Pri Zalogu iztiril vlak

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Zdaj se bolje vidi.

Infrastruktura pa ni za to nesrečo prav nič kriva. Taka nesreča bi se zlahka naredila tudi na najmoderneši progi. To je, kot da bi rekel, da je za to, ker so tovornjaku odpovedale zavore, kriv Dars.
 

Dolfe

Pripravnik
22. jul 2007
836
1
18
Delovna nesreča. Človeški faktor pač. Žal se tega ne da popolnoma izključiti, nikjer v življenju.
redface-1.gif
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
36.347
11.372
113
baje je bilo zabavno opazovat dvigovanje vagona..amatersko so se zraven spravili. po slovensko pač.
 

FuriousG

Majstr
30. jul 2007
3.382
179
63
38
A v Vižmarjah, a pri Zalogu? Ker to pri Zalogu ni bil ravno pogost dogodek, zato tudi niso mogli met izkušenj. Lokomotive pa ni ravno enostavno iz grabna potegnit. Po mojem mnenju so se bolj amatersko včeraj na POP tv lotili prispevka o dviganju vagona.
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Citat:
Uporabnik sajkek pravi:
amatersko so se zraven spravili. po slovensko pač.
Kot da drugje pa totalno obvladajo take reči.
bonk.gif


Me že prav čudi ta slovenska zaničljivost v stilu "only in Slovenistan". Pejte svoje sposobnosti pokazat, pa da vidimo.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
36.347
11.372
113
vsi se v SLO tak zraven spravljajo, zato pa je tako.

En tak dvig vagona z ne vem čem pač ni dvig šajterke iz grabna... zato se je za zadevo treba vsaj malo pripravit (varstvo pri delu, mogoče kakšen laični izračun), ne pa poslat 4 šiptarje pa naj to ven dvignejo...
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Citat:
Uporabnik sajkek pravi:
En tak dvig vagona z ne vem čem pač ni dvig šajterke iz grabna... zato se je za zadevo treba vsaj malo pripravit (varstvo pri delu, mogoče kakšen laični izračun), ne pa poslat 4 šiptarje pa naj to ven dvignejo...
Tir so zgradili zraven samo zato, da so lahko tisto dvigalo pripeljali. Si že kdaj videl, da zgradijo novo cesto, da pripeljejo zraven dvigalo za dvig šleparja?

Saj ne rečem, da je na železnici vse v redu, ampak zadeva je izredni dogodek, ki ga je treba čimprej sanirati. Tako pa pride do improvizacij, ki seveda zgledajo nerodno. Švicarji pa bi najprej računali pa računali, potem pa bi strokovno dvignili, samo bi to naredili teden kasneje, pa 3x več bi stalo. Pač, oni ne improvizirajo.
 
Nazadnje urejeno:

sajkek

Guru
16. mar 2008
36.347
11.372
113
LOL tir zgradit poleg je pa res nekaj enostavnega
smile-1.gif
to so znali že v 19 stoletju.
 

Floki

Guru
6. sep 2007
10.171
3.199
113
Švicarji ne bi nič kaj preveč računal dvomim da kdo drug tudi, problem je bil mogoče ker dvigalo ni bilo dovolj veliko. Sicer pa na tvoj odgovor s prejšne strani. Kriva je slaba infrastruktura ( odpoved zavor)
 

gretzky

barbarski, nasilni, objestni motoristični norec
6. avg 2007
5.856
0
36
49
evo me
ksz...
Lokomotiva je še kar tam, kjer je bila v nedeljo, vagon pa so že uspeli pospraviti.
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Citat:
Uporabnik Floki pravi:
Kriva je slaba infrastruktura ( odpoved zavor)
Infrastruktura so tiri in tirne naprave, spodnji ustroj in objekti. Vlaki pa ne.
 

erikson

Guru
25. avg 2007
22.859
6.615
113
Tri iztirjenja vlakov v petih dneh

Po neuradnih podatkih naj bi zavore delovale povsem brezhibno, vendar le na lokomotivi in dveh vagonih, saj na preostalih 18 vagonih, polnih starega železa, sploh niso bile priključene na zračni vod. Zaviranje vagonov namreč omogoča zrak v glavnem zračnem vodu, ki mora biti povezan skozi celotno vlakovno kompozicijo. Delavci zrak po vodu spustijo tako, da na začetku in koncu vsakega vagona odprejo ventile, ki omogočajo pretok zraka. A preiskovalci so po naših podatkih ugotovili, da je bil ventil na koncu drugega vagona zaprt, tako da so 1300-tonsko kompozicijo neuspešno poskušale ustaviti le zavore na lokomotivi in dveh vagonih, kar je občutno premalo.