Dobro, stroka je povedala da je most v kuclu ... o tem ne bomo, ker verjetno je res. Pomen mostu je vsem tistim, ki se dnevno trajbajo tam čez jasen. In jasno je, da je treba most obnoviti. Po moje je bolj pomembno, da se še pred pričetkom del točno dogovori in določi, kako bo stvar potekala. Kar se mene tiče, bi bilo bolj pametno brv, ker objekt je komajda most, zgradi na novo. Itak je preozek, dolg pa toliko, da pljuneš čez. Sranje je, da prečka železnico, ker verjetno bo treba tudi včasih progo zapret. Vse je/bo odvisno, kako se bodo gospodje lotili dela. Če se ga bodo na slovenski način, potem bo stvar trajala ene 2 leti. Dnevno bodo od 9 do 16 ene trije delavci malo postavali tam okoli in se naslanjali na lopate in to bo to. Ne vem če poznate, pred meseci so delali krožišče pri Zbiljah. Preprosto krožišče, nobenih hudih jajc, delalo se je pa huuuuuuuuuuuuuuuudo počas. Če bo tko, pol bo piz... Vsi jamrajo, da ni nobenega pravega dela, se pravi bi moralo biti dovolj delavcev in sredstev, da se del aktivno lotijo. Začne se recimo z začetkom počitnic ali nekaj prej s pripravo del, potem pa se dela od zore do mraka. Itak je to nek mini mostek. Lahko se ga na novo naredi in predvidi še prostor za drugi tir železnice. Zbetoniraš obe strani mostu in postaviš čez že vnaprej zbetonirane in pripravljene betonske lege. Kakšen gradbenik bo bolj vedel kako je to mogoče. Kakšnih hudih električnih napeljav pa itak ni.
Sem ravno zadnjič razmišljal kako bi se obnesla kakšna civilna iniciativa in nadzor hitrosti gradnje. Vsak dan se naredi ene par fotk, kako hitro se dela. Lahko pa se tudi postavi kamere, ki bodo snemale gradnjo v živo. Pa da se vidi, kako se dela. No, na koncu se lahko uporabijo posnetki tudi za to, da se bo videlo, koliko kubikov betona bo šlo v objekt, koliko pa jih bo na računih.
Glede na to, da je na nek način vpletena tudi železnica, bi tudi oni lahko za čas gradnje uvedli nekaj več vlakov recimo Lj-Škofja loka.
Pa nekaj več busov med recmo enko in Medvodami preko Pirnič. Vse se da, če se hoče. Problem je, da v Sloveniji delamo vse tako, da najbolj boli.