Pri Zalogu iztiril vlak

erikson

Guru
25. avg 2007
22.859
6.615
113
LJ: lokomotiva iztirila, gorivo izteklo

Ob 2.46 je na železniški progi med Zalogom in Lazami iztiril tovorni vlak. Dva poškodovana.

gallery_big.jpg


gallery_big.jpg


60618483.jpg
 
Nazadnje urejeno:

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Tole je bila kar dobra brzina, zgleda da so odpovedale zavore.
 

rajko0028

Fizikalc
22. avg 2008
1.327
1
36
15 km SV od LJ
Kar si napisu nisi premislil - a ne vidiš da je priletel v slepi tir ob premiku na premiku pa niso velike brzine je pa velika teža in če to združiš z premalo zavorami (premal spetih vagonov z zrakom) hitro pride do naleta.
 

Diablo

Fizikalc
19. jul 2007
5.360
3
38
lepo je moglo zaropotat.... kaj pa je botrovalo? žganica? ker vidim da je ura taka prava za 1,5.
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Saj za veliko brzino nisem mislil 80 km/h ali več. Da ba celo kompozicijo vrže prek zemeljskega tirnega zaključka, pa tudi ni šlo samo 10 na uro.

In če v tem primeru niso zavore odpovedale, potem je pa lahko samo še strojevodja zaspal. Ampak pri premikih je to hudo malo možno.
 

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.226
3.586
113
Marlbor
Citat:
Uporabnik keber pravi:
Saj za veliko brzino nisem mislil 80 km/h ali več. Da ba celo kompozicijo vrže prek zemeljskega tirnega zaključka, pa tudi ni šlo samo 10 na uro.

In če v tem primeru niso zavore odpovedale, potem je pa lahko samo še strojevodja zaspal. Ampak pri premikih je to hudo malo možno.
No premisli malo! Tudi pri hitrosti 50km/h bi v takšnem ovinku teža zrinila s proge malo več kot lokomotivo in en vagon.
Glede na to, da je ena oseba celo uspela skočiti z vlaka ... se je vse skupaj odvijalo ravno nekje pri 20km/h.
 

rajko0028

Fizikalc
22. avg 2008
1.327
1
36
15 km SV od LJ
Sm že prej nakazal po mojem mnenju najverjetnejši vzrok: premikač je spel samo nekaj vagonov z zrakom in ko je delal zavorni test je pregledal samo prve vagone in ne vseh, ko je strojevodja zaviral je pač bilo premalo zavorne sile za določeno težo.
Strojevodja pa razen če ni zaspal (malo verjetno na tistemu km) ni kriv - razen če je presegel dovoljeno hitrost - ne vem kakšna je ampak mislim da je to ranga max 30-40km/h.
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Nisem nikjer napisal, da je bilo prehitro za premik, bilo pa je za trčenje, 30-40 je ravno prav, da gre vse skupaj preko zaključka, kar pomeni, da je bilo od samega zaviranja zelo malo ali skoraj nič učinka. So pa itak samo dve varianti: ali človeški faktor (premikač ali strojevodja) ali tehnika (pač nekaj na vlaku je odpovedalo).

No, saj bodo hitro pogruntali, kaj je bilo narobe.
 

flip

Fizikalc
30. avg 2007
1.659
40
48
Zakaj se pa ne priklopijo vse bremze? Sem ravno te dni gledal en film, z Denzelom Washingtonom na to temo.
 

rajko0028

Fizikalc
22. avg 2008
1.327
1
36
15 km SV od LJ
Amerikanci imajo drug sistem - pri nas je v sistemu 5 Atm in če pade pritisk avt. zavira v amerki pa zavira takrat ko pride v zavorni cilinder priski-zrak. Zapleti v filmih bi odpadli če bi imeli amerikanci naš sistem.
Pri nas ne prikopjo vseh vagonov zaradi talenga ali pa malomarnega faktorja.
 

bjani

Pripravnik
25. jan 2010
322
0
16
Citat:
Uporabnik rajko0028 pravi:
Amerikanci imajo drug sistem - pri nas je v sistemu 5 Atm in če pade pritisk avt. zavira v amerki pa zavira takrat ko pride v zavorni cilinder priski-zrak. Zapleti v filmih bi odpadli če bi imeli amerikanci naš sistem.
Pri nas ne prikopjo vseh vagonov zaradi talenga ali pa malomarnega faktorja.

in kako se potem ti (nepriklopljeni) vagoni sploh premikajo, če imamo sistem, ki deluje tako kot si opisal
confused-1.gif
 

Dolfe

Pripravnik
22. jul 2007
836
1
18
Citat:
Uporabnik keber pravi:
Nisem nikjer napisal, da je bilo prehitro za premik, bilo pa je za trčenje, 30-40 je ravno prav, da gre vse skupaj preko zaključka, kar pomeni, da je bilo od samega zaviranja zelo malo ali skoraj nič učinka. So pa itak samo dve varianti: ali človeški faktor (premikač ali strojevodja) ali tehnika (pač nekaj na vlaku je odpovedalo).

No, saj bodo hitro pogruntali, kaj je bilo narobe.

Tvoje razmišlanje čisto OK. Le pri hitrosti pretiravaš. Če te rine 1600 ton teže, te lahko zrine čez greben čisto počas. No ja, tu je moralo biti nekje okrog 20 km/h, zavrtije pa skoraj nič, saj je strojevodja skušal ustaviti vlak cca 500m.
 

Floki

Guru
6. sep 2007
10.171
3.199
113
Če prav vidim iz slik sploh ni peljala po pravem tira ampak je zavila na tisti odstavni tir in potem direktno dol. Se niti nebi čudil na porazno infrastrukturo SŽ
 

rajko0028

Fizikalc
22. avg 2008
1.327
1
36
15 km SV od LJ
Čisto enostavno - za spuščanje preko drče (ko se vagoni zbirajo za kompozicijo, ki gre v isto smer) morajo vagone "odzračiti" ali po domače izklopiti bremze - zato pa se dela zavorni preiskus preden vlak odpelje (da ne pride do podobnega-enakega problema pri večjih hitrostih. Če pa preglednik ugotovi premalo moči za zaviranje se zmanjša hitrost ali pa teža vlaka.
 

Anzee

Pripravnik
24. sep 2007
679
0
16
42
Ljubljana - Siska
www.facebook.com
Citat:
Uporabnik Floki pravi:
Če prav vidim iz slik sploh ni peljala po pravem tira ampak je zavila na tisti odstavni tir in potem direktno dol. Se niti nebi čudil na porazno infrastrukturo SŽ

Sej tam je sla, po odstavnem (stranskem) tiru, ker je bil vlak na premiku. Porazna infrastruktura pa ni od SŽ ampak od države
wink-1.gif