[PRIROČNIK] Pay Pal za telebane

ThorZEN

Fizikalc
18. avg 2007
2.304
32
48
Sem malo pozabil na to temo... Ja, dodal sem SLO bančni račun, nakazali so 2x po par centov in je bil naslednji dan potrjen. Ravnokar sem dvignil direktno na TRR. Nikoli pa nisem polagal na PP preko banke.

Sem pa pred tem dvigoval na Viso po 500€ ob 2€ provizije, več ni šlo.
 

Svizec

Pripravnik
17. avg 2007
58
1
8
MB
Citat:
Uporabnik ThorZEN pravi:
Sem malo pozabil na to temo... Ja, dodal sem SLO bančni račun, nakazali so 2x po par centov in je bil naslednji dan potrjen. Ravnokar sem dvignil direktno na TRR. Nikoli pa nisem polagal na PP preko banke.

Sem pa pred tem dvigoval na Viso po 500€ ob 2€ provizije, več ni šlo.

Paypal še vedno ne dovoljuje dodajanja TRR-jev slovenskih bank (ni opcije pod Profile -> Add or Edit Bank Account, isto lahko preveriš tukaj ).
V tvojem primeru gre najbrž za to, da NKBM (in druge banke) menjavajo dosedanje Activa Maestro kartice za debetne Vise, to kartico lahko vneseš na paypal pod Profile -> Add or Edit Credit Card (tako kot vsako drugo kreditno/debetno Viso/MasterCard); če s paypala nakažeš na TRR, plačaš provizijo 2€.
Glede tega druge spremembe pri paypalu ni - razen tega, da prej Active Maestro (od npr. NKBM) nisi mogel dodat, novo (debetno Viso) pa lahko.
 

Ytbnd

Guru
2. mar 2010
16.819
5.927
113
ThorZEN
Imaš mogoče poslovni račun (Business account) ?

Meni pod profile/ add bank account ponudi samo ZDA banko (premier verificiran pp račun, star +10 let).
 

monaco

gps navigator
19. jul 2007
3.640
0
36
www.ramsak.si
Kje že nastaviš, da ti vedno pobere s kartice v original valuti in ne pretvarja v EUR? Po vnosu nove kartice mi vedno želi zaračunat v EUR, včeraj sem celo spregledal pri enem večjem naročilu in plačal 5€ več kot bi če bi plačal v USD.
 

oorosh

Pripravnik
17. jan 2010
123
1
18
Ljubljana
Živjo,

imam manjši problem s paypalom, preko ebaya sem iz VB naročil eno zadevo v vrednosti par deset eur, včeraj zjutraj sem jo plačal preko paypala, prodajalec pa mi je danes sporočil, da plačilo še ni bilo storjeno. Glede na to, da ima prodajalec 100% rating, dvomim, da bi me želel prinesti naokrog.
Ko pogledam na nadzorno ploščo v paypalu, mi pod stanje plačila piše »Completed«, zato sem preveril še na banki (imam njihovo debetno viso electron), tam pa sem dobil odgovor, da je plačilo še v teku avtorizacije oz. da ni še avtorizirano dokončno, ker je za to rok 8 dni.
Preko paypala plačujem za stvari iz ebaya že ene dve leti, pa se mi tole še ni pripetilo, vedno je prodajalec dobil denar v roku parih minut ali maksimalno kakšne ure.
V čem je problem? Na banki je bilo govora tudi o temu, da je lahko preveč transakcij preko paypala (obdobje pred Božičem), in da avtorizacija pač traja dlje kot ponavadi.
Hecno mi je, ker sem tudi lani tako obdobje kupoval stvari na ebayu pa ni bilo nobenih problemov s plačilom preko paypala.
Seveda sem vprašanje naslovil tudi na paypalov helpdesk, njihov odgovor še čakam.

