poglejte svecke (in jih spotoma ocistite) in preglejte kontakte okoli cinspule.Poglejte tudi zracni filter!!
Ko je avto hladen mu elektronika dovaja vec benzina (cok) in posledicno svecke tezje vzgejo to bogatejso mesanico.

Zacni s predlaganim nato pa je lahko se senzor temperature,lambda,... oziroma vse kar pomeni vec $$$$
 

smoukar

Majstr
3. avg 2007
4.097
454
83
45
dolenska
Nop, svečke so nove, ker je bila glava "obnovljena". Bomo okol štroma mal raziskoval. Aja, prej, tudi pozimi, se obratomer ni tolk dvignu. Verjetno štrom ja.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.369
5.650
113
Mašina E7J 7xx ??? Letnik?
 
Nazadnje urejeno:

guardy

Guru
3. avg 2007
8.516
1.109
113
Obišči stran
Sem imel podobno štorijo. Menjali svašta. Na koncu najdu enga majstra, ki je pogruntal, da so bli hin gumice nosilcev motorja, baje da je motor samo še na enem koncu držalo. Od takrat avto ni več cukal ne nič
smile-1.gif
 

Samojed

el. zaščita
Osebje foruma
19. sep 2007
2.157
55
48
Osrednja Slovenija
Rotor pa razdelilno kapo preveri. Sigurno je original, torej je staro vsaj 16 let. Se zgodi da se rotor razpade ali pa zmanjka grafita na razdelilni kapi, ki skrbi za kontakt z rotorjem. Za pogledat niti kablov ne rabiš snet, samo kapo odviješ in snameš.

Aja, če ste rihtali glavo, je bil tudi razdelilni sistem odmontiran in obstaja verjetnost da je mehanik izgubil tisto grafitno palčko iz razdelilne kape.