Pri Zalogu iztiril vlak

Dolfe

Pripravnik
22. jul 2007
836
1
18
Citat:
Uporabnik Gavran pravi:
Kako je sedaj s tem - a zavira ko JE pritisk ali zavira ko NI zraka v sistemu?

Je malo bolj komplicirano. Nekako tako kot pri dohtarju, ko ti meri pritisk. Najprej napumpa zrak, potem ga pa spušča.

Kadar ni zraka v sistemu, ne zavira nič. Ker pač ničesar ni, kar bi lahko delovalo na zavorne obloge.
 
Nazadnje urejeno:

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Citat:
Uporabnik erikson pravi:
Po neuradnih podatkih naj bi zavore delovale povsem brezhibno, vendar le na lokomotivi in dveh vagonih, saj na preostalih 18 vagonih, polnih starega železa, sploh niso bile priključene na zračni vod.


Evo, človeški faktor.
cheer.gif
 

Matko

pohodnik
18. jul 2007
5.668
740
113
Citat:
Uporabnik Gavran pravi:
Kako je sedaj s tem - a zavira ko JE pritisk ali zavira ko NI zraka v sistemu?
kot so mi enkrat razložili:
dva sistema sta en ima stalni pritisk 5bar, drugi, ga pa ne in tedaj, ko ga v drugem ni, vagon zavira.
 

Dolfe

Pripravnik
22. jul 2007
836
1
18
Treba je biti bolj pricizen. Samo en sistem je in ta je napolnjen z zračnim tlakom 5 barov. Lahko bi pa se reklo, da ima ta sistem svoj primarni in sekundarni del. In takrat, ko v primarnem delu začne padati zračni tlak, se sekundarni aktivira in prične se zaviranje.

Pogoj pa je, da se zavorni sitem najprej v celoti napoljni z zračnim tlakom, šele na to se lahko aktivira zavora. Če tega zračnega tlaka v samem začetku ni, tudi zaviranja ni.

Tako, posplošeno.
 

Abraham

Fizikalc
16. feb 2011
5.436
2
36
63
Citat:
Uporabnik Matko pravi:
Citat:
Uporabnik Gavran pravi:
Kako je sedaj s tem - a zavira ko JE pritisk ali zavira ko NI zraka v sistemu?
kot so mi enkrat razložili:
dva sistema sta en ima stalni pritisk 5bar, drugi, ga pa ne in tedaj, ko ga v drugem ni, vagon zavira.
Vklop logike:
. vagon več dni stoji na postaji. Natovorijo ga z raznorazno robo. Priključijo ga na kompozicijo - torej, na hakl od zadnjega vagona priklopijo ketno od naslednjega (to je tko, kot bi ti na avto priklopil prikolico - in če želiš, da ti prikolica deluje ok, je treba priključiti še kabel, ki signalizacijo prikolice poveže z avtom. Saj veš... štop lampe, žmigavci pa to). In če ne priklopijo še ostalih priključkov (za stisnjen zrak in elektriko), je isto, kot bi vagon odkajlal in ga porinil po progi - ustavil se bo, ko se bo sam hotel. Torej: če vagon ni priključen na izvor stisnjenega zraka (lokomotiva), noben od obeh zavornih sistemov ne more delati - ker nima s čim.
 

Gavran

direktor!
22. jul 2007
9.137
5.082
113
Nuku`Alofa
Potem je pa razumljivo. Iz enega prejšnjih postov je bilo razumeti kot da stvar deluje tako kot pri kamionih - če ni zraka, ni vožnje.
 

Matko

pohodnik
18. jul 2007
5.668
740
113
očitno si iz stroke

Torej ima vagon en skupni priključek za zrak in potem preko nepovratnega ventila ločen del s stalnim pritiskom ,ali kako drugače?
 

Abraham

Fizikalc
16. feb 2011
5.436
2
36
63
Nisem od stroke, samo logiko sem vklopil (glej uvod mojega prvega posta).
Vagon nima generatorja stisnjenega zraka niti lastnega vira energije, da bi si lahko ta sistem sam zagotavljal - torej je v vsem odvisen od lokomotive. Ta je edina v kompoziciji, ki ima izvor (dovod) napajanja in potrebne agregate za proizvodnjo dobrin, ki jih potrebuje celoten vlak (kompozicija). In če vagona ne priključijo na lokomotivo, od tam naprej ni ni dobrin iz lokomotive.