Citat:
Uporabnik Floki pravi:
Do luči od trenutka ko se jih vidi ca. 35-40m glede na razdaljo črt na tistem mestu.
Po izračunu prideš čez z 60km/h.
Tale video posnetek je dokaz, da so v taki megli tiste brljivke od zadnjih parkirnih bolj blažev žegen. ''Snemalec'' je imel srečo, da sta oba avtomobila pred njim bremzala in je videl zavorne luči. Škoda recimo ni imela vključene zadnje meglenke in če ne bi zavirala, bi se verjetno tudi snemalec sparkiral v njo.
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Resnici na ljubo je treba povedat, da v tako gosti megli senzor ni prblematičen, ker je v resnici vseeno, ali so zadnje luči prižgane ali ne. Prižgane morajo biti meglenke, to pa je moč naredit le, če so kratke luči prižgane in je itak treba to storit ročno (in za to obstaja kontrolna lučka. Je pa res, da v tisti zmedi, ko priletiš v meglo, razumljivo na to folk pozabi ravno tisih kritičnih prbih par trenutov, ko se ukvarjajo s tem, kaj sploh naredit (s hitrostjo) ...
Se v celoti strinjam, sem to tudi zgoraj že najmanj 2x napisal.
V mojem videu pa meglenke niso bile potrebne, ker je bila vidljivost cca. 100 metrov, so pa bili avtomobili brez zadnjih parkirnih že bistveno slabše vidni...
Citat:
Uporabnik geronimo pravi:
Zakaj so nekateri varno ustavili, nekateri pa ne?
Nekateri so ustrezno prilagodili hitrost, so pravilno odreagirali. Nekateri so pa imeli le srečo, morda je bila dovolj le sekunda... Ali pa tako kot tisti ''snemalec'', ki je pred seboj videl zavorne luči.
Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
Nabijam... Ste se pa bemflarji takoj povohali in se branite.
Ne vem, če je to ravno prava tema za nabijanje in pljuvanje po voznikih drugih znamk.
Še moj komentar: brrrr, ena od največjih strahov pri vožnji je taka situacija. Pa potem 40 tonski šleper v rit.