LP
 

oorosh

Pripravnik
17. jan 2010
123
1
18
Ljubljana
Zadeva urejena:

Namreč po parih dneh od plačila je domov prišel paket, ki sem ga naročil, prodajalec mi je pa še vedno preko eBaya na zasebna sporočila veselo težil vsak dan, da ga ne bo poslal, dokler ne dobi denarja preko PayPala in da naj plačam še enkrat, ker denarja še ni dobil.
Ker mi je tole bilo zelo sumljivo (sploh na njegov 100% rating), sem preveril še enkrat na banki in poklical še na PayPalov helpdesk na Irskem, kjer mi je prijazna gospodična povedala, da je s plačilom vse OK, da je prodajalec denar dobil še isti dan, nato pa sem mu na email naslov posredoval pisno obrazložitev od PayPala, da je stvar plačana in da naj neha težiti za denar, ker ga je že dobil.

No tukaj je pa fun part: prodajalec je bil kar malo šokiran zakaj mu sploh pišem okrog plačila, ker je bilo vse OK in sploh ni vedel za sporočila, ki so prihajala iz njegovega uporabniškega računa na eBayu k meni in še k ostalim kupcem.
Nato pa mi je kmalu za tem potrdil moj sum - da mu je očitno nekdo vdrl v profil na eBayu in od kupcev, ki s(m)o naročene artikle že plačali izsiljeval ponovno plačilo.
 

bizi

Guru
21. nov 2007
27.271
-2.011
113
Kočevska
A dvojnih plačil pa ni opazil ali jih ni želel opaziti?
tongue-1.gif
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.662
6.705
113
pri taščici
A še komu nagaja?
najprej email od ebay, potem me ebay ne spusti na paypal plačilo. Napiše da spletna stran ni na voljo.
Kaj se mu dogaja? (laptopu, domačemu WIFi, ali kaj tretjega?) Tudi meni vdrli na račun?
Čeprav pošta od ebay je bila videti pristna (pa tudi pred odpiranjem ebay emaila mi ni šlo na paypal, zato sem sploh šel gledat kaj hoče imeti ebay.
 
Nazadnje urejeno:

bizi

Guru
21. nov 2007
27.271
-2.011
113
Kočevska
PayPal so nadgrajevali in verjetno zaradi tega ni bil dostopen. Je pa tudi večkrat žrtev ddos napadov.
 

dem

Fizikalc
4. avg 2011
1.939
14
38
Kdor ima željo dodati banko na paypal naj naredi takole:

- račun nadgradiš na business
- dodaš banko
- račun dowgradaš nazaja na personal

Deluje preverjeno:)
 

ergo

Fizikalc
3. sep 2007
1.030
39
48
Jaz imam malo drugačen problem:
ne morem več plačevati preko PP z mojo debetno (NKBM) viso. Zadnji nakup s to kartico je bil uspešno opravljen 28.11.2015, danes pa plačilo ne gre skozi. Sem pa danes to kartico verificiral in jo potrdil (bankart mi je poslal sporočilo o bremenitvi 1.5 EUR), vendar mi PP račun pri isti kartici še zmeraj izpisuje confirm in klicaj. Plačila pa ne izvede. WTF is a problem?
 

ergo

Fizikalc
3. sep 2007
1.030
39
48
"Tam bo koda, ki jo bos vpisal v PP." Kam se vpiše ta koda? Meni jo je bankart poslal skupaj s sporočilom, gledam pa PP za mesto vpisa kode, pa ne najdem!?
confused-1.gif
Kje je keč?
 

Mato

Majstr
3. okt 2007
2.083
393
83
Če še koga zanima:

Thank you for contacting PayPal regarding your top up. My name is Lyndsey and I am happy to assist you today.

I would like to inform you that the top up option for your country is temporarily unavailable. Our new top up provider Trustly has not enlisted your country for the instant top up option yet. There is other countries also who are unable to top up at this time. We are working hard so that you will have the option to top up again. Regrettably, I do not have a timeframe on how long this process will take.

Thank you for your understanding and patience at this time. It is greatly appreciated.

If you have any other questions, please do not hesitate to contact us.

Our customer support telephone line (00353 1 436 9111) is open from 8.00am to 4.30pm GMT/BST Monday to Friday.

I am pleased to resolve your query today. Thank you for using PayPal. Have a great day.