Prva Liga - Supege - Jože Urankar

Viper_XxL

Guru
20. avg 2007
9.555
1.084
113
Titograd
aha še eden torej ki nekaj "pokvarjenega" vrača pod pretvezo odstopa od nakupa al kak :D

govora je o garanciji/reklamaciji po normalni poti. oz to je stvarna napaka da neka superga v roku nekaj mesecev razpade.

je pa seveda keč v tem, da ded je kriv tega da dela po zakonih, slabo spisani zakoni pa seveda da ne.
Ne, pač nekdo, ki kupuje tam, kjer se nek urankar ne dela norca da ne znam nositi čevlja, kvaliteta izdelka pa je enostavno zanič. Zalando npr.

Ta qrčevi urankar je meni namreč pred leti to napisal na 3 mesece starih supergah adidas superstar, ki so dobesedno razpadle, to ni šuh iz dajhmana za 20€ da se ne bom sekiral. Naslednje sem kupil drugje, enako razpadle, tokrat po 9 mesecih... guess what, takoj odobreno, iz trgovine odšel z novimi. Tako da se da, kjer se jim za stranke ne hebe
 

tomi

Guru
1. sep 2007
18.575
9.810
113
40
MB
Ne, pač nekdo, ki kupuje tam, kjer se nek urankar ne dela norca da ne znam nositi čevlja, kvaliteta izdelka pa je enostavno zanič. Zalando npr.

Ta qrčevi urankar je meni namreč pred leti to napisal na 3 mesece starih supergah adidas superstar, ki so dobesedno razpadle, to ni šuh iz dajhmana za 20€ da se ne bom sekiral. Naslednje sem kupil drugje, enako razpadle, tokrat po 9 mesecih... guess what, takoj odobreno, iz trgovine odšel z novimi. Tako da se da, kjer se jim za stranke ne hebe
glede na to da je edini, je verjetno za vsemi trgovci, ampak zgleda večina zna problem rešit prej.

meni se je glihkar na asics odlepil podplat zadaj, so bili pa na razprodaji 30 €, tako da se mi ne splača jih nosit nazaj ker za 30 € ne dobim nic, bom dal čevljarju zalepit pa je.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Viper_XxL
22. jul 2007
13.416
1.666
113
124
V glavnem smo banana država, kjer ni nobenih kontrol nad cenilci in strokovnimi izvedenci, zato lahko "harajo" kolikor jih je volja.
 

tomi

Guru
1. sep 2007
18.575
9.810
113
40
MB
al pa je obratno, zakonod, aktov, predpisov je tolko da jih ne more noben nadzirat, niti zakonodajalec :D
 

brane_new

Guru
10. feb 2008
16.370
2.558
113
V nobenem dokumentu se na predstavlja kot sodni cenilec v primeru reševanja reklamcije za obuvala!
 

jello

Guru
22. sep 2008
10.150
3.867
113
Tip dela za denar. Če je plačan za to, da je gnoj, bo pač gnoj, super zanj. Črna ovca v tej zgodbi je intersport s svojo politiko reševanja reklamacij. Komur ne paše, naj gre drugam.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad

Schime

Guru
22. nov 2008
1.984
769
113
Sam sem letos dobil odobreno reklamacijo v Massu. Sem prvo prebral, da pošljejo reklamacijo v obravnavo sodnemu izvedencu. Sem bil prepričan, da ne bo nič. No zgleda sem bil eden, ki so ga pustili čez. :) Čevlje sem imel obute samo 3x pa so se na strani odprli in na peti je odpadel napis.
Sem dobil druge sam tko vem da bo verjetno isto drek ker so čevlji take izdelave za max leto dni uporabe. :evil:
 

jello

Guru
22. sep 2008
10.150
3.867
113
Še slabše. Reklamacije obravnava Intersport. Skrivnost uspeha je torej v tem, da ko meni po enem tednu razpadejo mizunke, namesto da bi me usmeril na uvoznika ali mu jih sam preposlal, raje nadme pošlje urankarja, da se elegantno (hint: gnoj) in za vse večne čase znebi stranke.
 

tomi

Guru
1. sep 2007
18.575
9.810
113
40
MB
Uvoznik je v vecini prodajalec sam, se vedno pa ni garant.

in dolocene znamke imajo pac svoja pravila.
Lahko pa seveda v duhu dobre poslovne prakse pokrijejo iz svojega zepa pa ne komplicirajo.
 

Fusionn

Majstr
5. sep 2007
2.152
478
83
Naslednje sem kupil drugje, enako razpadle, tokrat po 9 mesecih... guess what, takoj odobreno, iz trgovine odšel z novimi. Tako da se da, kjer se jim za stranke ne hebe
daj povej katera je to trgovina. Jaz od takrat, ko me je zaj... nisem v intersportu kupil skoraj nič. obutve sigurno ne. kr nekaj let sem se čisto distanciral od intersporta.
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.478
5.015
113
Uvoznik je v vecini prodajalec sam, se vedno pa ni garant.
Močno dvomim, da v primeru cenene robe, kar obutev je, gre reklamacija do proizvajalca. Prodajalec dobi rabat zato, da se ukvarja z reklamacijami. Kvečjemu se da dodatni skonto, če prodajalec dokaže, da je napak več kot je bilo pričakovano. Prodajalec ali zastopnik morata rešiti garancijo na določenem trgu.
 
22. jul 2007
13.416
1.666
113
124
To je podobno kot pri poceni kitajskih izdelkih, prodajalec dobi 10% ali več od naročene količine blaga za reševanje reklamacij, servis pa ne obstaja.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Pepe in Samo Svoj