Prometna nesreča

eXHair

Fizikalc
12. sep 2007
2.697
0
36
www.facebook.com
Citat:
Uporabnik crnobog pravi:
Citat:
Jebela, kaj pa zaupanje oz. načelo zaupanja v prometu?

Ne vem kje se ti voziš, ampak edino čemur lahko v zadnjih letih na cesti zaupaš je:
* da nihče ne uporablja ogledal,
* da nihče ne uporablja smernikov,
* da nihče ne uporablja možganov.

Ja, pa da praktično vsak drugi uporablja telefon.

zmaga.gif


Včeraj iz Logatca do Nove Gorice. Zelo se je mudilo in sem samo čakal, kdaj me bo pohopsala provida. Eni pokapirajo eni pa ne. Nekomu zadostuje, da greš samo 1x do 2x na vozni pas se malo približaš in pošteka, da nekaj ni. Eni so pa zakupili prehitevalni pas. [cenzura] ga, po desni je šlo mimo. Kill me.
 

Mare2

Guru
18. avg 2007
5.004
-1.289
113
Citat:
Uporabnik eXHair pravi:


Včeraj iz Logatca do Nove Gorice. Zelo se je mudilo in sem samo čakal, kdaj me bo pohopsala provida. Eni pokapirajo eni pa ne. Nekomu zadostuje, da greš samo 1x do 2x na vozni pas se malo približaš in pošteka, da nekaj ni. Eni so pa zakupili prehitevalni pas. [cenzura] ga, po desni je šlo mimo. Kill me.

Iz tvojega besedila je razbrati, da si imel med vožnjo iz Logatca do Nove Gorice občutek, da si frajer. Se motim.
nahrung002.gif
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.591
468
83
to si razbral sam osebno, jaz sem razbral približno takole:
decu se je mudilo, pri čemer je naletel na voznike na prehitevalnem, ki vozijo 130-140kmh in se ne umaknejo na vozni pas, ko se od zadaj približuje nekdo z par 10km/h višjo hitrostjo
parkrat je poizkusil z nakazovanjem prehitevalni na voznega in nazaj, da bi ja kdo pogledal v ogledalo in se umaknil, pa ni šlo
potem je prehitel po voznem pasu, po desni
sedaj bo šel v ječo
najmanj, pa še na razpelo ga bodo pripeli...
 

membrain

Majstr
4. jun 2014
2.863
283
83
Citat:
Uporabnik rocky9 pravi:
Citat:
Uporabnik membrain pravi:
Citat:
Uporabnik rocky9 pravi:
Citat:
Uporabnik AndrejD pravi:
Kljub smerokazu se moraš prepričati če bo res zavil...

Kazen za nepravilno uporabo smernika pa je 300€ + 3KT. in ne 50€

Premajhna kazen, če vprašaš mene...pa ne da bi tel "lupit" folk, ampak se bodo vsaj naučili uporabljati smernik...isto bi morali dati kazen, če ga ne vklopiš...
Če mene vprašaš, je kazen previsoka.

A res? Zaradi takih, ki ne znajo oz. nepravilno uporabijo smernik se zgodi to kar je napisal odpiralec te teme...
Takšne nesreče se ne dogajajo zato, ker je kazen prenizka. Zato višanje kazni nebi rešilo nič na področju varnosti, višanje kazni je zgolj lupljenje ljudi in filanje proračuna.

Ko sem jaz delal izpit, je veljalo, da se preden se vklučiš na prednostno cesto, (kot v našem primeru), da se moraš prepričati, da bo tisti, ki je dal desni žmigovec tudi res tja zavil.
Ali je sedaj drugače?
 

ThaShizznitt

Fizikalc
13. jan 2008
4.781
4
38
Sej je cist izi, spremljas promet, pa ni dileme. Pa ce meckas, ko se vkljucujes na prednostno, ni cudn, da te lahko nabase....verjetno je bil tule glavni vzrok in ne zmigavec!
 

Romzi

Guru
4. sep 2008
9.636
3.450
113
Dobrova pri LJ.
Citat:

Ko sem jaz delal izpit, je veljalo, da se preden se vklučiš na prednostno cesto, (kot v našem primeru), da se moraš prepričati, da bo tisti, ki je dal desni žmigovec tudi res tja zavil.
Ali je sedaj drugače?
Ko sem jaz delal izpit (očitno je bilo to v nekem drugem vesolju
rolleyes-1.gif
), je veljalo, da tisti ki da desni žmigavc, ima namen iti desno. Tisti ki da levega, pa levo. Še danes sem istega mnenja.
OK, če je žmigavc samo za okras: v križišču (enakovrednih cest) si dva stojita nasproti in oba imata vklopljen levi smernik (mene so v AŠ učili, da speljeta oba in gresta v križišču eden mimo drugega in to je to). Eden gre vseeno naravnost namesto levo in pride do trka. Kdo je kriv?
 

gr69

Guru
15. dec 2009
11.611
2.649
113
še v SLO - ampak komaj
Stric s smernikom je "poblendal", da je jasno dal znak, da "resno" misli.

