Prodaja rabljenega avtomobila

_jolly_

Fizikalc
3. sep 2007
2.141
2
38
lani golf II D. sem ga dal na avto.net za 500€ pa so v pol ure 3je klicali. eden je potem prišel v roku 2 ur po njega. je pa bil celi zjahan. imel je 3 različne ključe, kljuka na sovoznikovi strani ni delala, strešno okno je bilo zalepljeno s silikonom, za 5. prestavo si moral ročko stisniti dol (tak kot v R), zadnja polica zlomljena, pragi so bili prerjaveti, ... nevem če je blo sploh kaj celega. je pa avto ostal v sloveniji. ga je en iz kmetov prišel iskat.
najlažja prodaja ever
aplauz.gif
 

brgo

Fizikalc
14. avg 2007
5.783
0
36
Milky way
2 leti nazaj sem prodajal lepo ohranjenega cliota '97. Cena je bila med najnižjimi na avto.net. V 14 dneh niti enega klica. Na koncu sem ga prodal sodelavcu za par jurjev več kot so mi ponujali staro za novo (za 300 jurjev). Poba se še vedno zadovoljno vozi.

Pred dobrega pol leta sem prodajal zjahano in povsod obtolčeno vendar še vedno registrirano in z novimi zimskimi gumami nexio '96 za 200€. Že v prve pol ure me je menda poklicalo 10 ljudi in ne vem če je eden govoril slovensko vsaj z naglasom. Vsi so seveda glihali in ponujali takšen denar, da si ne bi vzel niti tiste pol ure za prepis. En cigo se je celo spravil celo vas pregledat, da je našel avto, ker mu po telefonu nisem hotel povedat kje je. Mi je počlo in sem jo odpeljal na odpad in feltne z gumami pošraufal dol
smile-1.gif


(če kdo rabi poceni zimske gume naj pa kar pove, jih očitno ne bomo rabili
wink-1.gif
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.718
1.515
113
Citat:
Uporabnik softi pravi:
za našo smer..precej slabo. če pa še nimaš izkušenj. razbit avto.

hysterical-1.gif


Naj ti prišepnem nekaj: sicer pravijo, da kdor nima v glavi ima pa petah, ampak brez pameti v glavi nimaš na cesti niti peš kaj iskati
smirk-1.gif
 

YuGec

Fizikalc
18. avg 2007
2.801
0
36
Citat:
Uporabnik softi pravi:
te povabim naslednjo zimo, ko bo malo snega. ali pa ko takole malo dežuje.

cesta je kot ledena dvorana.

Ogromno ljudi se vozi pozimi, z mano vred. In če bil zadnji pogon slabši, ga ne bi več kupil, hkrati ga tudi drugi ne bi več kupovali.

Ko je pa cesta kot ledena dvorana, pa ne pomaga niti zadnji, niti prednji pogon.

Kolikorat si v snegu peljal zadnji pogon s porazdelitvijo teže 50-50?
 

B81

22. jul 2007
37.336
10.698
113
Zakaj ne daš linka od avta?

Sam prodajam svojega, nisem pa napisal v oglas, da je bil motor menjan zaradi tov. napake.
Ena gospa se je zanimala, ko pa sem povedal, da je bil motor menjan, pa konec. Pa ji ni kapnilo, da je morda to boljše kot slabše:)
Sicer še ni dokončan, tako da se mi ne mudi, ko pa bodo pregledali še ostalo, pa bom dal na vse avtonete
smile-1.gif
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.718
1.515
113
Citat:
Uporabnik softi pravi:
te povabim naslednjo zimo, ko bo malo snega. ali pa ko takole malo dežuje.

cesta je kot ledena dvorana.

Povabi. Dežja se bojiš, praviš? Saj nisi iz cukra
smirk-1.gif


Kjer bom pa jaz podrl drevo na ledeni cesti z zadnjim koncem, jo boš ti s sprednjim. Kje bo dražje?
smirk-1.gif
 

coolpower

Fizikalc
17. sep 2007
4.218
0
36
No, zadnji pogon je vsekakor bolj zahteven za vožnjo v snegu in na mokri cesti. Predvsem BMW zahteva voznika, ki vozi z glavo in zna predvidevati stvari. Pod črto: ni za večino žensk.
Največji problem zadnjega pogona vidim v izredno hitri menjavi stabilne in nestabilne vožnje. V eni sekundi gre po tračnicah, v naslednji je lahko zadnji konec avta že 30 stopinj pod kotom na ovinek. Zgodi se takoj. Sicer ukrepa elektronika, DSC, ampak se mora tudi voznik primerno odzvati. Ravno to pa je lahko tveganje. Sprednji pogon lažje odpušča napake voznika, je bolj trotlziher.

Na suhem je milina in ga ne zamenjam za nikakršen sprednji ali AWD pogon. Specifika BMW je tudi v tem, da ga na suhem (bez tiščanja na gas) začne pri pretiravanju odnašati z vsemi štirimi kolesi hkrati, prav zaradi optimalne razporeditve teže med sprednjo in zadnjo osjo.

