Prometni kolaps Medvode / Medno ?

virtuoz

Fizikalc
20. jul 2007
874
82
28
To je vse skup svinjarija!
Denar od cestnine ki jo plačamo pri registraciji vozila, pa gredo pa za druge namene. Med drugim ga porabljajo tudi za železnice.
 

darkstar66

Guru
1. apr 2013
1.196
702
113
Dobro, stroka je povedala da je most v kuclu ... o tem ne bomo, ker verjetno je res. Pomen mostu je vsem tistim, ki se dnevno trajbajo tam čez jasen. In jasno je, da je treba most obnoviti. Po moje je bolj pomembno, da se še pred pričetkom del točno dogovori in določi, kako bo stvar potekala. Kar se mene tiče, bi bilo bolj pametno brv, ker objekt je komajda most, zgradi na novo. Itak je preozek, dolg pa toliko, da pljuneš čez. Sranje je, da prečka železnico, ker verjetno bo treba tudi včasih progo zapret. Vse je/bo odvisno, kako se bodo gospodje lotili dela. Če se ga bodo na slovenski način, potem bo stvar trajala ene 2 leti. Dnevno bodo od 9 do 16 ene trije delavci malo postavali tam okoli in se naslanjali na lopate in to bo to. Ne vem če poznate, pred meseci so delali krožišče pri Zbiljah. Preprosto krožišče, nobenih hudih jajc, delalo se je pa huuuuuuuuuuuuuuuudo počas. Če bo tko, pol bo piz... Vsi jamrajo, da ni nobenega pravega dela, se pravi bi moralo biti dovolj delavcev in sredstev, da se del aktivno lotijo. Začne se recimo z začetkom počitnic ali nekaj prej s pripravo del, potem pa se dela od zore do mraka. Itak je to nek mini mostek. Lahko se ga na novo naredi in predvidi še prostor za drugi tir železnice. Zbetoniraš obe strani mostu in postaviš čez že vnaprej zbetonirane in pripravljene betonske lege. Kakšen gradbenik bo bolj vedel kako je to mogoče. Kakšnih hudih električnih napeljav pa itak ni.

Sem ravno zadnjič razmišljal kako bi se obnesla kakšna civilna iniciativa in nadzor hitrosti gradnje. Vsak dan se naredi ene par fotk, kako hitro se dela. Lahko pa se tudi postavi kamere, ki bodo snemale gradnjo v živo. Pa da se vidi, kako se dela. No, na koncu se lahko uporabijo posnetki tudi za to, da se bo videlo, koliko kubikov betona bo šlo v objekt, koliko pa jih bo na računih.

Glede na to, da je na nek način vpletena tudi železnica, bi tudi oni lahko za čas gradnje uvedli nekaj več vlakov recimo Lj-Škofja loka.
Pa nekaj več busov med recmo enko in Medvodami preko Pirnič. Vse se da, če se hoče. Problem je, da v Sloveniji delamo vse tako, da najbolj boli.
 
Nazadnje urejeno:

Axi

Fizikalc
2. sep 2007
893
28
28
Tile "mojstri" na DCRS naj se rajši vprašajo kako delajo še s tistim denarjem, ki jim je namenjen. To kar oni počenjo s cestami in rečejo temu vzdrževanje, je takšna sramota, da bi že zdavnaj moral koga po pameti in odgovornosti vprašati, ter fuknit iz službe.

Kakšna je npr. cesta Mengeš - Brnik? Ali pa še slabše Moste - Vodice? Temu oni rečejo vzdrževanje, ko vržejo lopato asfalta na vsak metere ceste? Ceste je smrtno nevarna, sploh za kolesarje.

Mislim da bi se moral tale njihov šef enkrat malo zapeljat po tem sranju, ki ga njegovi podrejeni sproducirajo in odpreti oči...
 

NigelM

Pingvin
19. avg 2007
17.286
4
36
ena vas naprej od Jest-a
ksz

Zakaj bi obnavljali most?
Že od leta 2008, če ne od leta 2007 je veljavno gradbeno dovoljenje za 4-pasovnico Medvode-Vižmarje; zgrajena bi morala biti do leta 2011
wink-1.gif
 

geronimo

Fizikalc
9. sep 2007
2.442
73
48
Citat:
Uporabnik darkstar66 pravi:
...
Glede na to, da je na nek način vpletena tudi železnica, bi tudi oni lahko za čas gradnje uvedli nekaj več vlakov recimo Lj-Škofja loka.
Pa nekaj več busov med recmo enko in Medvodami preko Pirnič. Vse se da, če se hoče. Problem je, da v Sloveniji delamo vse tako, da najbolj boli.

