Citat:
Uporabnik KillaKHAN pravi:
Citat:
Uporabnik kozarec pravi:
Citat:
Uporabnik blazko pravi:
Glede na nižje cene avtomobilov čez lužo verjetno veste, na kaj mislim
Tisti, ki se scolajo še za letalsko karto, transport vozila v domovino, ipd samo zato, da se z vozilom zapeljejo iz tovarniškega dvorišča, niso ravno osebe, ki bi jim bil problem cena.
Saj verjetno veš, kaj mislim...
očitno ti ne veš, kaj on misli...
Ti pa ne, kaj jaz mislim....
@topic
Dajte prekljukat pogoje. Notri je npr. en simpel linkec, ki se imanuje Fakju.
No, v tem fakjuju lepo piše, kdo lahko kupi vozilo.
In tudi piše, kaj vse sodi v ceno - npr. ameriška carina.
Tudi piše, kje je treba avto "drop offat", da ga naložijo na ladjo.
V 14ih dneh (v tem periodu je zavarovanje zastonj, naprej je otro zasoljeno).
Avto mora pa itak dvigniti lastnik osebno (k stroškom prištejte še povratno letalsko karto svojega frenda v ZDA).
Ne dvomim, da je pogodba še veliko bolj luštkana, da se zasigurajo, da avto res fizično pristane v ZDA.
Potem, ko ga bo treba voziti še nazaj (Saj sem omenila, da bodo v ZDA na purchase price natolkli še sales tax?), pa cena ne bo več tako zelo ugodna.
Če pa vozilo ostane v EU, pa imajo še luštkano klavzulo o pribitku 16% davčnih penalov (malo pogoglajte).
To je na kratko okoli financ.
Glede homologacije (in s tem povezanimi stroški) se naj pa razpiše kdo drug...