problemi pri simobilu

narava

Zelenc'
22. nov 2008
2
0
1
pozdravljeni,
za kratek čas ko sem na simobilu mam same slabe izkušnje..če bi lahko..bi takoj odpovedala naročnino
..sem bila predplačniško na mobitelu in pred 14dnevi sem šla na naročnino na simobilu- orto v nulo ter sem kupila mobitel. od prvega dneva je med pogovori prekinjalo in se slabo slišalo..tako da sem naslednji dan šla na simobil in zahtevala da se zamenja, rekli so da ni mogoče..da ga morajo poslat na servis, da za začetek naj zamenjam sim kartico..to sem naredila in ni bilo učinka..sem mislila da je to zaradi začasne št, pa sem počakala da mi preklopijo mojo št, vendar ni bilo nič bolje ter sem spet šla v simobil in so ga poslali na servis kot stvarno napako..včeraj, po enem tednu sem dobila nazaj mobitel z opisom da ni nobene napake, ampak da se mi garancija ne prizna ker je telefon odklenjen!?!?! jst ga nisem nosila odklepat..tako da je edino možno da je že bil..samo kako so mi lahko prodali odklenjen telefon?!!! ker to pol ni novi telefon? sem vprašala v centru kaj zdaj in je rekel da se bo pozanimal in me v ponedlejek poklical prekinja pa še vedno med pogovori
kaj lahko zdaj naredim?
 
Nazadnje urejeno:

borovnica

Fizikalc
22. jul 2007
4.617
1
38
in kje si našel razlog,... da bi si.mobil prodajal drugorazredne,...
jih morda nabavlja na tržnici na tajskem kot tuš?

vprašajte se raje kam je padla kvaliteta proizvajalcev nokia, sonyericsson,... in njihovih serviserjev...
poleg tega pa kot vem ni nič več napak pri ostalih operaterjih.

b
 

borovnica

Fizikalc
22. jul 2007
4.617
1
38
narava, si morda pomislila da na tvoji lokaciji ni najboljši signal? je morda problem da prekinja v drugi kleti, ali pa je do prvega soseda 5 km peš?

predlagam ti da pokličeš v klicni center na 080404040 kjer naj najprej tehniki preverijo lokacijo, če si na mejnem območju naj jo pomerijo tudi terenci,... seveda pa še vedno ostane napaka na telefonu ki je serviser ni našel,..

b

@all recesija je v zraku in lahko pričakujete da bo kvaliteta telefonov še padla
 

coolpower

Fizikalc
17. sep 2007
4.218
0
36
Nekaj so telefoni, nekaj pa operater. Uporabnik zazna težavo, pogosto pa ne more ugotoviti (ali ga ne briga), kdo je zanjo kriv.
Res pa je, da so tudi med operaterji razlike. To vedo vsi, ki so pri koritu, še najbolj pa uporabniki, zato na to temo ne bom razpredal dalje.
 

Radirko

Fizikalc
18. avg 2007
6.242
0
36
Citat:
Uporabnik narava pravi:
kaj lahko zdaj naredim?

Vzemi prejsnji telefon (je odklenjen ?), vtakni vanj kartico od Simobila in preizkusi ce ti tudi z njim prekinja zvezo. Ce ne mores narediti tega, potem iz nekje za dve minuti izposodi en telefon, ki ni zaklenjen na ne-Simobilovo omrezje. Tako ti bo vsaj jasno ali je tezava v telefonu ali v omrezju.
 

narava

Zelenc'
22. nov 2008
2
0
1
vse je isprobano..problem je v telefonu..največji problem pa je ker je telefon odklenjen in garancija ne velja..telefon je bil kupljen v poslovalnici simobila in jst ga nisem odklepala!!!
 

coolpower

Fizikalc
17. sep 2007
4.218
0
36
Lahko da je bil že serijsko odklenjen, se je pozabil zakleniti
smile-1.gif
 

ovca

morfy
Osebje foruma
18. jul 2007
5.881
3
38
37
Cvičkova dežela =)
www.alter.si
Pojdi osebno na servis.
Jaz res ne zastopm, zakaj ljudje hojdo v poslovalnice oddat telefon, da ga poslovalnica pošlje na servis. Ok, zastopm, če je tista oseba iz drugega konca SLO.. Ne pa,
hysterical-1.gif
.

