Prometni kolaps Medvode / Medno ?

Tudi izračun, na katerega kaže @hanzi - jev link ni prav slab. Popis potrebnega materiala (ki mu je verjetno potrebno dodati še malo železja in par drugačnih konstrukcijskih rešitev) ni slab in cenovno hmm.....še kar ustrezen.

Vendar nisem imel v mislih tega izračuna, temveč izračun za podporo mostov s kovinskimi nosilci in profili - ki pa ga sedaj začuda ne najdem več....ali pa vpisujem napačne besede
Po spominu bi lahko rekel, da je šlo za rešitev, s katero ne bi povzročili sedanjega kaosa v prometu, preobremenitve drugih cest s kamioni itn....
Je pa res, da bi bile kuverte odgovornim zaradi tega tanjše. Na kar pa očitno niso pristali in mostove raje zaprli na pol. Kuverte bodo običajne velikosti, okuvertiranci nadvse zadovoljni, ovčke pa lepo pošlihtane v vrstah pred semaforji. Skratka, vse "po planu".
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.690
6.714
113
pri taščici
Na pa še policaji imajo nekaj semaforjev več za kontrolirat in upravljat ob konicah.
Ponovno se Sprašujem in se ne branim odgovora. Koliko stane dnevno ena zapora?
Zakaj je na vidmu kakšnih 15 sekund rdeča na obeh straneh, če razdaljo prevoziš v 5 sekundah, cesta pa popolnoma ravna. Zakaj je potreben dobrih 10-15 sekund ”varnosti”?

Naj naredijo varno zavijanje desno ob zeleni puščici. Tako pa stojiš pred semaforjem, prižge se ti zelena za desno, si 5 v koloni pa se ti puščica ugasne pred nosom. Zaviraš ko budala, ko se ustaviš (čez 3-5s) se prižge zelena na semaforju.
Tako je pri kc iz zaloške na njegošovo, pa v mengšu če iz gorenjske zaviješ proti trzinu (zagotovo že več kot desetletje)
 

geronimo

Fizikalc
9. sep 2007
2.442
73
48
Tole za puščico je že nekdo enkrat napisal. Ker je zaradi take zelene kamijon povozil otroka točno na tem prehodu, ker potem vsi samo letijo in ne opazijo, da pešči dobijo zeleno, ko se iz zelene puščice prešalta na normalno zeleno.

15 sekunda varnostna luknja pa je verjetno zaradi kakega traktorja, pa itak se folk lima še v rdečo čez, tako da dejansko je verjetno res samo tvojih 5 sekund varnostne luknje.
 

sass

Guru
1. sep 2007
5.213
851
113
no tale ocena iz PSS je dokaj korektna ... ... za kak manjši mostiček. po drugi strani sta npr. mostova v mednem in pri prestransku bistveno večja (večji razpon in večja višina), zato bo tudi cena ustrezno višja. po moje je skupna ocena sanacije 30 MIO itak pretirana, sploh če so oceno delali na DRI. država bo rekla, da ne more dati toliko in bo ponudila recimo 20 MIO, direkcija bo to skromno sprejela in za ta denar obmovila mostove, pa še kaj bo ostalo za kako škofjeloško obvoznico
 

krko

Guru
5. sep 2010
2.697
1.397
113
ksz

Ali kdo ve koliko stane dnevni najem teh semaforjev, ki so postavljeni na zaporah? Zapora v Dolu pri Ljubljani traja že od januarja.

Glede na SLO običaje bi najbrž s tem denarjem, ki ga DRSC nameni najemu semaforjev in plačilu CGP Novo mesto (2 njihova delavca vsako jutro in popoldne usmerjata promet) imeli že popravljen most-iček

uf-1.gif
 

NigelM

Pingvin
19. avg 2007
17.286
4
36
ena vas naprej od Jest-a
Ne gre samo za najem semaforjev. Zjutraj in popoldan sta (vsaj v Mednem) dva delavca, ki prometu usmerjata z loparčki glede na gnečo. Takrat semaforji ne delajo. Prvih nekaj tednov so to delali policisti - to je šele bilo poceni
wink-1.gif


BTW: vse (ali vsaj večino) te kritične mostove bi se dalo za relativno skromen denar dovolj ojačati z zunanje strani z ustrezno jekleno konstrukcijo. Če so lahko podpirali nadvoze na dolenjki zaradi prevoza uparjevalnika...
 