Meni je všeč, resda pa sem bistveno bolj previden na mokri cesti kot s katerim koli avtom na prednji pogon. K temu pripomore še specifična nastavitev DSC, ki dopušča malce "opletanja" z zadnjim koncem preden poseže in umiri dogajanje.
Ženski pa ga ne dam za vozit, morda v suhem vremenu, po dežju ne, niti pod razno pa ne pozimi. Morda pa, ampak jo bom prej zavaroval pri nekaj zavarovalnicah
smile-1.gif


Še ena stvar, do katere sem bil vedno skeptičen: avtomatski menjalnik. Sedaj ga imam (Steptronic) in je milina. Po kakšnih 1000 km se voznik navadni njegovih specifik, nato pa uživa. Tudi naslednji avto bo avtomatik.
 

softi

asfalter
30. avg 2007
33.298
486
83
okolica metropole
točno o tem govorim.

sem vozil zadnji pogon in to ne malo km. sicer mercedesa z 200+ konji in avtomatiko. pa je rad zaplesal in ko je zaplesal je bilo zanimov.

na našem koncu je en mb c klasa. sem ga že nekajkrat ujel v dežju, pa je dvakrat mojster prtisnu, d abi pobegnil in skoraj razbil avto. pač imamo tak lep vzpon, pa en lep, dolg, drseč ovink, kjer prazen avto, s sprednjim pogonom v tretji pti 30 zavrti v prazno ke do 80, premikaš pa se komaj.

in da bi ga tam dal ženski v roke, pa da še med šminkanjem ugasne elektroniko. adijo table 'pozor oster ovinek'
 

coolpower

Fizikalc
17. sep 2007
4.218
0
36
Elektronika je sicer vrhunska pri BMW in Mercedesu, vseeno pa ni vsemogočna. Kljub vsemu je kar topel občutek, ko človek bere, kaj vse zmore ena sama kratica - DSC.

VW ali Renault bi to kratico razbila na vsaj tri do štiri kratice. Recimo ASC, ESP, TCS. Pri DSC je zraven še cornering control, traction control z zaviranjem posameznih koles (prenos navora z drsečega na kolo z oprijemom) itd.

Kljub vsemu temu je zadek BMWja živahen. Raje si ne predstavljam, kako izgleda, če izključiš DSC v popolnosti, vključno z nadzorom oprijema pogonskih koles ASC. Vrtiljak....

Skratka, pri zadnjem pogonu se pokaže, kakšen IQ in zbranost odlikujeta voznika. Če je [censored] se bo kmalu idiotsko zvalil v obcestni jarek.
 

YuGec

Fizikalc
18. avg 2007
2.801
0
36
Avtomobil z DSCjem lahko vozi vsak kekc in zadek ni nič nemiren. Avtomobil najprej stabilnost uravnava z zaviranjem hitrejšega kolesa, če le to ne pomaga še odvzame moč motorju. Enostavno povedano, na mokri podlagi lahko v ovinku pritisneš na plin koliko ti je volja in se ne bo zgodilo popolnoma nič, elektronika vse naredi.
Da BMWju ne zmanjšajo "veselja do vožnje" je tu še podsistem DTC, kjer je zadek nekaj hitrejši in dinamičnejši. Za korenjake in drifterje pa seveda popolen izklop elektronike.
 

coolpower

Fizikalc
17. sep 2007
4.218
0
36
A bejž no. Potem še povej, pri kateri hitrosti se aktivira DSC. 30 kmh. Želim ti lepo driftanje po mestu. Do 30 kmh s polnim gasom doživiš prijetne skoke zadka. Sem se navadil in me ne moti. So pa vozniki, ki bi jim srce skočilo v hlače.

Poleg tega mešaš funkcije DSC in podsistema ASC. Kolo se res ne zavrti v prazno. Zdrs zadka pa je realnost. Večji kot je kot volana (oster ovinek), večja je verjetnost zdrsa. Zdrs ne pomeni da odletiš s ceste. Ga pa začutiš preden DSC vskoči. Lahko bi bil sicer bolj tradicionalno nastavljen DSC, samo potem bi BMW izgubil velik del športnosti. Konec koncev to ni avto za nesposobne voznike.

Kratek pritisk na tipko DSC povzroči delni izklop sistema - kolesa ti recimo zdrsijo (praktično, ko zakoplješ v snegu in ASC ubija vrtljaje motorja in preprečuje kopanje koles v sneg), v kritičnih primerih pa sistem poseže vmes, a dosti pozneje kot pri polno delujočem DSC. Daljši pritisk tipke pa izklopi celoten sistem. Ostane le ABS.
 
Nazadnje urejeno:

tony

Guru
23. jul 2007
9.718
1.515
113
Citat:
Uporabnik coolpower pravi:
A bejž no. Potem še povej, pri kateri hitrosti se aktivira DSC. 30 kmh.

Tole ne drži. Ker je edino elektronsko pomagalo v mojem RWDju špera (
hysterical-1.gif
) sem šel (s takrat) novo serijo 1 (ki niti ni imela polnega DSCja, ampak samo DTC) zanalašč probat kako izgleda pretiravanje z elektronskimi pomagali (bilo je na poligonu).

Saldo? Nikakav. Prisežem pri vseh modro-belih konjih, da nisem vedel a je reč FDW ali RWD... Zanimivo je bilo tudi speljevanje z do konca namotanim volanom, kjer je DTC videl nevarno sitauacijo in takoj odvzel gas, tako da mi je avto celo crknil. Kar se mene tiče deluje pri vseh hitrostih (btw. ABS je seveda drugačen!).

Vožnja v vseh pogojih z vklopljenim DSCjem (torej tako kot pride avto iz tovarne) je mala malica. Za vsakogar, tudi brezveznike, ki ne ločijo gasa od volana. Kar se vidi tudi po (zelo dobrih) prodajnih rezultatih.
 

coolpower

Fizikalc
17. sep 2007
4.218
0
36
Mokra cesta in sneg. Na suhem ni problemov. Na mokrem tudi niso veliki problemi, začuti pa se premik zadka pri pretiravanju z gasom v ovinku (pospeševanje). DSC skoči v igro takoj, ko zazna dogajanje. A vsaj jaz zaznam tudi to, da zadek mal odnese, potem pa se zadeve prisilno umirijo.
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
tudi moje mnenje da je za take ki jim je avto samo prevozno sredstvo boljsi prednji pogon.Pride kljub vsem pomagalom do manj stresnih situacij.