Če telefon ni bil odklenjen, naj ti dokažejo. Jaz vem, da bi se pritožil na S! Sploh, če si napako telefona sporočila v roku 3 dni od nakupa.
Tudi referent bi mogu sprejet reklamacijo telefona v 3 dneh.
Včasih je potreben drugačen nastop.
lepabesedalepomestonajde.press
wink-1.gif
 

Srotko_Bos

Pripravnik
13. nov 2008
144
0
16
Laško
www.pivo-lasko.si
To da je telefon odklenjen ne pomeni, da je to razlog za napako in posledično zavrnitev garancijskega popravila. Tako, da kdor se tako pusti nategovat je bedak. Jaz pokličem takoj tržno inšpekcijo, pa naj se z njo nategujejo.
 

ArmanI

Pripravnik
27. okt 2007
608
0
16
Citat:
Uporabnik Srotko_Bos pravi:
To da je telefon odklenjen ne pomeni, da je to razlog za napako in posledično zavrnitev garancijskega popravila. Tako, da kdor se tako pusti nategovat je bedak. Jaz pokličem takoj tržno inšpekcijo, pa naj se z njo nategujejo.

Če je nekdo telefon odklenil na nepravi način je lahko vzrok...vsaj tako servisi smatrajo

Kdo ga je odklenil, je že bil odklenjen je sedaj vprašanje....
 

Bush

Fizikalc
19. okt 2008
1.735
0
36
Citat:
43. Si.mobil zagotavlja uporabnikom svojih storitev takšno kakovost svojih storitev, kot to omogoča njegova
tehnična opremljenost. Si.mobil ne odgovarja uporabnikom svojih storitev za posledice slabše kakovosti svojih
storitev in za posledice motenj v izvajanju svojih storitev.

Preberi prej s čim se strinjaš, preden greš v pogodbo...
smirk-1.gif
 

coolpower

Fizikalc
17. sep 2007
4.218
0
36
Kaj je narobe s tem členom?????

Noben operater ti ne more zagotavljati 100% up time. Noben.
Poleg tega zanesljivost stane, bližje kot greš proti nedosegljivim 100%, dražje pride.

Uporabniki, ki želijo 100% dosegljivost, to uredijo sami. Kako?

Z uporabo storitev dveh mobilnih operaterjev, z uporabo stacionarnih storitev, dveh ISPjev (po možnosti ta drugi ni takšen, ki gostuje na networku prvega) itd.
 

Bush

Fizikalc
19. okt 2008
1.735
0
36
Coolpower, primerjaj z "ekvivalentnim" Mobitelovim členom:

Citat:
14. Kakovost storitev, vzdrževanje in nadomestilo za neustrezne storitve
Mobitel zagotavlja 98,5% pokritost prebivalstva in 82,9% pokritost terena s storitvami GSM. Omrežje kot celota nima več kot 5% prometnih izgub (blokad) v glavni prometni uri. Mobitel ob normalnih pogojih v okviru pozitivne zakonodaje zagotavlja storitve 24 ur na dan in 7 dni v tednu.
Vzdrževanja sistema mobilnih telekomunikacij zajema:


* Odpravljanje napak
* Periodične meritve na baznih postajah
* Periodično diagnostiko vgrajeno v vse elemente sistema
* Druge postopke, predpisane z navodili proizvajalca
* Stalno preverjanje s samodetekcijo napak, vgrajeno v opremo
* Meritve delovanja sistema na terenu
* Stalne analize delovanja sistema na podlagi statističnih podatkov iz elementov sistema
* Analizo zmogljivosti in kakovosti delovanja
* Nastavljanje in konfiguriranje
* Zagotavljanje računalniških komunikacij
* Vzdrževalno dežurno službo, ki deluje 7 dni v tednu in 24 ur na dan
* Ekipo specialistov za posamezne elemente omrežja, ki so izven rednega delovnega časa v pripravljenost na domu
* Dežurno službo dobavitelja opreme

Postopek prijave napak na omrežju:
Naročniki/uporabniki napake prijavljajo Centru za pomoč naročnikom, ki deluje 24 ur na dan in 7 dni v tednu. Klici so brezplačni.
Mobitel zagotavlja raven kakovosti storitev v skladu z zakonom in drugimi predpisi, ki urejajo storitve.
V kolikor Mobitel ne zagotovi ravni storitve, določene v prejšnjem odstavku, je naročnik na zahtevo upravičen zahtevati povračilo nastale škode v skladu z določili naročniške pogodbe.
Pritožbo naročnika, v kateri naročnik zatrjuje, da raven kakovosti ne ustreza, se vloži po postopku, kot je določen v poglavju Reševanje sporov oz. ugovorov uporabnikov zoper odločitev ali ravnanje Mobitela.
Obrazložen pisni zahtevek za nadomestilo zaradi neustreznih storitev se naslovi na službo, pristojno za reševanje reklamacij.