Nazadnje urejeno:

darkstar66

Guru
1. apr 2013
1.196
702
113
Citat:
Uporabnik NigelM pravi:
Ne gre samo za najem semaforjev. Zjutraj in popoldan sta (vsaj v Mednem) dva delavca, ki prometu usmerjata z loparčki glede na gnečo. Takrat semaforji ne delajo. Prvih nekaj tednov so to delali policisti - to je šele bilo poceni
wink-1.gif


BTW: vse (ali vsaj večino) te kritične mostove bi se dalo za relativno skromen denar dovolj ojačati z zunanje strani z ustrezno jekleno konstrukcijo. Če so lahko podpirali nadvoze na dolenjki zaradi prevoza uparjevalnika...

1. Medtem, ko sta una dva modela tam semaforji seveda delajo. Samo prekrijejo jih s črno vrečo za smeti.
cool-1.gif

2. Obnova za skromen denar je "nesmiselna in nemogoča". Kako boš ob "relativno skromnem znesku" ukradel "konkreten" denar. Brez veze se hebat.
ne-ne-1.gif
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.690
6.714
113
pri taščici
Citat:
Uporabnik krko pravi:
ksz

Ali kdo ve koliko stane dnevni najem teh semaforjev, ki so postavljeni na zaporah? Zapora v Dolu pri Ljubljani traja že od januarja.

Glede na SLO običaje bi najbrž s tem denarjem, ki ga DRSC nameni najemu semaforjev in plačilu CGP Novo mesto (2 njihova delavca vsako jutro in popoldne usmerjata promet) imeli že popravljen most-iček

uf-1.gif
To ni pomembno koliko stane, ker to je iz druge proračunske postavke. Očitno se v tisti proračunski postavki še najde denar. Ni ga pa za flikanje jam, pluženje snega....

Btw. To isto sem se jaz spraševal že ob zaprtju mostov. Ni bilo zanimivo videti račune cgp s temi postavkami.
 

alkoholik

RudolF
23. jul 2007
16.538
2.923
113
v lokalni ostariji
račun:
delavec NK 8h - 15€/hx2
prihod na delovšiče 100€
čiščenje delovišča 100€
drobna dela 100€
nastavitev semaforja za ročno usmerjanje 500€

in to vsak dan posebi
pa še kakšna postavka manjka...
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.690
6.714
113
pri taščici
Ajd pa malo komericalnega popusta na koncu in si na okroglo na jurja/dan.

Ker delata zjutraj in popoldan kako urco ali dve. Vmes gresta pa na malo daljšo malico najbrž.
Ker tista "nastavitev semaforja za ročno usmerjanje" je res spceialna postavka. Ne bi pa se čudil da je potrebna in potrjena.

Pozabil si na najem cestne signalizacije. Koliko že stane označitev avta na AC s stožci? 300evrov? Tukaj je precej več signalizacije. (znaki, semaforja, klemfiksi...)
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.690
6.714
113
pri taščici
Ne, lahko pa priskrbiš podatke koliko so te zapore dejansko stale. Nekoč so celo policaji usmerjali promet.
Ampak če stane nekaj stožcev okoli avta na ac okoli 300 evrov, potem si predstaljaj koliko stane cca 10 znakov, 10 klemfiksov, dva semaforja, dva delavca 2x dnevno po 2 uri recimo. Najbrž je pa plačnik teh storitev dolžan razkriti koliko nas te zapore stanejo, saj gre vendar za javni denar (supervizor ). Problem je v tem da lahko malo postavke in stroške priredijo. Zapora bo vrednotena z 10%, neko ”asfaltiranje”pa z 1000%, pa sta oba zadovoljna. Naročnik se bo izogibal v prihodnje ne nujnim preplastitvam, semaforju naj pa kar stojijo, saj niso dragi.