No, zadnji pogon je vsekakor bolj zahteven za vožnjo v snegu in na mokri cesti. Predvsem BMW zahteva voznika, ki vozi z glavo in zna predvidevati stvari. Pod črto: ni za večino žensk.
Največji problem zadnjega pogona vidim v izredno hitri menjavi stabilne in nestabilne vožnje. V eni sekundi gre po tračnicah, v naslednji je lahko zadnji konec avta že 30 stopinj pod kotom na ovinek. Zgodi se takoj. Sicer ukrepa elektronika, DSC, ampak se mora tudi voznik primerno odzvati. Ravno to pa je lahko tveganje. Sprednji pogon lažje odpušča napake voznika, je bolj trotlziher.
Na suhem je milina in ga ne zamenjam za nikakršen sprednji ali AWD pogon. Specifika BMW je tudi v tem, da ga na suhem (bez tiščanja na gas) začne pri pretiravanju odnašati z vsemi štirimi kolesi hkrati, prav zaradi optimalne razporeditve teže med sprednjo in zadnjo osjo.
Meni je všeč, resda pa sem bistveno bolj previden na mokri cesti kot s katerim koli avtom na prednji pogon. K temu pripomore še specifična nastavitev DSC, ki dopušča malce "opletanja" z zadnjim koncem preden poseže in umiri dogajanje.
Ženski pa ga ne dam za vozit, morda v suhem vremenu, po dežju ne, niti pod razno pa ne pozimi. Morda pa, ampak jo bom prej zavaroval pri nekaj zavarovalnicah
Še ena stvar, do katere sem bil vedno skeptičen: avtomatski menjalnik. Sedaj ga imam (Steptronic) in je milina. Po kakšnih 1000 km se voznik navadni njegovih specifik, nato pa uživa. Tudi naslednji avto bo avtomatik.