Evo uradno se bomo vozili v zastojih še eno leto.
Vir današnje Finance
ačrt gradnje in obnove slovenskih avtocest bo na letni ravni povprečno stoodstotno izpolnjen, pravi predsednik uprave Darsa Rajko Siročič
Letni načrt gradnje in obnove slovenskih avtocest bo po mili zimi 2006/07 in podobni letošnji jeseni povprečno stoodstotno izpolnjen, napoveduje predsednik uprave Darsa Rajko Siročič, poroča Delo. Najhitreje gre v Pomurju, solidno na Gorenjskem, zamuja se le na Dolenjskem in pod Šentviškim hribom.
Šentviški predor in odsek čez eno leto
Šentviški predor in 5,5-kilometrski avtocestni odsek Šentvid - Koseze, bi morala biti odprta 25. decembra letos. Zdaj so v javnosti vsaj trije datumi, najbolj realen pa je tisti, po katerem se bo to zgodilo čez približno leto dni. Predor in odsek bosta ljubljansko Celovško cesto razbremenila vsakodnevnih več kilometrov dolgih prometnih zastojev.
Gradnja odseka Šentvid-Koseze bo stala 255,8 milijona evrov
Razlogov za zamude na tem odseku je več. Najpomembnejša je izrazita razširitev, ko jo je projekt doživel od leta 1990, ko je bil zasnovan, pa do danes, ko ga izvajajo. To je tudi izrazito podražilo gradnjo, ki naj bi skupaj s stroški financiranja zdaj stala kar 255,8 milijona evrov. Zapleti z izbiro izvajalca za elektroinštalacije pred kratkim, imajo tako le manjši del zaslug za zamude.
Šentviški predor najdražji objekt na avtocestnem križu
Šentviški predor bo trojanskemu prevzel naslov najdražjega objekta na avtocestnem križu. Čeprav tudi pod Trojanami ni miru, saj se Dars in SCT, ki je bil izvajalec betonskega vozišča, pripravljata na obnovitvena dela. Beton bo namreč treba obdelati tako, da bo postal bolj hrapav. Po nekaterih ocenah je odločno prekmalu za takšna dela, saj je le dve leti od odprtja predora. SCT zanika, da bi betoniral premalo kakovostno in vestno. Vendar je tudi novi prometni minister Radovan Žerjav prejšnji teden povedal, da je stanje cestišča pod Trojanami resen problem.