Prevzem lisinga - poslovni najem?

gr69

Guru
15. dec 2009
11.389
2.471
113
še v SLO - ampak komaj
In zakaj potem sprašuješ "po kakšni ceni"??
17758-icon_confused.gif


Pa šda poskusim še enkrat objasniti, kaj sem mislil z malverzaijo - "malverzacija" je v toliko, da se dogovori odkup poslovnega najema že ob sklenitvi najema, z jasnim ciljem predmet najema odkupiti po "preostali amortizacijski vrednosti" - ampak dokler se te vrste "malverzacije" dogajajo v privat podjetjih - me BK - iz davčnega vidika je država dobila več ali manj vse kar ji pripada - če bo pa nekdo rekel, da je katastrofa, da si tam pa kdo "omasti brk" z kakšnim "poceni avtom" potem, je zgrešil, kje je treba iskati davčne prekrške.
Narobe je pa seveda, če se v takšno malverzacijo gre iz "javne službe" - pa še to ni pravi davčni ali kakšen drugi kazenski prekršek - je zgolj in samo vrsta korupcije.

Imaš pa prav, da žal tudi naš davčni revizorji / inšpektorji ne znajo na zadevo prav pogledati.
 

Jabe

Guru
1. okt 2007
12.754
5.710
113
Dejte še meni razjasniti par pojmov, preden grem v to...

naslednji avto bo EV in trenutno, če kupim kot sp sicer moram plačati DDV, nimam pa bonitete. V stroške gredo še servisi, gume, druga vzdrževanja, zavarovanje, registracija, cestnina, če se uvede nazaj za EV... To je, če kupim.

Kako je, če najamem? pač tista mesečna najemnina gre v strošek vsak mesec, namesto amortizacija? kako je z boniteto? Še vedno nič? če prav razumem, če hočem avto na koncu kupiti od avtohiše, se mi boj splača vzeti večji mesečni obrok, če se dogovorim, da gre v bistvu v ceno? ali so taki dogovori običajni, delujejo ali se pri takih malih kot sem jaz sklepajo s figo v žepu, če sploh. Če ne želim avta, pa domnevam, da je bolj čimmanjši obrok in lepo vrnem vozilo po preteku in vzamem novega.

Moram si preračunati, kaj in kako, ampak najprej moram pravilno vedeti, kako računati in potem, ko imam formulce nastavljene, neke dejanske cifre notri dati...
 

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.116
3.591
113
Marlbor
Dejte še meni razjasniti par pojmov, preden grem v to...

naslednji avto bo EV in trenutno, če kupim kot sp sicer moram plačati DDV, nimam pa bonitete. V stroške gredo še servisi, gume, druga vzdrževanja, zavarovanje, registracija, cestnina, če se uvede nazaj za EV... To je, če kupim.

Kako je, če najamem? pač tista mesečna najemnina gre v strošek vsak mesec, namesto amortizacija? kako je z boniteto? Še vedno nič? če prav razumem, če hočem avto na koncu kupiti od avtohiše, se mi boj splača vzeti večji mesečni obrok, če se dogovorim, da gre v bistvu v ceno? ali so taki dogovori običajni, delujejo ali se pri takih malih kot sem jaz sklepajo s figo v žepu, če sploh. Če ne želim avta, pa domnevam, da je bolj čimmanjši obrok in lepo vrnem vozilo po preteku in vzamem novega.

Moram si preračunati, kaj in kako, ampak najprej moram pravilno vedeti, kako računati in potem, ko imam formulce nastavljene, neke dejanske cifre notri dati...
Kak agent ti najprej naj naredi izračun zavarovanja, če je vozilo na s.p. ali pa na fizično osebo. Pa potem vkalkuliraj v računico ...
 

Jabe

Guru
1. okt 2007
12.754
5.710
113
Hvala za opozorilo, bom...