Full si se razpisal o gradnji in obnovi lol očitno si spregledal, da bodo most samo polovično zaprli zaradi varnosti, sploh ga ne bodo obnavljali, ker ni denarja.
 

Fetici

Fizikalc
1. feb 2008
550
36
28
Hahaha res smo banana republika - nej Zidar malo prispeva za obnovo
cheer.gif


Če sem prav prebral, bodo most zaprli in bo promet potekal izmenično enosmerno
bonk.gif


Pomojem bomo spet gledali oddaje o tem kako se ta projekt vleče in blablabla - nadrajsamo pa tisti, ki se vsak dan tam vozimo.

Samo, dokler se bomo Slovenčki repenčili samo doma iz foteljev bodo z nami delali kot hlapci
cool-1.gif
 

sass

Guru
1. sep 2007
5.213
851
113
Citat:
Uporabnik NigelM pravi:
ksz

Zakaj bi obnavljali most?
Že od leta 2008, če ne od leta 2007 je veljavno gradbeno dovoljenje za 4-pasovnico Medvode-Vižmarje; zgrajena bi morala biti do leta 2011
wink-1.gif
si prepričan v to (gradbeno dovoljenje)? kolikor jaz vem, sta bili pred leti v igri dve varianti:
- navezovalna cesta jeprca-stanežiče-brod, ki bi se tam priključila na AC
- polni priključek celovške ceste v predor šentvid
ker je bila druga varianta več kot pol cenejša od prve, sta se naknadno zgradila priključka v predoru, medtem ko so načrti za navezovalno cesto ostali na nivoju idejnih projektov, torej še pred načrti za gradbeno dovoljenje.
 

sass

Guru
1. sep 2007
5.213
851
113
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Kaj pa, če bi folk raje dokončno popenil, pa množično udaril na sedež podjetja, ki je zadloženo za vzdrževanje te ceste in naredili red (začenši pri direktorju)? Bi se začele stvari hitro urejat.
gre za pritisk direkcije na ministrstvo. v zadnjih letih so se dodeljena sredstva direkciji strmo zniževala in lani že tekočih projektov niso mogli več plačevati. teli zastoji se bodo omenjali po medijih, gospodarstveniki se bodo pritoževali in v nekem rebalansu se bo kmalu našlo XX milijonov za urgentno sanacijo teh mostov
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.690
6.714
113
pri taščici
Obnova mostov in cest je prepoceni oziroma premajhna riba. Če bi bilo to ranga teš6, AC križa, sanacije bank; skratka vsaj nekaj mrd, bi se denar zagotovo našel.
 

sixpower

Guru
22. sep 2011
3.231
2.838
113
Lublana
Obišči stran
Citat:
Uporabnik jolko pravi:
Citat:
Uporabnik darkstar66 pravi:
Tole si videl ? Link
Na koncu bi morala hladnokrvno reči: Brez problema lahko pokažem svoj plačilni list. Kaj pa vi?

x2
467716-post_slo.gif


Sicer pa grozno vseskupaj. Kje jaz živim
bonk.gif
Imam pa vsaj to srečo, da že nekaj let ne živim več v Medvodah in eden večjih razlogov za selitev je bila prav vsakodnevna gužva na poti v Ljubljano in nazaj in zdaj bo še huje, kot je bilo takrat.
 
Nazadnje urejeno:

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.187
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik geronimo pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Kaj pa, če bi folk raje dokončno popenil, pa množično udaril na sedež podjetja, ki je zadloženo za vzdrževanje te ceste in naredili red (začenši pri direktorju)? Bi se začele stvari hitro urejat.

Jaz kaj ne štekam tukaj? kako podjetje?
"Na Direkciji si prizadevajo, da bi čim hitreje pridobili denar za sanacijo vseh petnajstih objektov, za obnovo nekaterih imajo že dlje časa pripravljeno dokumentacijo."