OT:
deljena krivda, ampak ne 50:50 - bolj 70:30 za tistega, ki je "izsili". Zakon jasno določa koga in kaj je treba spustiti mimo ob vključevanju (56. člen ZPrCP).
Aja - pa kazen za "narobe dan žmigavec" kvečjemu po 42. členu - 120,- EUR
 

rocky9

Fizikalc
3. feb 2009
2.837
9
38
Citat:
Uporabnik membrain pravi:
Citat:
Uporabnik rocky9 pravi:
Citat:
Uporabnik membrain pravi:
Citat:
Uporabnik rocky9 pravi:
Citat:
Uporabnik AndrejD pravi:
Kljub smerokazu se moraš prepričati če bo res zavil...

Kazen za nepravilno uporabo smernika pa je 300€ + 3KT. in ne 50€

Premajhna kazen, če vprašaš mene...pa ne da bi tel "lupit" folk, ampak se bodo vsaj naučili uporabljati smernik...isto bi morali dati kazen, če ga ne vklopiš...
Če mene vprašaš, je kazen previsoka.

A res? Zaradi takih, ki ne znajo oz. nepravilno uporabijo smernik se zgodi to kar je napisal odpiralec te teme...
Takšne nesreče se ne dogajajo zato, ker je kazen prenizka. Zato višanje kazni nebi rešilo nič na področju varnosti, višanje kazni je zgolj lupljenje ljudi in filanje proračuna.

Ko sem jaz delal izpit, je veljalo, da se preden se vklučiš na prednostno cesto, (kot v našem primeru), da se moraš prepričati, da bo tisti, ki je dal desni žmigovec tudi res tja zavil.
Ali je sedaj drugače?

Res je, višja kazen ne bo naredila nič, ampak problem je tudi, ker se smernikov ne uporablja. Tudi če te v AŠ učijo, da jih moraš uporabljati pa jih ne uporabljajo. To pa je tudi zato, ker ne vem če se sploh piše kazni za (ne)uporabo smernikov...
Itak pa je nivo voznikov v SLO na podnu bolj kot ne...

Sicer pa naj naredijo SW, ki pokaže kolikokrat je bil smernik vključen v enem časovnem intervalu (eno leto ali pa 20k km, kolikor mine za en servis, ko je avto nov). Tisti ki imajo pod neko št. se jim vrže tisto ročko kjer so smerokazi ven iz avta pa je
tongue-1.gif
 

eXHair

Fizikalc
12. sep 2007
2.697
0
36
www.facebook.com
Citat:
Uporabnik Mare2 pravi:
Se motim.
nahrung002.gif

Motiš.
nahrung002.gif
Eden izmed primerov.


Kill me again
wink-1.gif


Citat:
Uporabnik Hondi pravi:
to si razbral sam osebno, jaz sem razbral približno takole:
decu se je mudilo, pri čemer je naletel na voznike na prehitevalnem, ki vozijo 130-140kmh in se ne umaknejo na vozni pas, ko se od zadaj približuje nekdo z par 10km/h višjo hitrostjo
parkrat je poizkusil z nakazovanjem prehitevalni na voznega in nazaj, da bi ja kdo pogledal v ogledalo in se umaknil, pa ni šlo
potem je prehitel po voznem pasu, po desni
sedaj bo šel v ječo
najmanj, pa še na razpelo ga bodo pripeli...

NAJMANJ!!! Še dva prsta stran, za zihr.
grin1.gif
 

rotvajler

Pripravnik
7. mar 2011
173
20
18
Včeraj iz Logatca do Nove Gorice. Zelo se je mudilo in sem samo čakal, kdaj me bo pohopsala provida. Eni pokapirajo eni pa ne. Nekomu zadostuje, da greš samo 1x do 2x na vozni pas se malo približaš in pošteka, da nekaj ni. Eni so pa zakupili prehitevalni pas. [cenzura] ga, po desni je šlo mimo. Kill me.

[/QUOTE]

Houdre 1 na AC v mraku vozi sam po prehitevalnem pasu 110km/h, po možnosti z meglekami, ko to ni potrebno... Ko houdreta 1 dohitiš in ugotoviš, da njegovo vozilo pod obvezno opremo nima vzvratnih ogledal, mu nameniš novoletne lučke z budnico (blendanje, hupanje). Po teh opozorilih ugotoviš, da houdre 1 ni samo slep, ampak tudi gluh, zato si človek omisli varno prehitevanje houdreta po desnem pasu (varno je, ko sta vozni in odstavni prosta). Ko houdreta 1 prehitiš po desni in spremljaš promet za seboj, ugotoviš, da houdre 1 resno verjame v to, da so na njegovem zemljiškoknjižnem izpisku vpisane vse parcele prehitevalnih pasov v Sloveniji in širše... Houdretu 1 ni pomoči, voziš dalje do houdreta 2...