V pogodbi o sklenitvi naročniškega razmerja je naveden najvišji znesek nadomestila, ki ga lahko družba Mobitel izplača naročniku zaradi neustreznih storitev.
Mobitel ne odgovarja za povzročeno škodo in nastale stroške naročniku, če motnje pri naročnikovi uporabi storitev brez svoje krivde ni mogel preprečiti ali odpraviti in se jim tudi ne izogniti.
Mobitel ne odgovarja za škodo, ki nastane iz neprimerne, nepravilne ali neustrezne uporabe mobilnega telefona ali opreme s strani naročnika.
V vsakem primeru nastopa obveznosti Mobitela za plačilo nadomestila zaradi neustrezne kakovosti storitev, je višina nadomestila največ v višini nadomestila, navedenega v naročniški pogodbi.


Simobil ima sicer še ta člen:
Citat:
25. Za morebitno škodo, ki bi nastala naročniku in/ali uporabniku Si.mobilovih storitev zaradi Si.mobilovega izvajanja
storitev v nasprotju z zagotovljeno kakovostjo in/ali zaradi drugega razloga na strani Si.mobila, Si.mobil odgovarja v
skladu z veljavnimi predpisi. Ne glede na ostala določila Splošnih pogojev pa Si.mobil v nobenem primeru naročniku
in/ali uporabniku njegovih storitev ne odgovarja za povzročeno škodo, ki presega trikratni znesek zadnjega
računa pred nastankom škode, katerega je naročnik oz. uporabnik plačal Si.mobilu za uporabo njegovih storitev.
... ampak nikjer ne piše, kaj je "zagotovljena kakovost"... Bi znal kakšen Si.mobilovec povedati, kakšen je Si.mobilov SLA?
 

MadMitch

Fizikalc
29. sep 2008
6.163
0
36
Citat:
Uporabnik MihaM pravi:
Sam stran od simobila čimdlje.

Zakaj že? Jaz imam ravno nasprotno mnenje. Na Mobitelu sem imel samo sranje, odkar sem na S! je vse, kot mora biti, nikoli nobenih problemov.
 

limetka

Pripravnik
26. jul 2007
597
0
16
Vse bolj se mi zdi, da se zadnje čase načrtno črni Simobil. Lahko da so resnični problemi, vendar se mi bolj dozdeva, da se ponavlja zgodba iz volitev, kjer posamezniki na ta način na vse kriplje omadežujejo konkurenco in na ta način vplivajo na dokazano glup in vodljiv folk.
bonk.gif
 

coolpower

Fizikalc
17. sep 2007
4.218
0
36
Vse skupaj je smešno in glavni problem so (nekateri) ljudje, ki bi po eni strani želeli najnižje cene, po drugi pa najvišjo kakovost omrežja in storitev. Problem je stik z realnostjo pri teh ljudeh in nič drugega.

Ne moreš pljuvati po operaterju, ki si ga prvenstveno izbral ravno zato, ker naj bi bil cenejši. Simobil je še preveč dober glede na to, po kakšnih cenah prodaja svoje storitve. Žal tega slovenski uporabniki ne dojamejo in pričakujejo čudo božje za 1 EUR.

Seveda zgolj pri mobilni telefoniji, povsod drugod so povsem tiho in se pustijo izkoriščati, tukaj pa bi kar križali nekoga. Enkrat Simobil, drugič Mobitel itd.

V eni drugi temi sem že dal par primerov, ko ljudje plačujemo ogromne zneske vsak mesec, nekajkrat večje kot pri mobilni telefoniji. Pa ne dobimo nič za svojo zvestobo in obseg nakupov.

Tukaj ljudje pumpajo proti npr Simobilu, ki mu na mesec plačujejo npr 30 EUR. In bi pričakovali vse, od zastonj telefonov (ki jih sploh še ni v proizvodnji), do osebnih svetovalcev, tisoče minut pogovorov, SMSev, MMSev, gigabajte podatkov in za povrhu še popuste, količinske, za zvestobo, za dobro jutro itd.

Po drugi strani pa ljudje ogromno denarja zmečemo trgovcem, prodajalcem goriv, avtomobilov, oblačil, gostincem itd. In kaj dobimo za to? Popuste? Darila? Mogoče kakšen zastonj televizor za 1 EUR, če ostanemo zvesti trgovcu? Nič. Dobesedno nič.

In ko človek gleda vse to, se res vpraša, na katerem planetu živi APEK, ki kriči, da je konkurenca v mobilni telefoniji slaba, da se dogajajo omejevanja konkurence itd. Madona, če so tu takšne razmere, potem v drugih panogah konkurence sploh ni, oziroma uporabnik/kupec ne občuti njenih prednosti v svojem žepu.