Jaz to razumem, da ravno DRSC mora obnoviti ceste, ampak ker jim država ne da denarja, bodo malo delali zapore. Po moje se ne gre tukaj za vinjete, ampak ker denarja ne dobijo zlepa, ga bodo probali dobiti zgrda.

Če je to DRSC, potem DRSC mora zrihtat, ali pa direktorju nogo v rit. Ni izgovorov.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.187
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik jolko pravi:
Citat:
Uporabnik darkstar66 pravi:
Tole si videl ? Link
Na koncu bi morala hladnokrvno reči: Brez problema lahko pokažem svoj plačilni list. Kaj pa vi?

Nič ne bi smela rečt. Samo mikrofon bi mu morala nabit v gobec.
To, da taka oseba ne odgovori na novinarsko vprašanje v neposredni ali posredni povezavi z njegovo službo, bi moralo biti KD s kaznijo vsaj leto dni zapora. Če pri se odgovarjanju zlaže, 10 let. Oboje pregonljivo po uradni dolžnosti. V obeh primerih izguba službe in prepoved zaposlovanja v javnem sektorju do konca življenja.
In ne, ne smejo imeti pravice, da se z odgovorom ne inkriminirajo.
Če to komu ne paše, naj dela kaj drugega.

Pa upam, da bo novinarka ovadila uno babo zaradi fizičnega napada.
 

mistique

Guru
16. jun 2009
13.765
1.572
113
Emona / Carnium
Sej mu na čelu piše, da je primitivc. Mene zanima, kako se sproži postopek zoper take seronje. Anonimno, na podlagi česa? Okrog sebe ima itak same profiterje, ki jim ni interes, da se kaj spremeni.
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Citat:
Uporabnik NigelM pravi:
Že od leta 2008, če ne od leta 2007 je veljavno gradbeno dovoljenje za 4-pasovnico Medvode-Vižmarje;
Samo državni prostorski načrt je sprejet, nič drugega (kot za veliko množico drugih prepotrebnih cestnih projektov pri nas)
 

alkoholik

RudolF
23. jul 2007
16.538
2.923
113
v lokalni ostariji
to so zihr komunisti krivi ker imajo veljavno GD pa nočjo zidat.

ok šalo na stran


dej ti SJTV men povej kako bodo obnovili mostove če ni €€€€? če ni še vojska ne vzame. sem prepričan da so opozarjali na zadevo dooolgooo časa. no zdej je prišlo pa do končne situacije... mogoče se bo zdej kej obrnilo in bo denar prišel.

glede dela na gradbiščih pa... za tipkovnico in monitorjem je lahko bit pameten!
 

NigelM

Pingvin
19. avg 2007
17.286
4
36
ena vas naprej od Jest-a
Citat:
Uporabnik sass pravi:
Citat:
Uporabnik NigelM pravi:
ksz

Zakaj bi obnavljali most?
Že od leta 2008, če ne od leta 2007 je veljavno gradbeno dovoljenje za 4-pasovnico Medvode-Vižmarje; zgrajena bi morala biti do leta 2011
wink-1.gif
si prepričan v to (gradbeno dovoljenje)? kolikor jaz vem, sta bili pred leti v igri dve varianti:
- navezovalna cesta jeprca-stanežiče-brod, ki bi se tam priključila na AC
- polni priključek celovške ceste v predor šentvid
ker je bila druga varianta več kot pol cenejša od prve, sta se naknadno zgradila priključka v predoru, medtem ko so načrti za navezovalno cesto ostali na nivoju idejnih projektov, torej še pred načrti za gradbeno dovoljenje.

Potem sem si napačno zapomnil - je keber kasneje pojasnil, da gre samo za državni prostorski načrt.
Tista prva različica čez Povodje je bila dokaj hitro zavržena, ostala je različica čez Medvode. Pri tej različici, naj bi trasa potekala po sedanji cesti, v Mednem naj bi padlo kar nekaj hiš. Vem, da je bilo nekaj razprav na občinskem svetu, ker so nekateri hoteli, da se cesta spelje iz Medvode čez Savo (most tam, kjer je Donit) in se pri Stanežičah vrne nazaj. To bi bilo sicer nekaj dražje, a bi ohranilo hiše v Mednem...
Takrat je bilo rečeno, da sprememba ni več mogoča, ker je zadeva æe sprejeta - zmotno sem mislil, da gre za gradbeno...