Dohitiš houdreta 2 na prehitevalnem pasu. Houdre 2 na prehitevalnem pasu prehiteva houdreta 3 na voznem pasu, ki vozi s hitrostjo 120km/h. Houdre 2 vozi po prehitevalnem pasu s hitrostjo 121km/h. Ugotoviš, da je houdre 2 vse svoje prihranke vključno z 10 letnim fafingom porabil za nakup novega avta, posledično temu je potrebno ekstremno varčevanje z gorivom. Houdreta 2 opozoriš z novoletnimi lučkami in budnico, a houdre 2 se ne zmeni za tvoje težave s starejšim vozilom, saj ima on novega. Ko houdre 2 prehiti houdreta 3 po okoli 3h minutah vožnje, se umakne na vozni pas in ti z rokama žuga v smislu... preklet divjak! Houdretu 2 mirno pomahaš, houdre 2 se pomiri in nadaljuje z vožnjo po voznem pasu s 110km/h. Prične ovirati houdreta 3, ki ga je ravnokar prehitel... Zgodba med houdretom 2 in 3 ni znana.... Zakaj je voznik, ki ga je houdre 2 prehiteval v nedogled, houdre 3, je nagradno vprašanje...
 

membrain

Majstr
4. jun 2014
2.863
283
83
Citat:
Uporabnik Romzi pravi:
Citat:

Ko sem jaz delal izpit, je veljalo, da se preden se vklučiš na prednostno cesto, (kot v našem primeru), da se moraš prepričati, da bo tisti, ki je dal desni žmigovec tudi res tja zavil.
Ali je sedaj drugače?
Ko sem jaz delal izpit (očitno je bilo to v nekem drugem vesolju
rolleyes-1.gif
), je veljalo, da tisti ki da desni žmigavc, ima namen iti desno. Tisti ki da levega, pa levo. Še danes sem istega mnenja.
Očitno se motiš, v našem primeru je tisti, ki je dal desni žmigavec peljal naravnost.

Ti si poslušal slabo. Tisti, ki namerava zavit desno mora res dat žmigavec. Ampak to ni vse, Tisti, ki namerava zavit na prednostno se pa se tudi mora prepričat, da bo tisti, ki je dal žmigavec tja tudi res zavil. In šele potem se sme vključit.
Tako da v našem primeru, je krivda deljena. Oba sta kršila predpise.
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.438
4.312
113
V bistvu je preprosto: nepravilno delovanje drugih ne izključuje lastne krivde.
Torej če en da desni smernik in pelje naravnost je v prekršku, kar pa nam ne "daje pravice", da se zaletimo. Naša krivda je prometna nesreča. Pešec gre čez štiripasovnico in ga povoziš - kdo je kriv? Po tolmačenju sodstva izključno voznik, ker ni upošteval možnosti, da se to zgodi - idiotsko ampak tako je. Seveda bo pešec (če bo kaj ostalo od njega) dobil kazen za prečkanje ceste izven prehoda.

Me pa zadnje čase moti, da se 99% (alterjevci seveda predstavljajo preostali 1%) udeležencev v prometu (s poudarkom na pešcih in kolesarjih) obnaša kot, da so sami na cesti in ne velja, da mora za svojo varnost najprej vsak sam poskrbet! Kaj so nas učili v OŠ? Preden prečkaš cesto pogledaš levo desno levo in potem stopiš na cestišče - tudi če si na prehodu za pešce.
 

Romzi

Guru
4. sep 2008
9.636
3.450
113
Dobrova pri LJ.
Citat:
Uporabnik membrain pravi:

Očitno se motiš, v našem primeru je tisti, ki je dal desni žmigavec peljal naravnost.

Citat:
Ti si poslušal slabo.
Dvomim.