Sem pa sla do računovodje... Poleg bonitete mi gre EV še v olajšavo (40% cene). Dodas k temu se boniteto in da avto ni moj in ga CSD ne vidi... Dvomim, da razlika v zavarovanju odtehta.
 

ribicija

Guru
4. sep 2007
2.331
1.350
113
Kolikor sem jaz gledal poslovni najem pri dilerjih bi vsi radi ful neke pologe (30%) in da skozi obroke odplačaš večino avta. Kar pa nima nobene logike, ker najem je najem. Vzamem, vozim, plačam servise ali pa so vkalkulirani v najem in to je to. Vrnem po letu ali 4 in takrat leasing družba avto proda ali da dalje v najem. Sploh ni pointa v tem, da bi moral v 4 letih npr. odplačati 80% vrednosti vozila ali pa dajat 30% polog ob sklenitvi.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hanzi
27. jan 2022
5.132
1.902
113
Imaš operativni in finančni leasing.
Operativni je najem v pravem pomenu besede. Plačuješ najemnino in vrneš ko pogodba poteče.
Medtem pa finančni leasing nadomešča kredit pri kreditno manj sposobnih, oz. tistih, ki si iz takega ali drugačnega razloga ne želijo biti lastniki vozila do poplačila zadnjega obroka - tak po kmečko in na hitro.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hanzi

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.116
3.591
113
Marlbor
Hvala za opozorilo, bom...

Sem pa sla do računovodje... Poleg bonitete mi gre EV še v olajšavo (40% cene). Dodas k temu se boniteto in da avto ni moj in ga CSD ne vidi... Dvomim, da razlika v zavarovanju odtehta.
Mene bi zavarovanje prišlo na s.p. 40% dražje kot na fizično osebo, pri istem bonusu, istem komercialnem popustu. Pri električnem vozilu, polni kasko, je to potem 400eur razlike v ceni zavarovanja. Potem pa me je še enkrat znanec prepričal, da na s.p. včasih lahko tudi najebeš ... je hodil po neke deske s prikolico, pa so mu zadaj preveč čez prikolico gledale in je dobil 1000eur kazni kot pravna oseba, ker ima avto na s.p., če bi imel avto na fizično osebo, bi pa bila kazen 120eur.
 
27. jan 2022
5.132
1.902
113
Mene bi zavarovanje prišlo na s.p. 40% dražje kot na fizično osebo, pri istem bonusu, istem komercialnem popustu. Pri električnem vozilu, polni kasko, je to potem 400eur razlike v ceni zavarovanja. Potem pa me je še enkrat znanec prepričal, da na s.p. včasih lahko tudi najebeš ... je hodil po neke deske s prikolico, pa so mu zadaj preveč čez prikolico gledale in je dobil 1000eur kazni kot pravna oseba, ker ima avto na s.p., če bi imel avto na fizično osebo, bi pa bila kazen 120eur.
Pa 0,0 moraš bit skozi.
 
  • Objave ne odobravam
Reactions: Hanzi

Jabe

Guru
1. okt 2007
12.754
5.710
113
Neprecenljivo :)

Ne... 100€/mesec. Ampak 100€ na mesec je pa 100€ na mesec. Jih lahko tudi drugace zapravim. Npr za 3 leta razlike v zavarovanju tega klincevega avta. Ker državi puščat je pa meni se bolj glupo in zaman kot za avto devat.

Drži, vendar je možnost, da ima podjetje v svojih aktih zapisano, da moraš bit na službenem mestu 0,0.

Pa pac ne bom tega v akt napisala. :zavijazocmi:
 

s_samotar

Fizikalc
5. feb 2010
538
83
28
Ni res, ker nisi profi voznik...
Če je vozilo službeno mora biti 0,0. Isto je pri traktorju. Moraš meti 0,0.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.658
6.054
113
pri taščici
Jabe
Glede na to da "vecina" privatnikov vozi "službene" EV ( in ne privat ter kasirajo kilometrino) bi rekel, da je računica na strani podjetja.