Prva Liga - Supege - Jože Urankar

LeQuack

Guru
26. avg 2007
7.078
3.563
113
41
Lj
IKEA pa res ni na istem nivoju, meni so zavrnili garancijo na Markus stol čeprav sem jim pripeljal tja in se je videlo da se je pokvaril tisti mehanizem za naklon in se je guncal. Ampak jih ni zanimalo. Tako da kao 10 letna garancija, ampak bolj na papirju.
 

Garfildd

Guru
24. jul 2007
6.342
4.921
113
itak... pa poglej zadaj pri narti... to ni le 2 meseca uporabe.
Če gledaš iz vidika odrasle osebe, tebi taki supergi zdržijo brez večjih posledic 2-3leta, pri mladostniku
pa je to popolnoma drugače, bistveno manj pazijo na stvari in uporabljajo jih 10x več kot odrasla oseba
njihova uporaba je predvsem: koli, rolka, plezanje, plazanje, po vsem mogočem...

Da jih je mulc tako unčil v parih mesecih, ja čisto možno, ampak tega pač ne moreš krit kot garancijo,
ker niso razpadli, ampak jih dobesedno uničil.
 

Viper_XxL

Guru
20. avg 2007
9.581
1.104
113
Titograd
IKEA pa res ni na istem nivoju, meni so zavrnili garancijo na Markus stol čeprav sem jim pripeljal tja in se je videlo da se je pokvaril tisti mehanizem za naklon in se je guncal. Ampak jih ni zanimalo. Tako da kao 10 letna garancija, ampak bolj na papirju.
Nam so najprej zavrnili garancijski zahtevek na otroško posteljico, od naslanjanja na ograjico je na njej odstopila barva po 3 mesecih, pač zanič barva očitno. Žena je ponovno poslala malo ostrejši mail da kako si predstavljajo take materiale uporabiti na otroških izdelkih, da gre za otrokovo varnost.... po par dneh so samo poslali mail da dobimo na domač naslov novo ograjo, prispeli sta pa kar dve :)

Meni še kdaj kaj zavrnejo, njej se še ji zgodilo. Tako da, pošlji babo v ogenj, ni druge :evil:
 

crnobog

Guru
29. apr 2009
3.460
1.920
113
Katera IKEA to, LJ?

V avstriji sem vračal vse žive in so vzeli nazaj čisto vse, brez vprašanj. Tudi zadeve. ki sem jih narobe nakupil čisto po lastni neumnosti.
 
  • Všeč mi je
Reactions: jello

BuDi

Guru
6. sep 2007
7.512
3.847
113
Katera IKEA to, LJ?

V avstriji sem vračal vse žive in so vzeli nazaj čisto vse, brez vprašanj. Tudi zadeve. ki sem jih narobe nakupil čisto po lastni neumnosti.
Avstrijci ne izkoriščajo sistema.

Lidl ima po vsem svetu možno menjavo po sistemu "ne sprašuj", samo pri nas so dobivali ogromne količine zadev nazaj en dan pred koncem garancije, umazanih, izrabljenih... "z idejo : ne rabim, hočem denar nazaj". Niti v Srbiji pa Romoniji ni bilo tega.