Ne se jezit, če boste kdaj za mano čakali v nedogled, ker se bom prepričeval, kaj drugi nameravajo. Svašta [cenzura] rodi, saj navsezadnje je fajn da zvem kake budalaštine se izvajajo in presojajo pri nas...
Btw: še vedno nisem dobil odgovora o krivdi, ko dva nasprotno vozeča nakažeta zavijanje levo, pa gre en naravnost.
grims-1.gif


In še: mi lahko nekdo v kontekstu teme razloži, čemu dvo- ali večpasovna krožišča?
 

sass

Guru
1. sep 2007
5.229
863
113
v primeru rondojev tomačevo, medvode ali koprskih turbo krožišč je zadeva enostavna: dva ali več pasov za v krožišče in dva ali več pasov iz krožišča, pasovi pa so med seboj fizično ločeni z robniki. sicer se v praksi še vedno najde nekdo, ki vseeno zapelje čez robnike, ampak tega je zelo malo.
v rondoju žale v LJ trije pasovi pridejo prav, ko imaš voznike, ki se (v skladu s prometno signalizacijo) vozijo po zunanjem pasu, potem imaš voznike, ki zapuščajo krožišče in čakajo na pešce (ki so zaradi bližine pokopališča številčni, starejši in predvsem počasni pri prečkanju) in imaš še vozila, ki želijo rondo zapustiti s sredinskega pasu, ker je na zunanjem že gužva. takrat sta zunanji in sredinski pas hitro zabasana in ti prav pride notranji pas.
potem pa imaš še preostala dva rondoja na štajerski vpadnici v LJ s po dvema pasovoma, kjer je talna signalizacija šlampasto označena in kjer eni vozniki ves čas vozijo po zunanjem pasu, drugi pa zavijajo ven direkt iz notranjega. skratka idealni pogoji za zaviranje na polno, trobljenje in žuganje. res pa da letos še nisem videl nobenega, ki bi izpolnjeval orazec ob zviti pločevini, očitno ljudje še vedno dovolj previdno vozijo. na MOL obljubljajo spremembe, ko bo denar:
"Novelacija ureditve krožišča Kranjčeva/Štajerska/Koželjeva (kot turbo krožišče) je projektno obdelana, realizacija bo mogoča glede na razpoložljiva finančna sredstva."
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.995
6.874
113
pri taščici
Citat:
Uporabnik sass pravi:

potem pa imaš še preostala dva rondoja na štajerski vpadnici v LJ s po dvema pasovoma, kjer je talna signalizacija šlampasto označena in kjer eni vozniki ves čas vozijo po zunanjem pasu, drugi pa zavijajo ven direkt iz notranjega. skratka idealni pogoji za zaviranje na polno, trobljenje in žuganje. res pa da letos še nisem videl nobenega, ki bi izpolnjeval orazec ob zviti pločevini, očitno ljudje še vedno dovolj previdno vozijo. na MOL obljubljajo spremembe, ko bo denar:
"Novelacija ureditve krožišča Kranjčeva/Štajerska/Koželjeva (kot turbo krožišče) je projektno obdelana, realizacija bo mogoča glede na razpoložljiva finančna sredstva."
Iz zunanjega bi moral iti na prvem ven.
Potem bi tudi z notranjega bp zavil ven.
Ker sicer ne vem zakaj potem gradijo dvopasovnice pred in za rondoji.
Financna sredstva naj prispevajo projektanti in tist ki so pozegnali prvo rešitev.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.953
11.078
113
Citat:
Uporabnik Hondi pravi:
to si razbral sam osebno, jaz sem razbral približno takole:
decu se je mudilo, pri čemer je naletel na voznike na prehitevalnem, ki vozijo 130-140kmh in se ne umaknejo na vozni pas, ko se od zadaj približuje nekdo z par 10km/h višjo hitrostjo
parkrat je poizkusil z nakazovanjem prehitevalni na voznega in nazaj, da bi ja kdo pogledal v ogledalo in se umaknil, pa ni šlo
potem je prehitel po voznem pasu, po desni
sedaj bo šel v ječo
najmanj, pa še na razpelo ga bodo pripeli...

Jaz bi ga dal vmes še na psihiatrijo in na tablete za umirajnje živcev
grims-1.gif
 

Jabe

Guru
1. okt 2007
14.267
6.829
113
Jaz sem zaradi take finte na izpitu padla. Oba bila na prednosti cesti in si nasproti. jaz sem zavijala levo, oni dedek nasproti je imel desni žmigavec. ko se je prižgala zelena sva oba štartala in jaz sem šla preveč v levo že (za njim ni bilo nikogar), v tistem pa on gasa pa naravnost. Da sem jaz v križišču sploh porajtal ni po moje, ker je ubral svojo linijo in sem ta zadnji moment zabremzala na polno, da ni treščilo. Ne vem ali je padcu na izpitu botrovalo tudi to, da kot voznica nisem zahtevala od komisijca zadaj, da se priveže... Saj ni bilo ne vem kaj, ker hitrosti nisem imela nikakršne, ko sem ravno speljevala v križišču, ampak potem je razlagal, kako ga je ruknilo. Razlaga - moraš se prepričati, kam gre voznik s prednostjo dejansko. Žmigovec seveda pomaga, ampak da ga je bolj za jemati kot "smernico" kot pa definitivno pot vozečega. Tak so nas v Kranju učili in se vse lepo zmenimo tudi brez žmigovcev
smile-1.gif